Prisen på LSKs treningskamper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ellef
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Feb 2006
    • 112

    Prisen på LSKs treningskamper

    Jaja, med denne prisen tror jeg ikke det hadde spilt noen stor rolle om kampen er 16.00 eller 18.00. Kan ikke forstå hvorfor de skal ha så mye som 100,- for voksen på en slik treningskamp.

    Se nederst på siden: http://www.lsk.no/?did=9106061
    Wenche Myhre
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

    #2
    Kan ikke forstå hvorfor de skal ha så mye som 100,- for voksen på en slik treningskamp.
    Fordi LSK skal dra mest mulig penger ut av supporterene til enhver tid.

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      #3
      En kvitering som viser til betalt sesongkort for 2008 gir deg ikke billigere/gratis inngang heller?
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • UFM1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 2008

        #4
        Opprinnelig skrevet av Ellef
        Jaja, med denne prisen tror jeg ikke det hadde spilt noen stor rolle om kampen er 16.00 eller 18.00. Kan ikke forstå hvorfor de skal ha så mye som 100,- for voksen på en slik treningskamp.

        Se nederst på siden: http://www.lsk.no/?did=9106061
        står også at det koster 20,- for Lagledere og spillere... hvorfor skal det koste penger for dem som skal underholde og gjøre jobben?!

        det gjelder kankje ikke våre spillere, det står UA uten at jeg vet hva det betyr
        Lillestrøm

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #5
          Dustepris. På Åråsen betaler man 170 kroner for å se en match. Den prisen kan forsvares. Man får en kamp av betydning, av mye høyere kvalitet, med mye bedre stemning, mer komfort, bedre sikt osv osv. På hvilken måte kan man forsvare å ta 100 kroner for denne kampen? Og hvorfor suge penger ut av de mest trofaste?

          (Svaret er selvsagt fordi det er det enkleste, men det blir ikke mer akseptabelt av den grunn.)

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #6
            Som spiller på Lsk oldboys betaler jeg kunn 20 kr,tipper at Kanarifans medlemer kommer inn for en 50 lapp.

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              Til Dere som sutrer på prisen bli hjemme da vell,husk at i fjord kostet det 50 kr for å se en kamp i minus 15 grader UTE på kgb,.....

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #8
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Til Dere som sutrer på prisen bli hjemme da vell,husk at i fjord kostet det 50 kr for å se en kamp i minus 15 grader UTE på kgb,.....
                Det er ikke snakk om å bli hjemme. De som har sutret på prisen i denne tråden er utelukkende personer som kommer på alt, enten det er treningskamp mot Hønefoss på KGB i 10 minus eller seriekamp borte mot AaFK på en mandag. De (vi) er i deres (vår) fulle rett til å klage på prisen.

                Kommentar

                • Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

                  #9
                  Se på det på den måten at vi får se to kamper for det hundrelappen. Dessuten er det jo en fryd å gi 100 kroner når du vet at det bidrar til en ny ving for klubben i vårt hjerte!

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Henrik
                    Se på det på den måten at vi får se to kamper for det hundrelappen. Dessuten er det jo en fryd å gi 100 kroner når du vet at det bidrar til en ny ving for klubben i vårt hjerte!
                    Alle her inne vil at LSK skal tjene penger. Det det er snakk om er hvordan de gjør det. La oss si at de hadde tatt 50 kroner for voksne og hatt gratis inngang for barn og sesongkortinnehavere:

                    Med lavere pris for voksne ville de 1) fått flere besøkende og kanskje hatt et minimalt tap i forhold til prisen på 100 kroner (også på grunn av økt kiosksalg), 2) kanskje rekruttert flere tilhengere, som på sikt ville ha sprøytet inn penger i klubben i form av kjøp av sesongkort, supportereffekter m.m. og 3) framstått som en mindre grisk klubb.

                    Med gratis inngang for barn ville de 1) fått flere besøkende og dermed økt kiosksalg, 2) rekruttert nye tilhengere som på sikt kunne blitt en god inntektskilde for klubben og 3) framsått som en mindre grisk klubb.

                    Med gratis inngang for sesongkortinnehavere ville de 1) fått flere besøkende og dermed økt kiosksalg, 2) gitt sesongkortinnehaverne noen ekstra fordeler, noe som ville stimulert sesongkortsalget og lysen på å fortsette med å ha sesongkort og 3) framsått som en mindre grisk klubb.

                    På sikt er jeg redd slike stunt vil ha en motsatt effekt av det som var planlagt fra klubbens side. Høye priser på treningskamper, cupfinalepakker og andre idiotiske påfunn gir noen kroner i kassa på kort sikt, men på lang sikt hadde man faktisk tjent mer på å droppe dem.

