Årsmøte i LSK 25.2. kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Felt C
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 776

    #61
    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
    Hvis du tenker på logoskiftet som fjernet stiftelsesdato for noen år tilbake, så tar du feil. Dette blei begrunnet gjennom en lang presentasjon av Robert Lauritzen på et årsmøte, og det blei etter diskusjonen vedtatt av årsmøtet. Enstemmig tror jeg det var.

    Rett skal være rett.
    Det ble vedtatt mot to stemmer såvidt jeg husker.Var ikke enstemmig hvertfall.For en skuffelse det var å se den logoen når den var ferdig.Håper det var gratisarbeid fra en eller annen barnehage.For så simpel er den faktisk.

    Kommentar

    • Mannschaft Rösler
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2003
      • 247

      #62
      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
      Møtet var rolig og uten store kontrovereser, bortsett fra aller først.
      Ivar Fredriksen var ikke fornøyd med hvordan han ble behandlet som æresmedlem.
      Han hadde opplevd mye større sosialt engasjement fra tidligere styrer, og synes det var ille at han ikke fikk invitasjoner til internasjonale kamper, og spesielt til cupfinalebanketten.
      Han hadde blitt oppringt, men mente han fortjente en skriftlig invitasjon.
      Den gamle komikern der bør vel for alvor snart pensjonere seg. . .
      Synes det oser FRP av hele mannen: Aldri fornøyd,- syting og klaging over trivialiteter. All ære for hva han har gjort for klubben, men dette er rett og slett på grensa til barnslig og furten opptreden.
      Takk ellers for et glimrende referat.

      -Egon K.

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #63
        Opprinnelig skrevet av Felt C
        Det ble vedtatt mot to stemmer såvidt jeg husker.Var ikke enstemmig hvertfall.For en skuffelse det var å se den logoen når den var ferdig.Håper det var gratisarbeid fra en eller annen barnehage.For så simpel er den faktisk.
        Mener å huske at noen tok seg godt betalt for å lage den logoen, utrolig nok... :roll:

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          #64
          Opprinnelig skrevet av Bolsen3
          Mener å huske at noen tok seg godt betalt for å lage den logoen, utrolig nok... :roll:
          Dette ryktet har jeg også hørt. Når formuleringene er så ulne som den du kommer med, så fortsetter jeg å ta dette som et rykte.
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • Bolsen3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 1061

            #65
            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
            Dette ryktet har jeg også hørt. Når formuleringene er så ulne som den du kommer med, så fortsetter jeg å ta dette som et rykte.
            Husker hvertfall helt sikkert at LSK opplyste at de brukte et firma innen markedsføring (hvilket firma vet jeg ikke) for å utvikle den nye logoen, så noe har de helt sikkert betalt for det. Hvor mye skal ikke jeg kunne si, men alt over kr 0 må sies å være meget godt betalt...

            Kommentar

            • Mannschaft Rösler
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Nov 2003
              • 247

              #66
              Man må vel ha "studert" på BI for å få til noe så storslagent. . .

              Kommentar

              Working...