KFL-medlemskapsgiro
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
eller og pusje andre til å bli medlem
artig når vi nærmer oss 3 eller kanskje 4000 medlemmer og se at vi stiger i antallet....
Mulig flere da eventuelt vi jobbe med familie, naboer ,venner osv...
Målet må jo være og få flest folk medlemm som hypperaktive men også for å få inn penger til tifo, leie av busser osv..Kommentar
-
Nei, kan ikke tenke meg at det blir sendt ut ett og ett kort når innbetalingene tikker inn på KFL-kontoen - hvertfall ikke for de av oss som er litt ekstra tidlig ute med betaling. Vi havner nok på en liste hvor alle får tilsendt kortet en bestemt dato, forhåpentligvis i god tid før seriestart 30.mars.Kommentar
-
Nei, kan ikke tenke meg at det blir sendt ut ett og ett kort når innbetalingene tikker inn på KFL-kontoen - hvertfall ikke for de av oss som er litt ekstra tidlig ute med betaling. Vi havner nok på en liste hvor alle får tilsendt kortet en bestemt dato, forhåpentligvis i god tid før seriestart 30.mars.Kommentar
-
KFL.no er mer enn forumet, kjære Egil: http://kfl.no/omkfl/content.php?id=3
Til dere som ikke har mottatt giro, eller brenner etter å melde inn venner, venninner, nyankomne verdensborgere eller hva det måtte være:
* Bruk telegiro eller nettbank og betal:
Betal kr 200/100 til:
Kanari-Fansen
Postboks 215
2001 Lillestrøm
KONTO: 6201 054 1897.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Kommentar
-
24. feb - 12. mar.
Hvor blir de av ?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Faen, jeg fikk bare giro
Men NÅ er den betalt. Får være måte på. Får man forresten tilsendt H&K senere, eller har man missa sjansen sin til første nummer? Litt kjipt i tilfelle, når man har laget et par artikler.Kommentar
-
Glimrende artikkler! Stor underholdning!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar