Prisen på LSKs treningskamper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Erikk
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2007
    • 204

    #81
    Opprinnelig skrevet av Torolf
    Godt forslag, men litt trist for dem som ikke liker kaffe, er diabetikere osv.
    Spiser ikke diabetikere sjokolade, eller drikker kaffe?

    Kommentar

    • Trondeo
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3062

      #82
      Opprinnelig skrevet av maurakanari
      Nå må folk slutte å klage. De tok 70,- på Kongsvinger igår, mot Kamma.... Det er et Adeccoligalag.
      Så vi må slutte, bare fordi det er noen andre som tar "lignende" priser som LSK?

      Vil heller si at supporterene til Kongsvinger og Kamma også burde starte å klage da på prisen, enn at vi skal slutte.

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        #83
        Opprinnelig skrevet av Torolf
        Jeg mener man bør ha lave billettpriser på treningskampene for å trekke mest mulig folk, skape stemning og rekruttere supportere til de viktige kampene senere i sesongen.
        Ikke minst må det jo være en fordel for spillerne om det kommer mye folk, det ligner jo mer på en TL kamp om det er bra med folk til å lage trøkk.
        Dersom LSK tar så mye i inngangspenger at folk ikke kommer pga. dette tror jeg de gjør seg selv en bjørnetjeneste. Jeg aner dog ikke om dagens prisnivå er for høyt eller ikke, men når folk som er medlemmer her på forumet ikke kommer pga prisen er den neppe for lav.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

          #84
          For min egen del (og kanskje mange andre også) er det prinsippet det er snakk om her.
          Når man bruker veldig mye tid og penger på å støtte LSK er det ikke kult at klubben tyner deg for de siste slantene hver gang.

          De aller, aller fleste merker ikke 100 kr på konto. Men når man veldig ofte prioriterer LSK sine kamper foran jobb, venner og familie er det ikke kult å bli satt så lite pris på.

          Det er ikke første gang man ser overpris på billetter, siste eksempelet var 150 kr mot Bærum i cupen ifjor.

          Forøvrig er det latterlig å høre enkelte folk som sitter med fast jobb, ok økonomi og sjelden drar på borteturer klager på at andre medsupportere som er i motsatt situasjon er misfornøyde med LSK sine priser.

          Kommentar

          • blue
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2004
            • 1429

            #85
            Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
            Det er ikke første gang man ser overpris på billetter, siste eksempelet var 150 kr mot Bærum i cupen ifjor.
            Hvordan er egentlig dette med priser i cupen? Står LSK fritt til å sette priser til cupkamper? Noen som vet?
            Fugla 4 Life!

            Kommentar

            • blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

              #86
              Opprinnelig skrevet av mooph
              Ikke minst må det jo være en fordel for spillerne om det kommer mye folk, det ligner jo mer på en TL kamp om det er bra med folk til å lage trøkk.
              Dersom LSK tar så mye i inngangspenger at folk ikke kommer pga. dette tror jeg de gjør seg selv en bjørnetjeneste. Jeg aner dog ikke om dagens prisnivå er for høyt eller ikke, men når folk som er medlemmer her på forumet ikke kommer pga prisen er den neppe for lav.
              Kanskje spillerne blir nervøse og får mindre utbytte av treningskampen hvis det er mange tilskuere?
              Fugla 4 Life!

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                #87
                De er antagelig mer nervøse for lommeboka i garderboen med denne gjengen i hallen.

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  #88
                  Jeg er litt skuffet over at ingen hadde baller nok til å stille representantene fra LSK dette spørsmålet på medlemsmøtet. Det er mange her inne, innkludert meg selv, som er misfornøyd med prisnivået på treningskamper, og når man da har muligheten, er det ingen som benytter seg av det. Jeg fikk ikke dratt selv, og hadde derfor ikke annledning. Det hadde vært langt mer konstruktivt om noen hadde spurt LSK hva de tenker når de setter slike priser, denne diskusjonen vil kun føre til spekulasjoner og misnøye, uten at vi kjenner til LSKs egentlige grunn.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • koppen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 456

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                    For min egen del (og kanskje mange andre også) er det prinsippet det er snakk om her.
                    Når man bruker veldig mye tid og penger på å støtte LSK er det ikke kult at klubben tyner deg for de siste slantene hver gang.

                    De aller, aller fleste merker ikke 100 kr på konto. Men når man veldig ofte prioriterer LSK sine kamper foran jobb, venner og familie er det ikke kult å bli satt så lite pris på.

                    Det er ikke første gang man ser overpris på billetter, siste eksempelet var 150 kr mot Bærum i cupen ifjor.

                    Forøvrig er det latterlig å høre enkelte folk som sitter med fast jobb, ok økonomi og sjelden drar på borteturer klager på at andre medsupportere som er i motsatt situasjon er misfornøyde med LSK sine priser.
                    kunne ikke vært mer enig! i fjor brukte jeg rundt 15 lapper på fotballen... det er derfor lite fristende å bruke ennå mer penger på det når det er fotball ferie.. ja til gratis treningskamper!!
                    "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                    Kommentar

                    • Henrik
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2006
                      • 2110

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                      Jeg er litt skuffet over at ingen hadde baller nok til å stille representantene fra LSK dette spørsmålet på medlemsmøtet. Det er mange her inne, innkludert meg selv, som er misfornøyd med prisnivået på treningskamper, og når man da har muligheten, er det ingen som benytter seg av det. Jeg fikk ikke dratt selv, og hadde derfor ikke annledning. Det hadde vært langt mer konstruktivt om noen hadde spurt LSK hva de tenker når de setter slike priser, denne diskusjonen vil kun føre til spekulasjoner og misnøye, uten at vi kjenner til LSKs egentlige grunn.
                      Jeg tipper dette er grunnen til prisnivået de har valgt...

