Medlemsmøte for KFL/LSK mandag 21. januar på Martins

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #41
    Takk til Ulf for flott referat! Veldig ålreit for oss som var forhindret i å stille på møtet.
    Last edited by mr.Jordbakke; 22.01.2008, 17:17. Begrunnelse: Skrivefeil i et innlegg på to setninger... Godt ikke jeg skrev referatet!
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • ulfpulf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2505

      #42
      Vidar Riseth ble spurt hvilke suksessfaktorer fra Rosenborg han kunne ta med seg til LSK. (Dette var i følge Fjørtoft kveldens hittil beste spørsmål.)

      Riseth mente at det var farlig når laget gjør det bra, pressen hausser deg opp, og alle vil snakke med deg. Da er det viktig å ikke gå fella og tro man er bedre enn man er. Han mente han kunne hjelpe de unge til ikke å ta av, og nevnte Alexander Tettey som eksempel. Riseth hadde fått ham til å ikke takke ja til alle intervjuer.
      Ellers mente Riseth at LSK var bra utstyrt med den kompetansen med folk som Nordlie, Fjørtoft, Grodås og Erland Johnsen.

      Dommeren fra Frosta ville vite hvordan mottagelsen første gang hadde vært for Riseth hos Rosenborg-fansen, mot Klanen her.
      Pipekonserten han fikk var stor nok til at han skjønte han hade sagt noe dumt.
      Da bråket hadde lagt seg sa Riseth at da han kom til RBK, var det fra en liten klubb (Fjøra: "Det er mye innavl der?"), og det var ingen som kjente ham. Odd Iversen var den eneste som hadde tatt i mot ham på brakka.
      Det viktigste er at spillerne og fansen står sammen i med- og motgang, mente Riseth.

      En spurte om han visste at han var LSK-spiller i siste kampen mellom Rosenborg og Lillestrøm.
      Fjørtoft tok over det svaret, og sa at offisielt visste ikke Riseth det, men at det hjalp, for han var ræva i den kampen. Og det var Riseth i grunnen enig i.

      På spørsmål om hva han synes om nivået i LSK, sa Riseth at han var imponert. Han synes laget har kommet langt med spillestilen til Nordlie, som han vet at det tar tid å øve inn. Han syntes også troppen er god, og stor - det er viktig - og bedre enn i fjor, ikke på grunn av innkjøp, men på grunn av mer erfaring.

      Tom Nordlie kalles gjerne Eggen junior. Riseth ble spurt om han så likheter med Nils Arne, og om hvem av dem som er hissigst.

      Riseth sa at begge er dyktige trenere, som har et bilde av hvordan det skal spilles - også i motgang. Dårligere trenere begynner å variere, med 4-5-1 eller 4-2-2, men Tom holder på sitt.
      Eggen og Nordlie er også utrolig like i replikkene.
      Nils Arne var utrolig hissig, og Riseth ble sendt i garderoben, bare for å bli hentet ut igjen fordi Eggen mente han trengte å trene mer.
      Fjørtoft: "Ikke vær politiker. Hvem er hissigst?"
      Riseth: "Sannheten: Tom er hissigst."

      Avslutningsspørsmålet til Riseth ble hvordan det føles å være stemplet som en av Norges største drittsekker.
      - Det liker jeg. Det er vel bare i Kongsvinger jeg er likt. Jeg blir inspirert av piping.
      Last edited by ulfpulf; 22.01.2008, 02:00.

      Kommentar

      • ulfpulf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2505

        #43
        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
        Takk til Ulf for flott refereat! Veldig ålreit for oss som var forhindret i å stille på møtet.
        Mer kommer.
        Først nå er vi kommet til delen hvor spørsmålene kom til Nordlie og Fjørtoft.

        Og ja, det var bare tull at Petter tok fokus fra de andre. Han var eksemplarisk som konferansier. I år også.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #44
          Takk for nok en minnerik kveld hvor Mykle etter noen øl tok fulstendig over showet,sender også en takk til Fattern som på slutten av 70 tallet tok meg med på Åråsen så jeg oppdaget den store kjærligheten. Sender også en takk til Norsk lærern på skolen ,takk for at du prøvde.

