Årsmøte i LSK 25.2. kl. 18:00
Collapse
X
-
Cat stilte følgende spørsmål i nyhetstråden:
"Når kommer giroen på LSK medlemskapet? Hva stemmer man om?"
Man stemmer om innkomne forslag, budsjettet og hvem som skal bekle forskjellige verv i klubben.Last edited by Torolf; 08.01.2008, 09:37. Begrunnelse: Det er medlemskapet for i fjor som må betales før 25.1. -
Det er vel fjorårets medlemsskap dette er snakk om, vil jeg tro. Giro for medlemsskap 2008 kommer noe senere.
Petter
I full gang med flere forslag.Kommentar
-
Hva man stemmer på?
Jo, det er innkomne forslag og valg av personer til styret og andre verv i LSK.
Hvilke styremedlemmer er på valg i år forresten, noen som har oversikten?
PetterKommentar
-
Kommentar
-
PetterKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Håper at noen også foreslår å fastsette farger på andre og tredje draktene.
Slik at vi kan fortsette med:
1. Gul
2. Sort
3. Hvit/RødHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Slik detaljstyring av klubben fra medlemmene i klubben tror jeg ikke fører med seg noe godt, og det er for meg komplett uforståelig at det skal vøre viktigere med en estetisk pen drakt enn ekstra penger til sportsklubben for å finansiere ytterligere sportslig satsning...Kommentar
-
Slik detaljstyring av klubben fra medlemmene i klubben tror jeg ikke fører med seg noe godt, og det er for meg komplett uforståelig at det skal vøre viktigere med en estetisk pen drakt enn ekstra penger til sportsklubben for å finansiere ytterligere sportslig satsning...
Nå er LSK i en posisjon hvor vi kan sette krav til sponsorer, noe vi ikke var når Nordea-avtalen ble gjort. Det er ytterst få klubber som er like mye i media som LSK i Norge, og det bør være kamp om å få pryde hovedplassen på den gulsvarte trøya.
Jeg tviler sterkt på at Nordea hadde trukket seg, eller gitt mindre midler om LSK hadde krevd svart Nordea-logo på drakta. Såpass gjevt er det å være hovedsponsor for en av de største og synligste klubbene i Norge, og hvertfall nå med tanke på den gigantiske økningen i interessen for norsk fotball."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Det er ikke det dette handler om.
Nå er LSK i en posisjon hvor vi kan sette krav til sponsorer, noe vi ikke var når Nordea-avtalen ble gjort. Det er ytterst få klubber som er like mye i media som LSK i Norge, og det bør være kamp om å få pryde hovedplassen på den gulsvarte trøya.
Jeg tviler sterkt på at Nordea hadde trukket seg, eller gitt mindre midler om LSK hadde krevd svart Nordea-logo på drakta. Såpass gjevt er det å være hovedsponsor for en av de største og synligste klubbene i Norge, og hvertfall nå med tanke på den gigantiske økningen i interessen for norsk fotball.
LSK er mye i media, ofte med negativt fortegn noe som heller ikke styrker vår posisjon. Vi har etter de siste 18 årene ikke vunnet serien eneste gang, vi har ikke tatt medalje på 7 år det eneste vi har vunnet er cupen en gang, en cup som har falt dramatisk i prestisje de siste 10 årene.
Forøvrig tror jeg ikke at LSK får like mye penger ved en ny avtale dersom de skal stå på dette kravet. Nordea har selvfølgelig gjort undersøkelser om persepsjonen av en sort logo kontra den de bruker til vanlig, og du kan være ganske trygg på at gjennkjennelsesfaktoren er større med den logoen vi har i dag.
Uansett mener jeg det er riv ruskende galt at vi skal gå inn å prøve å detaljstyre klubben. Det er best overlatt til de ansatte i administrasjonen. Det her blir jo like latterlig som styret i Rosenborg som har vedtatt at de skal spille 4-3-3...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HenrikAvtalen med Nordea er allerede inngått, og jeg jeg tviler sterkt på om LSK nå plutselig kan kreve at logoen skal være i sort dersom de ikke har en slik klausul i kontrakten, noe jeg tviler sterkt på.
Opprinnelig skrevet av HenrikForøvrig tror jeg ikke at LSK får like mye penger ved en ny avtale dersom de skal stå på dette kravet. Nordea har selvfølgelig gjort undersøkelser om persepsjonen av en sort logo kontra den de bruker til vanlig, og du kan være ganske trygg på at gjennkjennelsesfaktoren er større med den logoen vi har i dag.
Som sagt tidligere, dette er ting små klubber med lav medieprofil kan akseptere som krav fra sponsorer, etter min mening er LSK i en annen posisjon, og det er LSK som kan stille krav til sponsorene og ikke omvendt.
Opprinnelig skrevet av HenrikUansett mener jeg det er riv ruskende galt at vi skal gå inn å prøve å detaljstyre klubben. Det er best overlatt til de ansatte i administrasjonen. Det her blir jo like latterlig som styret i Rosenborg som har vedtatt at de skal spille 4-3-3
Men dette handler ikke om detaljer, dette handler om LSKs renomè, draktas estetikk, stil og symbolverdi. Det handler om stolthet.
Og LSK er blitt for stor som klubb til å ofre den stoltheten når neste hovedsponsorkontrakt skal forhandles."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Det hele ender da opp i at vi er grunnleggende uenig i om Nordea vil betale like mye uansett om de får beholde dagens logo eller må skifte til en i sort i fremtiden...Kommentar
Kommentar