Prisen på LSKs treningskamper
Collapse
X
-
Vil heller si at supporterene til Kongsvinger og Kamma også burde starte å klage da på prisen, enn at vi skal slutte.Kommentar
-
Dersom LSK tar så mye i inngangspenger at folk ikke kommer pga. dette tror jeg de gjør seg selv en bjørnetjeneste. Jeg aner dog ikke om dagens prisnivå er for høyt eller ikke, men når folk som er medlemmer her på forumet ikke kommer pga prisen er den neppe for lav.Fugla mot nye høyderKommentar
-
For min egen del (og kanskje mange andre også) er det prinsippet det er snakk om her.
Når man bruker veldig mye tid og penger på å støtte LSK er det ikke kult at klubben tyner deg for de siste slantene hver gang.
De aller, aller fleste merker ikke 100 kr på konto. Men når man veldig ofte prioriterer LSK sine kamper foran jobb, venner og familie er det ikke kult å bli satt så lite pris på.
Det er ikke første gang man ser overpris på billetter, siste eksempelet var 150 kr mot Bærum i cupen ifjor.
Forøvrig er det latterlig å høre enkelte folk som sitter med fast jobb, ok økonomi og sjelden drar på borteturer klager på at andre medsupportere som er i motsatt situasjon er misfornøyde med LSK sine priser.Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke minst må det jo være en fordel for spillerne om det kommer mye folk, det ligner jo mer på en TL kamp om det er bra med folk til å lage trøkk.
Dersom LSK tar så mye i inngangspenger at folk ikke kommer pga. dette tror jeg de gjør seg selv en bjørnetjeneste. Jeg aner dog ikke om dagens prisnivå er for høyt eller ikke, men når folk som er medlemmer her på forumet ikke kommer pga prisen er den neppe for lav.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Jeg er litt skuffet over at ingen hadde baller nok til å stille representantene fra LSK dette spørsmålet på medlemsmøtet. Det er mange her inne, innkludert meg selv, som er misfornøyd med prisnivået på treningskamper, og når man da har muligheten, er det ingen som benytter seg av det. Jeg fikk ikke dratt selv, og hadde derfor ikke annledning. Det hadde vært langt mer konstruktivt om noen hadde spurt LSK hva de tenker når de setter slike priser, denne diskusjonen vil kun føre til spekulasjoner og misnøye, uten at vi kjenner til LSKs egentlige grunn.Lauken er vår venn!Kommentar
-
For min egen del (og kanskje mange andre også) er det prinsippet det er snakk om her.
Når man bruker veldig mye tid og penger på å støtte LSK er det ikke kult at klubben tyner deg for de siste slantene hver gang.
De aller, aller fleste merker ikke 100 kr på konto. Men når man veldig ofte prioriterer LSK sine kamper foran jobb, venner og familie er det ikke kult å bli satt så lite pris på.
Det er ikke første gang man ser overpris på billetter, siste eksempelet var 150 kr mot Bærum i cupen ifjor.
Forøvrig er det latterlig å høre enkelte folk som sitter med fast jobb, ok økonomi og sjelden drar på borteturer klager på at andre medsupportere som er i motsatt situasjon er misfornøyde med LSK sine priser."en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
Jeg er litt skuffet over at ingen hadde baller nok til å stille representantene fra LSK dette spørsmålet på medlemsmøtet. Det er mange her inne, innkludert meg selv, som er misfornøyd med prisnivået på treningskamper, og når man da har muligheten, er det ingen som benytter seg av det. Jeg fikk ikke dratt selv, og hadde derfor ikke annledning. Det hadde vært langt mer konstruktivt om noen hadde spurt LSK hva de tenker når de setter slike priser, denne diskusjonen vil kun føre til spekulasjoner og misnøye, uten at vi kjenner til LSKs egentlige grunn.
Opprinnelig skrevet av Per MathisenPer Mathisens tur, og Petter ba ham starte med å fortelle om den økonomiske situasjonen.
Fjørtoft fikk skutt inn at han ikke skulle gjøre det, men Mathisen fortalte at økonomien er anstrengt, men at klubben har fått et godt fundament, og at det blir kjørt stramt etter budsjetter - til fortvilelse for de som jobber med det sportslige.Kommentar
-
Kommentar
-
Selvfølgelig, men det betyr ikke at de inntektene de kan få fra f.eks. treningskamper ikke er verdt noe. Nå som det ikke ble noe av RL så faller den inntektskilden bort også. Hvor mange var det på kampen? Tipper LSK kanskje fikk 70-80k NOK. Med tanke på at kampen ble arrangert klokken 16:00 må jeg si at dette var pent. Tenker vi på at det nok blir flere treningskamper kan dette bli en pen totalsum, og et godt bidrag til den sportslige satsningen.Kommentar
-
Gratis inngang på treningskamper
Allerede lørdag spiller LSK sin neste treningskamp i LSK-hallen. Den spilles mot fjorårets cupfinalemotstander FK Haugesund. Nå blir det gratis adgang for de som har kjøpt sesongkort for 2008.
Det betyr at i disse dager går det en bekreftelse ut til alle som har kjøpt sesongkort for 2008. Det er denne bekreftelsen du skal ta med deg til LSK-hallen når du ønsker å se LSKs treningskamper. Inngangen er gratis. For de som ikke har sesongkort for 2008 så gjelder samme priser som på forrige treningskamp.
Følgende treningskamper spilles i LSK-hallen før sesongen starter:
26. januar LSK-Haugesund 13:00, LSK-Kongsvinger 15:15
1. februar LSK-Stabæk 15:00, Odd Grenland 17:15
29. februar LSK-Strømsgodset 16:00, LSK-Strømmen 18:15
Kampstart mot FK Haugesund: 13:00 - lørdag 26. januar
Sted: LSK-hallen
Inngangspris:
100,- for voksen
50,- for barn
20,- for spillere, trenere og lagledere i UA
Gratis for sesongkortinnehavere 2008
Har du ennå ikke skaffet deg et sesongkort? Da er det på tide at du leser følgende informasjon:
http://www.lsk.no/?did=9102913Kommentar
-
Kommentar
-
Det eneste jeg har fått fra LSK etter at jeg betalte sesongkortet mitt, er et brev med spørsmål om hvorfor jeg ikke har fornyet sesongkortet, så jeg tviler på at jeg får en slik bekreftelse i posten.Kommentar
-
Det fikk jeg også etter at jeg hadde kjøpt nytt fordi jeg ikke gadd å vente på brevet om fornyelse. Blir nok at de fleste må betale inngangspenger.Kommentar
-
Jeg tar med bekreftelsen jeg mottok på mail fra billettluka.no da jeg kjøpte sesongkortet. Det burde holde. Uansett så burde det ikke ta så lang tid for LSK sende ut en mail/melding til alle som er registrert på LSK-zone, tipper mange av de har kjøpt sesongkort.
Når det er sagt er jeg glad LSK har fortstått tegninga om at treningskamper burde være gratis for sesongkort innehavere.
Takk LSKTeam Wenche MyhreKommentar
-
Kjenner jeg LSK rett så holder det å si at bekreftelsen ikke har kommet enda, så kommer man inn gratisUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
Kommentar