Prisen på LSKs treningskamper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #41
    Opprinnelig skrevet av Henrik
    Uenig, dette er sutring uasett hvor trofast eller ikke man er. Som sagt er det bare to øl på Martins.
    2 øl for 100 er grei pris. Men man gidder ikke å betale 100kr for 2 lettøl.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265

      #42
      Det er 2 øl og litt veksel på dager medkanaripriser. Legg til 20kr og du har 3 pils og 3kroner tilovers.

      Med tanke på at dette er årsførste mener jeg det bude vært gratis med tankepå at flere skulker/tar seg fri fra jobb/skole for å få med seg dette.
      Fatter ikke hvorfor unga må betale, og 50kr er personlig det jeg anser som en ok pris med tanke på produktet.

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #43
        Opprinnelig skrevet av ChriZza
        Med tanke på at dette er årsførste mener jeg det bude vært gratis med tankepå at flere skulker/tar seg fri fra jobb/skole for å få med seg dette.
        Fatter ikke hvorfor unga må betale, og 50kr er personlig det jeg anser som en ok pris med tanke på produktet.
        Logikken med at det bør være billigere fordi noen tar seg fri eller skulker (!!) ser ikke jeg. At unger skulle slippe å betale kan jeg være enig i, men at 100 kroner for ikke en men to LSK kamper er for mye, er jeg ikke med på. En fantastisk mulighet for å se våre unge lovende i aksjon er det også

        Kommentar

        • gj
          Seniormedlem
          • Nov 2003
          • 3360

          #44
          Still spørsmål om dette på medlemsmøtet på mandag!

          Kommentar

          • ChriZza
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 4265

            #45
            Regner ikke med såpass stort oppmøte at LSK vil tjene særlig på å ta innganspenger imorgen uansett.
            Men alle monner drar antar jeg..

            Kommentar

            • morten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2156

              #46
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Da er det jo bare og bli hjemme,fy faen så mange sutrepaver det er her. Alle dere som er så trofaste mener dere at dere bør komme inn gratis og ikke generere penger til klubbkassa.Det er snakk om kun 100 kr eller NESTEN 2 halvlitere på Martins.
              Jeg skal ha med kjerring og tre unger,det blir 350 kr.Er du så naiv at du ikke fatter at det kan være litt stivt for en treningskamp?2øl på martins i tillegg,en pakke bleie,to nye boxere og lutefisk blir fort mye penger.Det er ikke alle i Lillestrøm som da prioriterer en treningskamp.Jeg er såpass priviligert at jeg har mastercard og legger regninger til side og prioriterer mitt eget ego ved å gjøre alt.Prisen er for høy! Dermed basta!
              Badekar
              http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4387

                #47
                Opprinnelig skrevet av ChriZza
                Regner ikke med såpass stort oppmøte at LSK vil tjene særlig på å ta innganspenger imorgen uansett.
                Men alle monner drar antar jeg..
                Er vel en grunn til at det ikke kommer så mange med den prisen der.

                Spør du meg er det bedre med 300 stk som betaler 20,- hver, enn 70 stk som betaler 100, selvom de taper usle 1000 kroner for å ta et eksempel.

                Jeg skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal dra ut ekstra penger av fans som følger laget norge rundt hvert eneste år, når inntektene på slike treningskamper uansett er minimal. At ikke Lillestrøm skjønner dette gjør at jeg hvertfall holder meg hjemme i morgen.
                ..................

                Kommentar

                • asker_kanari
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Aug 2007
                  • 208

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av ChriZza
                  Regner ikke med såpass stort oppmøte at LSK vil tjene særlig på å ta innganspenger imorgen uansett.
                  Derfor burde man ha droppet å prøve på det. Når man ikke vil tjene noe på det uansett, kan man like gjerne prøve å lage en fest ut av det. Da er det mye mer verdt å skape en positiv atmosfære og blest rundt klubben i en periode hvor det skjer lite, enn noen få tusenlapper fra eller til.

                  Sett prisen lav slik at flere kommer. Alle under 16, og medlemmer i klubben gratis. Inviter alle microputt - miniputt, og hva det nå heter, og få liv på tribunen. Så får man heller satse på at kiosksalget tar inn litt ekstra, slik at man går i null.

                  Formålet med denne kampen er vell uansett å teste spillere, taktikker og gjøre seg klar til serien.

                  Kommentar

                  • erlando
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 858

                    #49
                    Jeg var på treningskamp mellom RBK og Kongvinger i Abrahallen for et par år tilbake. Tror det ble tatt 20-30 kr i inngangspenger, det var hvertfall en ytterst symbolsk sum. Til gjengjeld var hallen omtrent full - tribunene var fylt opp og det sto folk langs linja rundt hele banen. Det er imponerende for å se kamp i en hall langt fra Trondheim by mot et lag fra lavere divisjon (og i tillegg bli overkjørt, rundspilt og tape 2-4 ).

