Prisen på LSKs treningskamper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #21
    Siste nytt fra LSK:
    "Billettpris for UA betinger at man stiller i LSK-“utstyr (jakker eller lignende)." Den hyperbillige inngangsprisen forutsetter altså at man kler seg pent, ellers må man betale full pris.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #22
      Jeg synes det er litt pussig at jeg som lagleder i UA kommer inn gratis på alle seriekamper, men må betale kr 20 og kle meg som et juletre for å få se en treningskamp.

      Kommentar

      • dennis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 872

        #23
        en ting som er riktig i denne tråden er at 100.- for treningskamp er dyrt men klubben trenger vel penger inn for hallen de har finansiert.
        Riktig pris hadde vel vært en femtilapp da hadde det kanskje kommet 50-100 stk mewr samt da økt kiosksalg( om den finner / er åpen).
        Ps. jeg skal dit uansett om det koster 50 eller 100.-

        Kommentar

        • fuglungen
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2004
          • 195

          #24
          Når folk betaler tusenvis av kroner for å følge laget i tromsø, luxemburg, ålesund etc etc. Synes jeg LSK kan holde seg for gode til å ta 100 spenn av trofaste mennesker som ønsker å se klubbens status, samt nye innkjøp i aksjon utenfor sesongen.

          Noen sier at dette er penger som går til innkjøp av ny ving. La oss nå si at det kommer 100 stk som betaler 100 kr hver. Dette utgjør 10000,- som er et beløp som neppe blir avgjørende i en budrunde, men 100,- pr hode til f.eks fugla tifo vil være lettere å betale samt at det fort kan glede spillere og supportere under sesongen.

          Kommentar

          • 10.09.50
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 1410

            #25
            Opprinnelig skrevet av Bolsen3
            Ja, selvsagt går pengene til en god sak, men med den tankegangen kan man jo også forsvare at en TL-bilett skulle kostet 500kr...
            Jeg hadde ikke hatt det minste problem med å forsvare at en TL-billett kostet 500 kr hvis det hadde vært minst 11 600 tilskuere som var villig til å betale det annenhver helg.

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Jeg hadde gledet meg til årets første Fuglakamp og hadde skaffet meg ett par timer fri fra jobben for å rekke kampen, men med en sånn pris så lar jeg det heller være. Håpløst av klubben å sette en så høy pris for en treningskamp i Januar. Det beste (etter min mening) hadde vært om folk ikke dro på kampen for å vise at man ikke aksepterer sånne priser.
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Bolsen3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 1061

                #27
                Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                Jeg hadde ikke hatt det minste problem med å forsvare at en TL-billett kostet 500 kr hvis det hadde vært minst 11 600 tilskuere som var villig til å betale det annenhver helg.
                Det er triste tider den dagen det kun tas økonomiske hensyn når bilettprisen skal settes. Det er dessverre ikke noen umulig situasjon, det er bare å ta en titt på hvordan det har blitt i toppklubbene i England. Er det 11 600 som er villige til å betale 500 kr hver kamp, så er det selvfølgelig fristende å ta den prisen. Skjer det, så pisser klubben så til de grader på mange trofaste supportere, at jeg mister all respekt...

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #28
                  Det er bare å la være å møte opp folkens! Det er verken møteplikt eller menneskerett å gå på fotballkamp til den pris man selv ønsker.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • UltraFo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 800

                    #29
                    men fy faen 100 spenn for å se treningskamp? skeptisk..
                    Last edited by UltraFo; 17.01.2008, 21:34.
                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av UltraFo
                      hadde pengene gått til Fugla Tifo eller noe fornuftig så kanskje..

                      men fy faen 100 spenn for å se treningskamp? skeptisk..
                      Hvorfor i all verden skal LSK's billettpenger gi til TIFO???? Når vi er inne på det, jeg foreslår at vi donerer hele neste års TIFO budsjett til spillerkjøpsbudsjettet i LSK.
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #31
                        Sytnes hele opplegget her er tragisk. De som kommer er garantert de mest ihugga supportera. De som allerede har betalt sesongkort, medlemskap i både LSK og KFL samt er på en god del av bortetura. Kan ikke skjønne hvorfor man da skal ta en hel hundrelapp for dette. Sesongkortet/kfl/lskmedlemskap burde jholde i lange baner. Så fikk de som ikke hadde noe av dette heller betalt for å komme inn. Noe man kunne spurt Per om på mandagen.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • mr.sandass
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2005
                          • 972

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Henrik
                          Se på det på den måten at vi får se to kamper for det hundrelappen. Dessuten er det jo en fryd å gi 100 kroner når du vet at det bidrar til en ny ving for klubben i vårt hjerte!
                          En fryd? Jeg nekter og betale 100 spenn for en kamp av null betydning mot kamma. Jeg blir kvalm når LSK skal suge ut penger av de mest trofaste.
                          www.ultrasfeltc.net

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                            En fryd? Jeg nekter og betale 100 spenn for en kamp av null betydning mot kamma. Jeg blir kvalm når LSK skal suge ut penger av de mest trofaste.
                            Da er det jo bare og bli hjemme,fy faen så mange sutrepaver det er her. Alle dere som er så trofaste mener dere at dere bør komme inn gratis og ikke generere penger til klubbkassa.Det er snakk om kun 100 kr eller NESTEN 2 halvlitere på Martins.