          Kommentar

          • ulfpulf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2505

            #45
            Nye spillere

            Arild Myklebust ville snakke om spillerkjøp:
            - Jeg hører vi skal kjøpe en ving. Hvor mye koster han? Hvor kjøper vi ham fra? Hva heter han?

            Nordlie:
            - Bare for å ha definisjonene riktig: Vi spiller med tre spisser, to kantspisser og en midtspiss.

            Fjørtoft tok over og sa en del forholdsvis generelle ting om en en uforutsigbar spiss helt til Mykle avbrøt og spurte om han var blitt politiker.

            - Men, Arild, hvis jeg sier navn, koster han plutselig 5 millioner mer, og da kommer du og spør: "Hvor blir det av penga?"

            En spesielt kritisk spørsmålstiller ville vite hvorfor vi, når vi hadde så liten stall, solgte Kasey for 1,5 Mill. og mente Kiko - som bare gikk skadet - skulle overta.

            Nordlie sa at vi solgte Kasey mens vi fikk penger for ham. Wehrman ville egentlig ha treårskontrakt, men klubben forventet ikke den store utviklingen hos ham. Han var en god spiller, men han var i feil system, spesielt med tanke på flytting av beina.

            Nordlie var forøvrig ikke enig i at Kiko hadde vært mye skadet, men at karantener ødela mer.

            Fjørtoft ble spurt om målsetningen for sesongen.
            Den er å være med å kjempe om trofeene. Enda viktigere er hva vi må gjøre for å få til det. Det er to pokaler å vinne i Norge. I fjor tok vi den ene. Et naturlig mål vil være å kjempe om den gjeveste.

            Nordlie mente at spillernes individuelle målsetninger er de viktigste, og at Vidar Riseth hadde hatt et bra innspill der: Spillerne bør involvere seg i hverandres målsetninger. Det er fint tenkt, mente Nordlie, så det ikke blir Barbapappa som skal gjøre alt ("Dere skjønner hvem det er?")

            Fjørtoft fikk spørsmål om de leter utenfor Norge etter spillere.
            - Ja vi leter overalt. Da jeg kom til klubben var det 30% norske spillere, sånn bør det ikke være.

            Mykle: - Kan du kjøpe tilbake Diallo?
            Fjøra: - Når Occean slutter, gjør jeg det.

            Mykle: - Så det er slutt på at Erlandsen dro til Island på fylla og kjøpte spillere?
            Fjøra: - Det kan jeg ikke kommentere. Dagens trener drikker ikke.
            Nordlie: - Jeg har litt lyst til å si noe.

            Det kom et sprørsmål om Pål Steffen Andresen ville bli landslagsspiller i 2008.
            Uten å svare direkte, fortalte Fjørtoft om at han hadde spurt Pål Steffen om hva han tenkte om at Rambekk ble tatt ut i landslagstroppen.
            - Det betyr at jeg er nærme også.
            "Bra svart", mente Fjørtoft.

            Nordlie synes også det var bra å ha to stoppere på landslaget, og at en av dem var han som ikke fikk spille for oss.

            Det kom spørsmål om spillerne som ikke har fått spilt.

            Nordlie sa først litt om skaden til Kiesenebner, som hadde utviklet seg litt uventet. Han håpte, først og fremst for guttens skyld, at han blir bra.
            Så var han litt oppgitt over dem som mente at Tore Andreas Gundersen burde få spille mer. De kunne jo først sett om han satt på benken.

            Cissé kom selv og banket på døra og ville spille. Han kommer fra et krigsherjet område, og det ville vært flott om han slo til.
            Han er teknisk god, men lagmessig uskolert.
            Det finnes spillere hvor du alltid vet hva du får, på godt og vondt. Cissé er ikke en sånn spiller. Han kan komme inn på slutten mot VIF og score.
            Han er dark horse på mer enn én måte.
            Last edited by ulfpulf; 22.01.2008, 19:46. Begrunnelse: Rettet opp noe jeg hadde misforstått.

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2505

              #46
              Tom Nordlie fikk spørsmål om hvordan vi ligger an med spillestilen.

