Stampub i Krsand

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    Stampub i Krsand

    Heisann!

    Flere reiser nedover både fredag og lørdag. Har noen tenkt på en stampub hvor man kan møte kanaris i sørlandshovedstaden?

    -okb! - som reiser på freddann...
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Tja...vi skal samles på Kick, og det er den puben start supproterne bruker, så hvorfor ikke ta turen på Kick?

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      #3
      Kick er et bra sted. Riktignok enda bedre om sommeren da man har et uteområde alla gamle Martins.

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #4
        Kick høres helt topp ut. Har vært der flere ganger i forbindelse med Quarten.

        .. men nå tenkte jeg i utgangspunktet spesielt på fredag og lørdag.

        -okb!
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Kick er fortsat bra, i hvertfall på lørdag. Utelivet her i Kristinasand er ganske labert på fredager. Så her må dere nok belage dere på å lage all morroa selv.... Er selv lite ute her for tiden, men jeg kan ta en kjapp gjennomgang av noen få utvalgte steder:

          Kick (Dronningensgt): som nevnt et bra sted.

          Harveys (Tolbodgata): En amerikanskinspirert sportsbar. masse folk og ganske trangt. Selv synes jeg det er litt artig å være her selv om man må brøyte seg i vei her inne. Men vær grei å oppfør dere :wink:
          Her kan man av og til treffe kristiansands idrettsutøvere, f eks startspillere (antageligvis ikke denne helgen) og vågspillere (håndball)

          Twist & shout (Markensgt ved Mcdonalds). Litt høy danskebåtfaktor. Brukbart sjekkested antagelig.... Ikke så ulikt Martins

          Bakgården (husker ikke hvor den er....) Roligere sted hvor dem har allverdens av drinker.

          Havanna (vestre strandgate) har vært her lite men tror det er et ok sted.

          Caledonien hotell (vestre strandgate, ved kinoen) Eldre klientell (25-50++ år...)

          Markens (Tolbodgaten) fjortissted

          Når jeg en sjelden gang er ute holder jeg meg til de tre første stedene. Er selvsagt andre alternativer men her har jeg enten aldri vært eller så er det lite folk.

          Kommentar

          Working...