Prisen på LSKs treningskamper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
    Nå håper jeg folk er rause og handler rikelig i kiosken.
    Så lenge LSK ikke krever noe(bortsett fra sesongkort), så har man nok nok av kroner å legge igjen
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

      Opprinnelig skrevet av morten
      Så lenge LSK ikke krever noe(bortsett fra sesongkort), så har man nok nok av kroner å legge igjen
      100,- ca ?
      Fugla mot nye høyder

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        Som en av de største kritikerne i denne tråden må jeg få lov til å rose endringen LSK nå har gjort. Med gratis inngang for sesongkortinnhavere får man en ekstra fordel ved å ha sesongkort, og det er blant annet slike fordeler folk er ute etter når de vurderer å kjøpe sesongkort. Som sesongkortinnehaver er det også godt å føle at man blir satt pris på som trofast kunde ved å få en slik bonus. Det eneste jeg har å kommentere er at det fortsatt er litt spesielt at man krever 20 kroner fra UA-folket når disse har gratis inngang på Tippeliga-kamper, men her er det ikke prisen som skurrer, heller logikken.

        Det er lov til å gjøre feil, det viktige er at man lærer av dem. Det har LSK gjort i denne saken. Bra!

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          Nå fikk jeg tilsendt følgende fra Billettluka:
          Dette er en bekreftelse på at vi har registrert din betaling av Sesongkort 2008. Du har nå sikret deg adgang til mange store opplevelser på Åråsen Stadion. Samtidig er vi takknemlig for at du vil være med på laget; sammen skal vi kjempe om trofeer også i den kommende sesongen.
          I god tid før første seriekamp vil du få tilsendt et Sesongkort, som da blir ditt adgangstegn på Åråsen. Nytt denne sesongen vil være at det blir elektronisk lesing av sesongkort og billetter. Et nytt anlegg for dette vil være på plass i løpet av vinteren. Med Sesongkortet unngår du dermed kø når du skal inn på kampene.
          Du har sikret deg følgende antall plass(er): 1
          Med Sesongkort på Åråsen vil vi også tilby deg en rekke andre fordeler gjennom sesongen. Ikke minst er du sikret muligheten til å få kjøpt billetter til kamper både i NM og ikke minst UEFA-cupen.
          Mot fremvisning av denne bekreftelsen, vil du gå gratis inn på alle de gjenstående treningskampene Lillestrøm spiller i LSK-Hallen. Vi snakker da om følgende kamper:
          Lørdag 26/1, kl: 13:00 LSK – Haugesund
          Fredag 01/2, kl: 15:00 LSK – Stabæk
          Fredag 29/2, kl: 16:00 LSK – Strømsgodset
          Nok en gang, takk for din innbetaling, og velkommen til et nytt suksessrikt LSK-år!
          Med vennlig hilsen
          Anders Riiber
          Lillestrøm SK

          Kommentar

          • Ellef
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Feb 2006
            • 112

            Jeg vil også benytte anledningen til å takke LSK for denne "bonusen", fikk akkurat tilsvarende bekreftelse på epost. Det skal lønne seg å være trofast supporter. Smart å kjøpe sesongkort folkens, så dere som ikke har kjøpt ennå: LØP OG KJØP!

            Og ja, jeg kommer nok til å legge igjen minst 50,- i kiosken i morra.....
            Wenche Myhre

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              Kanskje litt off topic, men jeg ser at RBK tar 50 kroner for voksne og null (0) for barn i dagens treningskamp mot Glimt i Abrahallen....
              Men de har vel bedre råd enn LSK...?


              Mvh
              Gammer`n
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • blue
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2004
                • 1429

                Sesongkort

                Da var endelig sesongkortet i boks. Fikk umiddelbart e-mail fra Billettluka med bekreftelse på kjøpet. Regner med at det er tilstrekkelig for å komme inn gratis i morgen.
                Fugla 4 Life!

                Kommentar

                • Ellef
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Feb 2006
                  • 112

                  Opprinnelig skrevet av blue
                  Da var endelig sesongkortet i boks. Fikk umiddelbart e-mail fra Billettluka med bekreftelse på kjøpet. Regner med at det er tilstrekkelig for å komme inn gratis i morgen.
                  Det ordner seg nok, et bevis for sesongkort vil jo bety at du har sesongkort, uten at jeg vet hvilke regler de praktiserer i morgen så bør det vel være rimelig å anta.
                  Wenche Myhre

                  Kommentar

                  • Frode D. Homb
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 982

                    Er for at man skal ta betalt for treningskamper i den nye hallen, men er også for at de som har kjøpt sesongkort, slipper å betale den fornuftige inngangsbilletten i aktuelle kamper. Dette vil LSK tjene på sikt da noen vil se enda større fordeler ved å kjøpe sesongkort, selv om man ikke må overdrive effekten av å se ganske uviktige kamper som en del av sesongkortopplegget. Men hallen er jo fin og man kan jo alltids la seg friste av rammen rundt kampen, som jeg er sikker på at KFL vil gjøre sitt til at blir sydenlandsk.

                    Kommentar

                    Working...