              - Vår spillestil er avhengig av andres bevegelser, sa Nordlie, og sammenlignet det med når du akkurat har fått lappen.
              Når du med ferskt førerkort kommer til ei tante fra Vålerenga som går over fotgjengerfeltet, tråkker du bremsen i bånn og kjører henne ned.
              Er hun virkelig fra Vålerenga, gjør du kanskje det samme med mer erfaring, men ellers tråkker du inn clutchen, svinger unna, stopper, og tenker "Hva gjorde jeg nå?"

              (Sånn jeg forsto lignelsen, sikter Nordlie mot at en del ting skal sitte så det er automatisk. Som Riseth i et annet svar forklarte om spillestilen: - Når den sitter, kan man starte i blinde og vite at pasningen kommer.)

              Nordlie kunne ellers fortelle at vi hadde vært best, sammen med Brann, på scoringer inne i målområdet. Det var en del andre ting han savnet, blant annet langskudd og flere sjanser etter spill bakfra.
              Han presiserte også at det ikke er noe galt i en langpasning, når vi blir presset høyt, så det blir bakrom.

              Det er ikke systemet som er dødelig, men hvordan vi utfører det.

              Nordlie: - Jeg leser at vi er forutsigbare. Vi vet også hvordan alle de andre spiller.
              Fjøra: - Det finnes en del trenere som ikke vet hvordan de selv spiller.
              Nordlie: - De er ikke her.

              Det kom et spørsmål om Bjørn Helge Riise kan være ving.
              Nordlie fortalte at da Doffen var aktuell, var det en løsning som ble vurdert.
              Fjørtoft sa at Riise akkurat var operert på The Hernia Center i Tyskland, for Sportsman's Gilmore, og at han sikkert ville være tilbake, og løpe rundt, på La Manga.
              Etter en del babbel om karaoke på La Manga og fulle engelskmenn, tok Vidar Riseth mikrofonen og fortalte at noe som hadde imponert ham var hvordan LSK håndterer utenlandske spillere. Han mente det var veldig bra at det er ansatt en lærer som jobber med utlendingene hver dag og lærer dem norsk og engelsk. Han sa at det verste han hører er at en spiller er så god at han snakker med beina. Spillere må kunne kommunisere. Hvis ikke, taper laget kamper på det.

              Fjørtoft fulgte opp med å si at sånn sett er det ikke så lett å ha en utenlandsk trener. Vi kan nesten ikke kreve av spillerne at de skal snakke norsk når ikke treneren gjør det.
              Et annet problem med treneren vi hadde, var at med han hadde det vært vanskeligere å hente Kjakan (krigshelten Gunnar Sønsteby) til å holde foredrag...
              Last edited by ulfpulf; 22.01.2008, 02:04.

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2505

                #47
                En spurte om vi vil få se mer som frisparket på Ullevaal. (Alle på rad hopper over ballen.)
                Nordlie fortalte at det var Grodås som hadde fått ideen etter å ha sett en guttekamp med Lørenskog.
                Fjørtoft mente det var fra Mighty Ducks-filmen Grodås hadde fått ideen, og at planen hadde vært at alle skulle rope Kvakk Kvakk mens de gjorde det, men Grodås nektet for at han så på barnefilmer.

                Uansett så Nordlie verdien av stuntet, det tok vekk press, det var show med mening.

                Det kom et spørsmål om avslutningsteknikk, om det ble brukt nok tid på å trene det inn.
                Fjørtoft fortalte at Nordlie er flink til å benytte de som kan spesielle ting, og at han (Fjøra) er avslutningstrener to ganger i uka.

                Nordlie sa at hans oppgave er å prioritere hvor mye tid som skulle brukes på forskjellig trening. Det krever mye tid å trene inn volleyskudd, men du får kanskje bare skutt to av dem i året.

                Riseth fortalte om Henrik Larsson som spurte Riseth da de var i Celtic: "Hvor er verste plassen du får en spiss?". Han gjorde det samme med keeperen: "Hvor er det verste stedet å få ballen?". Og så brukte han det i kamper.

                Fjøra skjøt inn at det var som å få med ei fin dame hjem, det hjelper ikke hvis du ikke får den opp.

                Grodås fikk spørsmål om keeperakademiet og sa at LSK skal bli best i landet på keeperutvikling. Det er et mål å alltid ha en landslagskeeper (på et eller annet nivå, ikke nødvendigvis A-landslag, men G17 e.l).