                    Ut fra stemningen i denne tråden virker det som LSK kan håpe på en fjerdedel av oppmøtet til nevnte kamp.


                    Jeg kjøper heller ikke argumentet med at "LSK må finansiere hallen de har bygget". Tviler sterkt på at denne kampen ikke hadde blitt arrangert selv om det var ventet 0 tilskuere. Inntekspotensiale er så lite at klubben må ha mye mer å tjene på å skape blest om seg selv ved å ta "gi bort"-pris og tiltrekke seg potensielle nye fulgafans, enn å forsøke å skvise maksimalt ut av den gruppen som kommer uansett og skremme bort alle andre.
                    Ja til pause i pausen!

                    Kommentar

                    • Brækken
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jun 2007
                      • 109

                      #50
                      100 kr for en treningskamp?!?
                      Det tilsvarer jo omtrent det samme som vi betaler pr seriekamp hvis vi har sesongkort på KFL-feltet!

                      Jeg forventer at prisene for å se neste treningskamp er redusert!

                      .... og bare så det er sagt så gleder jeg med til å se gutta spille i ettermiddag!
                      Team Wenche Myhre

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Brækken
                        100 kr for en treningskamp?!?
                        Det er 100 kroner for 2 treningskamper

                        Kommentar

                        • RoyVaadal
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 4055

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Henrik
                          Det er 100 kroner for 2 treningskamper
                          Med den logikken betyr det at de som kommer bare til LSK2-kampen også blir avkrevd 100 kr. Det er spesielt.
                          RoyVaadal.

                          Kommentar

                          • Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

                            #53
                            Synes det er latterlig at vi må betale for å se en treningskamp. Dem passer på å gni penger ut av folk hele tia.

                            Kommentar

                            • mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Kanariz
                              Synes det er latterlig at vi må betale for å se en treningskamp. Dem passer på å gni penger ut av folk hele tia.
                              Sikkert for å dekke utgifter for ødelagte stolseter...
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                              Mvh
                              Mr.Jordbakke

                              Kommentar

                              • Ms.Sneeze
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Nov 2006
                                • 3

                                #55
                                Er det noen som veit hvor mange som faktisk var på treningskampene i dag? Jeg synes det så ut som det var endel.

                                Kommentar

                                • gamle-perta
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2418

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Ms.Sneeze
                                  Er det noen som veit hvor mange som faktisk var på treningskampene i dag? Jeg synes det så ut som det var endel.
                                  621 tilskuere, i følge RB-saken i nyhetstråden.

                                  Mvh
                                  Gammer`n
                                  Mvh
                                  Gammer´n (Per T)

                                  Kommentar

                                  • Håkon Henriksen
                                    Administrator
                                    • Nov 2003
                                    • 6411

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                    621 tilskuere, i følge RB-saken i nyhetstråden.

                                    Mvh
                                    Gammer`n
                                    Dette små de i så fall ha kommet frem til på en litt snodig måte, da de gikk tom for billetter, og fortsatte å ta betalt, hvordan kan man i ettertid fortelle hva som var betalende barn, og betalende voksen ?
                                    Håkon Henriksen
                                    -
                                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                    -
                                    ALT FOR FUGLA

                                    Kommentar

                                    • Per Arne
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2347

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                      Dem passer på å gni penger ut av folk hele tia.
                                      Det er helt greit å si i fra om prisen og tidspunktet på dagens "hovedkamp," men det er ingen grunn til å svartmale klubben og kalle den pengeutsuger.

                                      1350,- for et sesongkort (for voksen, 700,- for barn) på feltet er meget gavmildt fra LSK. I tillegg går 50,- av hvert solgte kort til tifogruppa vår. Ved tusen solgte kort er dette ikke mindre enn 50 000,-.

                                      Klubben har i en årrekke gitt KFL gratis lokaler på Åråsen, og gjør det fremdeles.

                                      Det er heller ikke dritdyrt å kjøpe kampbilletter til en seriekamp på Åråsen, for folk. 270,- for aller beste plass på en av Norges mest intime kamparenaer med minst ett av Norges beste lag på banen.
                                      Billetter til Klubbenes Dag-kamper koster dessuten 50 spenn.

                                      Dette til etteretning.
                                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                                      Kommentar

                                      • gj
                                        Seniormedlem
                                        • Nov 2003
                                        • 3360

                                        #59
                                        Beklager, men jeg har faktisk fått nok. Senest i 2006 var jeg live på alle LSKs kamper i Eliteserien. Hele Norge rundt. Men jeg personlig har nå fått nok.