                      Opprinnelig skrevet av Per Mathisen
                      Per Mathisens tur, og Petter ba ham starte med å fortelle om den økonomiske situasjonen.
                      Fjørtoft fikk skutt inn at han ikke skulle gjøre det, men Mathisen fortalte at økonomien er anstrengt, men at klubben har fått et godt fundament, og at det blir kjørt stramt etter budsjetter - til fortvilelse for de som jobber med det sportslige.

                      Kommentar

                      • Trondeo
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3062

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                        Jeg tipper dette er grunnen til prisnivået de har valgt...
                        Tror han snakket med større tall i sin munn da. Tror ikke inntektene som kan variere noen tusen fra en treningskamp velter økonomien.

                        Kommentar

                        • Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Trondeo
                          Tror han snakket med større tall i sin munn da. Tror ikke inntektene som kan variere noen tusen fra en treningskamp velter økonomien.
                          Selvfølgelig, men det betyr ikke at de inntektene de kan få fra f.eks. treningskamper ikke er verdt noe. Nå som det ikke ble noe av RL så faller den inntektskilden bort også. Hvor mange var det på kampen? Tipper LSK kanskje fikk 70-80k NOK. Med tanke på at kampen ble arrangert klokken 16:00 må jeg si at dette var pent. Tenker vi på at det nok blir flere treningskamper kan dette bli en pen totalsum, og et godt bidrag til den sportslige satsningen.
                          Last edited by Henrik; 24.01.2008, 18:18. Begrunnelse: spelling

                          Kommentar

                          • morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

                            #93

                            Gratis inngang på treningskamper
                            Allerede lørdag spiller LSK sin neste treningskamp i LSK-hallen. Den spilles mot fjorårets cupfinalemotstander FK Haugesund. Nå blir det gratis adgang for de som har kjøpt sesongkort for 2008.
                            Det betyr at i disse dager går det en bekreftelse ut til alle som har kjøpt sesongkort for 2008. Det er denne bekreftelsen du skal ta med deg til LSK-hallen når du ønsker å se LSKs treningskamper. Inngangen er gratis. For de som ikke har sesongkort for 2008 så gjelder samme priser som på forrige treningskamp.
                            Følgende treningskamper spilles i LSK-hallen før sesongen starter:
                            26. januar LSK-Haugesund 13:00, LSK-Kongsvinger 15:15
                            1. februar LSK-Stabæk 15:00, Odd Grenland 17:15
                            29. februar LSK-Strømsgodset 16:00, LSK-Strømmen 18:15
                            Kampstart mot FK Haugesund: 13:00 - lørdag 26. januar
                            Sted: LSK-hallen

                            Inngangspris:
                            100,- for voksen
                            50,- for barn
                            20,- for spillere, trenere og lagledere i UA
                            Gratis for sesongkortinnehavere 2008


                            Har du ennå ikke skaffet deg et sesongkort? Da er det på tide at du leser følgende informasjon:
                            http://www.lsk.no/?did=9102913
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                            Kommentar

                            • Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

                              #94
                              Det er helt greit det men det er garantert ikke alle som kommer til å få bekreftelsen i tide. Dette burde de sendt ut litt tidligere kanskje?

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                Tror han snakket med større tall i sin munn da. Tror ikke inntektene som kan variere noen tusen fra en treningskamp velter økonomien.
                                Kanskje LSK tenkte det samme om 100-lappen og økonomien din?

                                Kommentar

                                • Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av VK
                                  Det er helt greit det men det er garantert ikke alle som kommer til å få bekreftelsen i tide. Dette burde de sendt ut litt tidligere kanskje?
                                  Det eneste jeg har fått fra LSK etter at jeg betalte sesongkortet mitt, er et brev med spørsmål om hvorfor jeg ikke har fornyet sesongkortet, så jeg tviler på at jeg får en slik bekreftelse i posten.

                                  Kommentar

                                  • Emil B
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 5921

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Det eneste jeg har fått fra LSK etter at jeg betalte sesongkortet mitt, er et brev med spørsmål om hvorfor jeg ikke har fornyet sesongkortet, så jeg tviler på at jeg får en slik bekreftelse i posten.
                                    Det fikk jeg også etter at jeg hadde kjøpt nytt fordi jeg ikke gadd å vente på brevet om fornyelse. Blir nok at de fleste må betale inngangspenger.

                                    Kommentar

                                    • Brækken
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Jun 2007
                                      • 109

                                      #98
                                      Jeg tar med bekreftelsen jeg mottok på mail fra billettluka.no da jeg kjøpte sesongkortet. Det burde holde. Uansett så burde det ikke ta så lang tid for LSK sende ut en mail/melding til alle som er registrert på LSK-zone, tipper mange av de har kjøpt sesongkort.

                                      Når det er sagt er jeg glad LSK har fortstått tegninga om at treningskamper burde være gratis for sesongkort innehavere.

                                      Takk LSK
                                      Team Wenche Myhre

                                      Kommentar

                                      • King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

                                        #99
                                        Kjenner jeg LSK rett så holder det å si at bekreftelsen ikke har kommet enda, så kommer man inn gratis
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

                                          Opprinnelig skrevet av morten
                                          Gratis inngang på treningskamper
                                          Nå håper jeg folk er rause og handler rikelig i kiosken.
                                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                          Mvh
                                          Mr.Jordbakke

                                          Kommentar

                                          Working...