                Fjørtoft sa at de tre beste keepertrenerne i Norge er
                1. Grodås
                2. Ingen
                3. Ingen
                og at det ikke var tull engang, og at han senest på fredag hadde snakket med Heinz Müller, som hadde skrytt av Grodås.

                Grodås ble spurt om det stemte at han hadde fått tilbud fra Schalke, og det stemte. Han hadde fått flere, men det var selvsagt ikke aktuelt, sa han med et glis og til applaus.

                Det kom mer generelle spørsmål om talenter, og Fjørtoft trodde Fredrik Gulbrandsen ville spille A-lagsfotball neste år.
                Nordlie mente at, ja, det er jo sønnen til Bukken, så hurtigheten har han vel etter mora si.

                På et spørsmål om lederstilen hans var å være kontrollert sinnsyk, ble Nordlie litt oppgitt, og mente det var en setning tatt ut av sammenhengen, og at personligheten hans ble beskrevet i veldig korte setninger.
                Last edited by ulfpulf; 22.01.2008, 20:40.

                Kommentar

                • ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2505

                  #48
                  Favorittsituasjon

                  Nå kom en sesjon hvor alle de frammøtte ble bedt om å fortelle om kampen eller situasjonen de husket spesielt godt.

                  Riseth fortalte om da han som ung satt på benken mot LSK, og Kanari-Fansen hadde sunget så mye at han hadde lært seg den ene sangen - Bjarmann sin.
                  Da han kom innpå, hadde han satt støvelen i fjeset på Grodås som hadde knyttet neven over ham og sagt: "Det gjør du ikke en gang til!"

                  Fjøras øyeblikk var da han kom over et klipp fra cupfinalen som noen hadde lagt ut på Youtube med sangen You raise me up - som ble spilt i begravelsen til Petter Gurskevik, LSK-styremedlem, og Fjørtofts gode venn, som døde rett etter 2005-cupfinalen.

                  Nordlie hadde et lignende minne som Riseth, hvor han som Start-trener satt på benken på Åråsen og sang med på Endelig er ventetida over.
                  Ellers husket han siste serierunde i 1976 da han som 14-åring måket snø på Åråsen med faren, som nå er død.
                  Per Berg scoret på straffe, Tom Lund satte inn 2-0, og LSK tok det første seriemesterskapet "i moderne tid".
                  Cupfinalemålet Tommy satte i det lengste hjørnet i 1977 husket han også godt.

                  Per Mathisen hadde flere gode minner. Han husket Tommys mål mot Mjøndalen hvor han dribler av halve laget først. Det er klippet Ivar Hoff tar fram når han er i dårlig humør. Som er hver dag.
                  Mathisen syntes også det var minneverdig å grine ved siden av Mette-Marit på Ullevaal.
                  Han husket at han så ned på benken og så Tom Nordlie få klem av Per Svendsen.
                  - Det var mye kjøtt oppå hverandre.

                  Grodås husket best kampen da han debuterte etter å ha ventet ett og et halvt år på maleren fra Bøler.
                  Debuten kom da de slo VIF 1-0 i 1988.
                  Last edited by ulfpulf; 22.01.2008, 20:39. Begrunnelse: Rettet opp årstallfeil om cupfinaler

                  Kommentar

                  • Harvest
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 855

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                    Fjøras øyeblikk var da han kom over et klipp fra cupfinalen 2005 som noen hadde lagt ut på Youtube med sangen You raise me up - som ble spilt i begravelsen til Petter Gurskevik, LSK-styremedlem, og Fjørtofts gode venn, som døde rett etter den cupfinalen.
                    Var det ikke video fra cupfinalen 2007 han mente? Vet at den er lagt ut med You Raise Me Up oppå.
                    Iron Maiden's gonna get you.

                    Kommentar

                    • ulfpulf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2505

                      #50
                      Hvordan er det å drive talentarbeid i et land hvor Tommy Svindal Larsen fortsatt er et talent?
                      Er vi for feige her i landet til å få se en 16-åring debutere på A-laget?

                      Fjørtoft: De ekstremt gode slår gjennom uansett.
                      Det er veldig mange gode talenter, men det er et problem at de får damer og slutter. Vi leter fortsatt etter en homofil spiller.
                      Det er en myte at de er så gode på talentutvikling på Island. Det som skjer er at alle de gode selges ut. Sundgot hadde vært solgt hvis han var islending.
                      Vi kommer til å bruke 4 - 5 Mill. mer på talenter i år enn i fjor.