                                        En ting er at jeg syns det er for mye fotball generelt for tida (noen som ser logikken i at TV 2 sender treningskamper fra Brasil live på en lørdagskveld i januar anyone?)? Men at LSK - vår egen klubb - gang etter gang har tatt kronetellingen for langt har fått meg til å si stopp. Ja, jeg elsker LSK. Men ikke som den virkelig harde kjernen - for envher pris. Jeg tror LSK-folka (les: de ansatte i LSK) lever litt for mye i LSK-boblen, der de tror alle og enhver gjør alt for LSK.

                                        Sånn er ikke livet. Jeg kan bare ta meg selv. Jeg er ikke lenger hardcore og kan (og ikke er jeg interessert i det lenger heller) i å ofre alt for LSK. Livet er faktisk mer enn LSK. Men jeg tror LSK-ledelsen noen ganger tror alle lever i en LSK-boble.

                                        Det de som jobber i LSK må fatte, er at LSK faktisk også konkurrerer om tida til folk. LSK er en underholdningsvare for de aller fleste - utenfor det harde berget. Jeg MÅ ikke ha LSK lenger. LSK tilbyr meg underholdning, og dersom LSK ikke kan tilby meg underholdning god nok, bruker jeg tida på noe annet (noen som kanskje nå skjønner hvorfor Per Berg snakket om at underholdning er viktigere enn gull vs sølv??). Dette gjelder det BREDE publikummet - ikke det smale som kommer uansett.

                                        Jeg gidder ikke lenger la meg bruke. Jeg betaler ikke 100 grunker, eller gryn om du vil, for en (jadda, to) treningskamper på en fredagskveld i januar. Selv ikke etter argumentet "at spillerne sikkert setter pris på at vi kommer". Ikke kødd med tida mia. Tro faen ikke at jeg betaler hva som helst bare det står LSK på lappen/billetten/klesplagget. Pengene og tida mi er ikke lenger øremerket LSK.

                                        Hilsen tidligere hardcore. Nå har jeg blitt mer kresen. Spesielt sånn som LSK oppfører seg for tida. Gratulerer LSK, med å få deres egne til å "vende" mot dere (ja, jeg snakker bare for meg sjøl)....

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av gj
                                          Beklager, men jeg har faktisk fått nok. Senest i 2006 var jeg live på alle LSKs kamper i Eliteserien. Hele Norge rundt. Men jeg personlig har nå fått nok.

                                          En ting er at jeg syns det er for mye fotball generelt for tida (noen som ser logikken i at TV 2 sender treningskamper fra Brasil live på en lørdagskveld i januar anyone?)? Men at LSK - vår egen klubb - gang etter gang har tatt kronetellingen for langt har fått meg til å si stopp. Ja, jeg elsker LSK. Men ikke som den virkelig harde kjernen - for envher pris. Jeg tror LSK-folka (les: de ansatte i LSK) lever litt for mye i LSK-boblen, der de tror alle og enhver gjør alt for LSK.

                                          Sånn er ikke livet. Jeg kan bare ta meg selv. Jeg er ikke lenger hardcore og kan (og ikke er jeg interessert i det lenger heller) i å ofre alt for LSK. Livet er faktisk mer enn LSK. Men jeg tror LSK-ledelsen noen ganger tror alle lever i en LSK-boble.

                                          Det de som jobber i LSK må fatte, er at LSK faktisk også konkurrerer om tida til folk. LSK er en underholdningsvare for de aller fleste - utenfor det harde berget. Jeg MÅ ikke ha LSK lenger. LSK tilbyr meg underholdning, og dersom LSK ikke kan tilby meg underholdning god nok, bruker jeg tida på noe annet (noen som kanskje nå skjønner hvorfor Per Berg snakket om at underholdning er viktigere enn gull vs sølv??). Dette gjelder det BREDE publikummet - ikke det smale som kommer uansett.

                                          Jeg gidder ikke lenger la meg bruke. Jeg betaler ikke 100 grunker, eller gryn om du vil, for en (jadda, to) treningskamper på en fredagskveld i januar. Selv ikke etter argumentet "at spillerne sikkert setter pris på at vi kommer". Ikke kødd med tida mia. Tro faen ikke at jeg betaler hva som helst bare det står LSK på lappen/billetten/klesplagget. Pengene og tida mi er ikke lenger øremerket LSK.

                                          Hilsen tidligere hardcore. Nå har jeg blitt mer kresen. Spesielt sånn som LSK oppfører seg for tida. Gratulerer LSK, med å få deres egne til å "vende" mot dere (ja, jeg snakker bare for meg sjøl)....
                                          Er det ikke bedre og si det som det er ,du har fått deg dame og unger og har ikke tid lenger.

                                          Kommentar

                                          Working...