                    Kommentar

                    • Henrik
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2006
                      • 2110

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Lars
                      Alle her inne vil at LSK skal tjene penger. Det det er snakk om er hvordan de gjør det. La oss si at de hadde tatt 50 kroner for voksne og hatt gratis inngang for barn og sesongkortinnehavere:

                      Med lavere pris for voksne ville de 1) fått flere besøkende og kanskje hatt et minimalt tap i forhold til prisen på 100 kroner (også på grunn av økt kiosksalg), 2) kanskje rekruttert flere tilhengere, som på sikt ville ha sprøytet inn penger i klubben i form av kjøp av sesongkort, supportereffekter m.m. og 3) framstått som en mindre grisk klubb.

                      Med gratis inngang for barn ville de 1) fått flere besøkende og dermed økt kiosksalg, 2) rekruttert nye tilhengere som på sikt kunne blitt en god inntektskilde for klubben og 3) framsått som en mindre grisk klubb.

                      Med gratis inngang for sesongkortinnehavere ville de 1) fått flere besøkende og dermed økt kiosksalg, 2) gitt sesongkortinnehaverne noen ekstra fordeler, noe som ville stimulert sesongkortsalget og lysen på å fortsette med å ha sesongkort og 3) framsått som en mindre grisk klubb.

                      På sikt er jeg redd slike stunt vil ha en motsatt effekt av det som var planlagt fra klubbens side. Høye priser på treningskamper, cupfinalepakker og andre idiotiske påfunn gir noen kroner i kassa på kort sikt, men på lang sikt hadde man faktisk tjent mer på å droppe dem.
                      Enig i veldig mye av det du sier, jeg irriterer meg dog fryktelig over hylingen her inne når LSK ønsker å få inn noen kroner for produktet de leverer.

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                        Enig i veldig mye av det du sier, jeg irriterer meg dog fryktelig over hylingen her inne når LSK ønsker å få inn noen kroner for produktet de leverer.
                        Mener du at "produktet" LSK - Kamma i en treningskamp i Januar er verdt 100 kroner?
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                          Mener du at "produktet" LSK - Kamma i en treningskamp i Januar er verdt 100 kroner?
                          Da jeg har planer om å dra på kampen gir det seg selv, for meg er det verdt 100 kroner å få se LSK vs Ham-Kam i en treningskamp i januar. Dersom prisen hadde vært lavere ville vi fått en skift i etterspørselskurven slik at flere hadde kommet (eller syns det hadde vært verdt det om du vil).

                          Kommentar

                          • Baloo
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2006
                            • 292

                            #14
                            Jeg kommer til å betale for å se matchen, men jeg syntes det fortsatt er ran. Det er ikke noe å diskutere engang. Er jo blodpris å betale 100 kroner for en treningskamp!

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Henrik
                              Da jeg har planer om å dra på kampen gir det seg selv, for meg er det verdt 100 kroner å få se LSK vs Ham-Kam i en treningskamp i januar. Dersom prisen hadde vært lavere ville vi fått en skift i etterspørselskurven slik at flere hadde kommet (eller syns det hadde vært verdt det om du vil).
                              Før man slenger rundt seg med avanserte ord og uttrykk er det en fordel å vite hva man snakker om. Det er riktig at etterspørselen hadde økt om man hadde senket prisen, men for å få et skift i etterspørselskurven må det mer enn en prisforandring til. Etterspørselskurven for denne matchen er lik uansett om prisen er 250 kroner eller 50 øre.

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                #16
                                Lsk medlemmer og Kfl medlemmer burde komme inn for en 50 lapp samme med alle som har sesongkort,ellers så syns jeg at di som ikke er medlemmer noe sted gått kan betale 100 .

                                Kommentar

                                • RoyVaadal
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 4055

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Lsk medlemmer og Kfl medlemmer burde komme inn for en 50 lapp samme med alle som har sesongkort,ellers så syns jeg at di som ikke er medlemmer noe sted gått kan betale 100 .
                                  Man kunne sikkert tatt 10 000 kr. for de som ikke er LSK- eller KFL-medlemmer. For på denne kampen kommer det bare medlemmer.
                                  RoyVaadal.

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3501

                                    #18
                                    Er iallefall helt enig i at barn burde komme inn gratis.
                                    En kjempemulighet til å rekrutere både spillere og supportere til Lillestrøm.

                                    Kommentar

                                    • scages
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1292

                                      #19
                                      Jeg kommer ikke. Den flåinga gidder jeg ikke være med på. Prinsippsak.
                                      Bulgaria dukker!

                                      Kommentar

                                      • Bolsen3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 1061

                                        #20
                                        Man kan vri og vende på det så mye man vil, 100 kroner for en treningskamp er alt for mye! Det er helt ok at det blir tatt penger for disse kampene, men et sted må det nesten gå en grense! Det må være en sammenheng mellom prisen man tar og produktet man serverer. Ja, selvsagt går pengene til en god sak, men med den tankegangen kan man jo også forsvare at en TL-bilett skulle kostet 500kr...

                                        Kommentar

                                        Working...