                      Nordlie: Dåpsattesten må ikke bli kvalifikasjonen.
                      Jeg kjenner unge som ikke er gode nok, og jeg kjenner gamle som er gode nok - som Vidar Riseth.

                      Fjørtoft tok opp det motsatte problemet, at stallen nå er så stor at noen må selges.
                      - Jeg må selge 2 - 3 spillere. Hvem synes dere det skal være?
                      Fra salen: - Vidar Riseth!

                      Det kom et par generelle betraktninger om lagbygging.
                      Nordlie fortalte at han har blitt anbefalt landslagsspillere, men det hjelper ikke med en elektriker hvis det er rørlegger du trenger.

                      Fjørtoft mente at Liverpool kjøper spillere, mens Wenger kjøper lag.

                      Fjørtoft sa også at akkurat nå er norsk fotball i høykonjunktur, det er mye penger, men det er rett ved å skifte, og da er det tre momenter som er spesielt viktige for en klubb:
                      - Eget anlegg - det har vi
                      - Talentutvikling - der kan vi bli bedre
                      - Langtidskontrakter - der ligger vi veldig bra an
                      Last edited by ulfpulf; 22.01.2008, 20:56.

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2505

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Harvest
                        Var det ikke video fra cupfinalen 2007 han mente? Vet at den er lagt ut med You Raise Me Up oppå.
                        Det er mulig jeg noterte feil der siden jeg visste at det var etter 2005-finalen Gurskevik døde.

                        Kommentar

                        • Harvest
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 855

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                          Det er mulig jeg noterte feil der siden jeg visste at det var etter 2005-finalen Gurskevik døde.
                          Jepp, men forstod det slik at You Raise Me Up innlagt på cupfinalen 2007-klippet var en hyllest til han.

                          Takk for strålende referat, fikk ikke med meg alt som ble sagt hele tiden.
                          Iron Maiden's gonna get you.

                          Kommentar

                          • ulfpulf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2505

                            #53
                            Medlemsmøtet dro seg mot slutten, og en rørt Arild Myklebust tro til med en uforbeholden hyllest til mannen som reddet klubben alene i 2004:
                            - Han har faen meg betydd utrolig mye. Uten ham hadde det gått til helvete. Reis dere opp og klapp for Per Mathisen!

                            Da applausen hadde lagt seg, takket Mathisen og sa at det ikke var vanskelig å gjøre en jobb med det engasjementet og den supporterskaren. Det vanskeligste var nesten å gi seg. Han syntes det var et privilegium å jobbe for klubben, og sa tusen takk til alle for det dere gir Lillestrøm.

                            Fjørtoft åpnet for to avsluttende spørsmål.

                            En fortalte at andre klubber sponser supporterne med gratis busser og støtte til tifo. Vil det være aktuelt for LSK?

                            Per Mathisen sa at han føler at ledelsen, den sportslige delen og Kanari-Fansen jobber tett sammen, og at ledelsen ønsker å bidra til at KFL kan utvikle seg videre.
                            Allerede nå går et beløp av hvert Kanarifelt-sesongkort tilbake til KFL.
                            Mathisen jobber også med å få firmaer til å sponse Kanari-Fansen.
                            Klubben er utrolig stolt av Kanari-Fansen, og alle som er på Åråsen ser over til KFL og skamroser dem for støtte og synging.
                            Det er unikt at det er hundre prosent støtte.

                            Fjørtoft var enig i at KFL høres veldig godt, og understreket at vi må få sesongkortsalget ennå mer opp.
                            Han irriterte seg over de forbanna sunnmøringene i AaFK som greier å selge ut stadionet.

                            Tom Nordlie hadde et spørsmål til Kanari-Fansen:
                            Hva er deres utviklingsmål, hva er målet for 2008?