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Da er det jo bare og bli hjemme,fy faen så mange sutrepaver det er her.
                              Det har ikke noe med sutring å gjøre. Det har noe med ta man ikke finner seg i at klubben skal suge ut penger fra de mest trofaste så fort dem får anledning til det.
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Da er det jo bare og bli hjemme,fy faen så mange sutrepaver det er her. Alle dere som er så trofaste mener dere at dere bør komme inn gratis og ikke generere penger til klubbkassa.Det er snakk om kun 100 kr eller NESTEN 2 halvlitere på Martins.
                                Og hva med ungdommen uten fast inntekt som har brukt det de har av julepenger på å kjøpe sesongkort foran 2008-sesongen? Dersom man kan bevise at man har betalt sesongkort for 2008, synes jeg det burde medføre gratis treningskamper. Jeg kunne tenke meg å ta fredagsettermiddagen i LSK-hallen, se begge matchene og kose meg. Med to matcher etter hverandre, er det ikke utenkelig at man legger igjen noen kroner i kiosken. 100,- for en treningskamp er jo direkte latterlig, det er neppe andre klubber i Norge som opererer med de prisene der, LSK burde skamme seg.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                  Og hva med ungdommen uten fast inntekt som har brukt det de har av julepenger på å kjøpe sesongkort foran 2008-sesongen? Dersom man kan bevise at man har betalt sesongkort for 2008, synes jeg det burde medføre gratis treningskamper. Jeg kunne tenke meg å ta fredagsettermiddagen i LSK-hallen, se begge matchene og kose meg. Med to matcher etter hverandre, er det ikke utenkelig at man legger igjen noen kroner i kiosken. 100,- for en treningskamp er jo direkte latterlig, det er neppe andre klubber i Norge som opererer med de prisene der, LSK burde skamme seg.
                                  Er enig i at har du sesongkort så kunne prisen vært den samme som ua kommer inn for 20 kr er du kun medlem av Kfl eller Lsk så kunne prisen vært 50kr og for di som ikke har sesongkort eller noe medlemsskap 100kr.

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    Er enig i at har du sesongkort så kunne prisen vert den samme som ua kommer inn for 20 kr er du kun medlem av Kfl eller Lsk så kunne prisen vert 50kr og for di som ikke har sesongkort eller noe medlemsskap 100kr.
                                    Nettopp, hvorfor kalte du det sutring for 10 min siden når du egentlig er enig da?
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • mr.sandass
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2005
                                      • 972

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Da er det jo bare og bli hjemme,fy faen så mange sutrepaver det er her. Alle dere som er så trofaste mener dere at dere bør komme inn gratis og ikke generere penger til klubbkassa.Det er snakk om kun 100 kr eller NESTEN 2 halvlitere på Martins.
                                      Sutrepaver? LSK har alltid vært eksperter på pengesuging. Ja jeg mener at man bør komme inn gratis på slike ting som dette her. Bruker nok penger på LSK iløpet av en sesong. Bruker faktisk ofte mer enn det jeg har.
                                      www.ultrasfeltc.net

                                      Kommentar

                                      • Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Lars
                                        Før man slenger rundt seg med avanserte ord og uttrykk er det en fordel å vite hva man snakker om. Det er riktig at etterspørselen hadde økt om man hadde senket prisen, men for å få et skift i etterspørselskurven må det mer enn en prisforandring til. Etterspørselskurven for denne matchen er lik uansett om prisen er 250 kroner eller 50 øre.
                                        Det er helt riktig, vi beveger oss langs kurven, et skifte hadde vi f.eks fått ved en lønnsøkning. Jeg hadde faktisk ikke trodd at noen her kom til å rette på det

                                        Kommentar

                                        • Henrik
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2006
                                          • 2110

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          Det har ikke noe med sutring å gjøre. Det har noe med ta man ikke finner seg i at klubben skal suge ut penger fra de mest trofaste så fort dem får anledning til det.
                                          Uenig, dette er sutring uasett hvor trofast eller ikke man er. Som sagt er det bare to øl på Martins. Er to øl mer vedt enn å se LSK spille mot Ham.Kam så får man drikke de, man trenger ikke komme å legge ut om hvor grådig klubben er.

                                          Klubben må få inn penger til å satse, vi supportere skal være med å betale det gilde. Personlig syns jeg 100 kroner for 4 timer underholdning av klubben jeg elsker lett er verdt en hundrelapp.

                                          Kommentar

                                          Working...