Kan Fjørtoft fortsette som "journalist" i TV3?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • volla
    Medlem
    Bøffel
    • Mar 2005
    • 31

    #41
    Tid er ikke et essensielt spørsmål ihvertfall. Fjøra har mer enn nok tid til overs. Tenk dere om, hvor mye har han egentlig å gjøre som LSK-manager?

    Fjøra kunne ha vært programleder av Mess TV uten at det hadde gått utover kvaliteten som manager, for det er skremmende lite å gjøre.
    -volla
    Bydel med sjel

    Jeg har sesongkort for 2007, og jeg SPARER penger på det!

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #42
      Opprinnelig skrevet av volla
      Fjøra kunne ha vært programleder av Mess TV uten at det hadde gått utover kvaliteten som manager, for det er skremmende lite å gjøre.

      Hvordan har du oversikt over hvilke oppgaver som kreves av en manager? Siden du er så skråsikker på at det er skremmende lite å gjøre
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #43
        Nesten alle her har jo ført minst ett lag til tippeligagull, UEFA-cup eller CL seier, og dette ved siden av seriøse studier, jobb og skolegang. Mange har jo ikke engang vært helt edru heller...

        Kommentar

        • volla
          Medlem
          Bøffel
          • Mar 2005
          • 31

          #44
          Opprinnelig skrevet av CFD
          Hvordan har du oversikt over hvilke oppgaver som kreves av en manager? Siden du er så skråsikker på at det er skremmende lite å gjøre
          Jeg kontrer, hva er Fjøras arbeidsoppgaver i dag?

          Kildene mine oppgir jeg aldri.
          -volla
          Bydel med sjel

          Jeg har sesongkort for 2007, og jeg SPARER penger på det!

          Kommentar

          • blue
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2004
            • 1429

            #45
            En managerjobb blir det man gjør ut av den. Ønsker man å sitte med hendene i fanget, blir som regel resultatene deretter. Jeg er helt trygg på at Fjøra er på jobb nærmest døgnet rundt for LSK. Han sitter nok ikke på kontoret hele tiden, men kan tenke meg mobilen hans får kjørt seg.
            Fugla 4 Life!

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              #46
              Jeg ser i nyhetstråden at Fjøra kjører skikkelig LSK-show på sunnmøre:


              Det er vel ikke mange andre managere som ville lagt tilsvarende engasjement for dagen midt i juleferien.

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #47
                Opprinnelig skrevet av reka
                Jeg ser i nyhetstråden at Fjøra kjører skikkelig LSK-show på sunnmøre:


                Det er vel ikke mange andre managere som ville lagt tilsvarende engasjement for dagen midt i juleferien.
                Jeg regner med at det er et sunnmørsk knep for å få noen andre til å betale flybilletten hjem.

                Kommentar

                Working...