                            Arild Myklebust ble utpekt til å svare og fortalte at det kommer til å bli satset hardt på tifo - og fikk skutt inn en oppfordring om å gi til tifo-fondet - og at et naturlig mål vil være å få opp tilskuersnittet til 10000.
                            Han lovte også at vi skal være 600 fra Lillestrøm på Lerkendal 16. mai, og fikk alle som skal dit til å rekke opp hånda. Det var så mange at han også gjorde det motsatte, spurte hvem som ikke skal til Lerkendal.
                            Han spurte såpass aggresivt at ingen syntes det var trygt å rekke opp hånda.

                            Som en naturlig(?) avslutning på svaret, spurte Mykle Vidar Riseth hvordan adamseplet til John Terry kjentes.
                            Riseth gliste og sa at det er morsomt å være tøff mot de som skal være tøffere enn deg selv.

                            Fjørtoft tok over mikrofonen og holdt avslutningstalen.
                            Han sa at de satte pris på å bli invitert til medlemsmøtene.
                            - Det kan høres ut som klisjeer og pissepreik, men jeg snakker for hele klubben når jeg sier at vi bruker supporterne aktivt mot sponsorer og spillere.

                            Men en bønn helt til slutt: Av og til, vent litt med å si at en spiller ikke kommer til klubben. Noen ganger kan det vippe fram og tilbake, og da kan sånne ting være avgjørende. Så vent i tre dager, eller for dere på forumet, i tre netter.
                            Last edited by ulfpulf; 24.01.2008, 07:56. Begrunnelse: Link til skamros-debatten i Språkskolen

                            Kommentar

                            • ulfpulf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2505

                              #54
                              Fritt fram for andre

                              Jeg tror jeg stopper der og lar andre fylle inn detaljene.
                              Bare si i fra om feil eller mangler.

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                #55
                                Ble det stilt spørsmål om prisen på treningskamper?

                                Kommentar

                                • gamle-perta
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2418

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                  Det var så mange at han også gjorde det motsatte, spurte hvem som ikke skal til Lerkendal.
                                  Han spurte såpass aggresivt at ingen syntes det var trygt å rekke opp hånda.
                                  Jeg kan levende se for meg hvordan dette foregikk, og hvordan blikket til Arild var akkurat under den seansen.....

                                  Ellers en stor takk til Ulf for fremragende referat oppdelt i mange og ryddige temaer. Glimrende service for oss som måtte jobbe i går kveld.
                                  Og de som etter en slik seanse fortsatt hevder at det er supportere i Norge som har et tettere forhold til spillere og ledere i klubben sin, kan bare holde smella.
                                  Det finnes ikke!

                                  Mvh
                                  Gammer`n
                                  Mvh
                                  Gammer´n (Per T)

                                  Kommentar

                                  • Kanarifugl84
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2007
                                    • 2319

                                    #57
                                    Personlig fant jeg gårsdagens møte meget verdifullt!

                                    Etter å ha lyttet til hva Vidar Riseth hadde å svare på ulike spørsmål han ble stilt, er jeg nå 100% overbevist om at den mannen har ekstremt mye å tilføre LSK. Ikke minst utenfor banen, mannen har vel sannsynligvis opplevd mer enn resten av LSK-gjengen har gjort til sammen.

                                    Ellers var det både flott og en smule rørende at Per Mathisen fikk sin velfortjente hyllest av et samlet, stående og applauderende Martins Pub. Trenere og spillere kan skiftes ut, men en bedre mann enn Per M kunne vi ikke hatt i LSK.

                                    Jeg kjenner nå at jeg ikke gleder meg noe mindre til 2008-sesongen virkelig skal sparkes i gang for alvor. Det er jammen meg ikke lenge til 30.mars!

                                    Kommentar

                                    • Arind
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2006
                                      • 459

                                      #58
                                      Det var et kjempefint medlemsmøte i går. Jeg har ingen som helst tvil om at Riseth kommer til å gi alt for drakta og at det var dette var en overgang vi trengte. Han er en ledertype og det smitter.... :-)
                                      Det finner litt mer merkelig er at Fjøra igjen og igjen gjentok hvilken drittsekk han er.......er det nødvendig da? Det er moro en gang men 15....??
                                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                      Kommentar

                                      • kjelln
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Nov 2006
                                        • 9

                                        #59
                                        Takk, Ulf,...

                                        ... for et strålende referat. Jeg reiser meg og applauderer

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          #60
                                          Kanskje en moderator burde linka dette over i nyhetstråden også.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...