Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Skal du på Åråsen 16.mai...? :roll:
Selger 10 sitteplasser på Rainbow tribunen
Gode plasser..inngang syd,felt1-65,rad11 stol 35-44
Selges for 300 kr per stk
Tilgjengelig på tlf 45296937...
Nå ja..vet ikke helt om jeg vil kalle det det,en greie med noen av
gutta på jobben som det ikke ble noe av :evil:
Så alle skal ha penga sine..,men prisen har gått opp litt nå..er ikke
så mange billetter igjen...
Småfugl: Ikke faan om du er lillestrøm supporter. Du har aldri vært på åråsen tenker jeg, Du kjøper vel opp masse billetter til kamper/konserter å lignende som du vet blir utsolgt for så å selge det videre til blodpris. Rasshøl kaller man sånne som deg....
Gi faen a..født og oppvokst i flisbyen...og selvfølgelig skal jeg på
kampen :twisted: ...noe annet kan sies om judas-gjengen på jobb :evil:
Saken er...jeg har kjøpt billetta...så jeg må selge dem.. :wink:
Gi faen a..født og oppvokst i flisbyen...og selvfølgelig skal jeg på
kampen :twisted: ...noe annet kan sies om judas-gjengen på jobb :evil:
Saken er...jeg har kjøpt billetta...så jeg må selge dem.. :wink:
Ja men du selger ikke billetter til andre lsk supportere til blodpris, det sier seg jo selv. Skal ikke tjene penger på andre lsk supportere...
Mye pes for billetter...men forstålig.Kan høres ut som dobbelmoral,
men jeg er faktisk mot svartebørsvirksomhet.Men hvorhen lite
troverdig det virker..så har jeg billetter jeg må selge.Vet ikke hvor
det beste stedet å selge er så jeg valgte her...(fremfor bud-runder på
Martins)for å bevise at dette ikke er svartebørs...(tillegg til at jeg er litt
enig med King_Raymond...fans burde ikke tjene peger på andre fans.)
så selger jeg de for 200,- for å bli kvitt dem,ønsker ikke no svartebørs-stempel..sorry at det kan ha virket som det.
Er vanligvis tilgjengelig...hvis jeg ikke trener eller jeg driver med
ett eller annet uvanlig på jobb...sms er greit,vet ikke om det var deg
jeg snakket med i sted jeg... :roll:
Er vanligvis tilgjengelig...hvis jeg ikke trener eller jeg driver med
ett eller annet uvanlig på jobb...sms er greit,vet ikke om det var deg
jeg snakket med i sted jeg... :roll:
synes det virker litt rart jeg.. Har registrert seg, skrevet seks innleg (alle om salg av billetter på svartebørs), har ni kompiser som trakk seg.. Hmmm.. Sikker på at vi ikke har med en oppkjøper som skal selge billetter på svartebørs her? Det trur jeg. Men meg om mitt.
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
synes det virker litt rart jeg.. Har registrert seg, skrevet seks innleg (alle om salg av billetter på svartebørs), har ni kompiser som trakk seg.. Hmmm.. Sikker på at vi ikke har med en oppkjøper som skal selge billetter på svartebørs her? Det trur jeg. Men meg om mitt.
han selger jo til 200.
da er det ikke snakk om svartebørs vel?
uansett jeg skal kjøpe en par av ham nå. :roll:
Nå har han jo satt ned prisen pr. billett med 100,-, så NÅ er det ikke svartebørs.
Hvitebørs vil jeg vel kalt det.. :wink: ..var ikke kompiser...,
da hadde jeg drept dem...eller åpna en boks juling..:-),men
noen folk på jobben...håpløse mennesker :evil:
Kommentar