KFL-medlemskapsgiro
Collapse
X
-
Kommentar
-
Det er jeg klar over. Sier ikke at det er årsaken, men en mulig årsak. Hva avtalen med nordea innebærer vet jeg ikke, jeg vet heller ikke om det er en ny avtale iår som er annerledes med den som gjaldt i fjor. Jeg tviler på at de som har utformet kortet slenger på en nordealogo for moro skyld.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Er det noen vits i å mase på Jan & co når man fortsatt ikke har mottatt verken kort eller bugg?..eller skal jeg bare smøre meg med tålmodighet i noen dager til..
Har forøvrig betalt for lenge siden..-= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Alle som har betalt sitt medlemskap før 1 Mars skal nå ha fått sitt kort sammen med medlemsbladet. Tidligere har Glenn svart på hvorfor vi har sendt giroer i hytt og pine, dette er nå i orden så heretter er det bare de som ikke er registrert betalt 2008 som får purring. Neste utsendelse med kort skjer 24/25 mars for de som har betalt før påske og alle disse vil selvsagt motta H&K sammen med kortet. Jeg sitter på ca 50 innbetalinger uten navn så det er nok noen som savner kortet sitt. Dette gjelder ikke de som betaler via nettbank , der vil betalers navn automatisk dukke opp. Der er problemet ofte at merknadsrubrikken ikke blir brukt hvis mor/far eller en annen betaler medlemskapet for deg. I tillegg er denne rubrikken ikke stor nok til at f. eks alle medlemmer i en familie kommer med. Til slutt vil jeg minne alle på: HUSK ADRESSEFORANDRING:evil: Jeg bruker noen timer/dager på returpost etter en utsendelse
Mvh: Jan - medlemsansvarligKommentar
-
Så håper det går i ordenNorgesmester 2007Kommentar
-
Kommentar
Kommentar