Det gikk drit i dag

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #21
    Da er jeg kommet hjem fra Kristiansand, dette var jaggu gøy :roll: Vi var med de første 15 min, men etter det så var det start for alle pengene. Kippe, Stoffe og tildels Wehrman får godkjent, resten var enten dårlige (Pål Strand, koren med flere) eller veldig dårlige (Pål steffen og Sungodt spesielt). Vi var 750 supportere på plass, hørtes ut som vi var 120, Skiens tendenser på denne turen, ingen tvil om at fylla er viktigere for MANGE enn å støtte laget.

    Håper mange møter opp tidlig på Søndag så vi kan starte å lage bra stemning allerede under oppvarmingen. Sovet i 1t og 45 min i natt, gleder meg til jobb nå :wink:
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      #22
      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      og tildels Wehrman får godkjent:wink:
      Da er du en av mange som har sett deg blind på Wehrman, og som sitter med den sinnsyke følelsen av at Wehrman faktisk er en god spiller, til tross for at han aldri har bevist dette i Fugla-drakt. Wehrman spilte en av sine dårligste kamper, og DET sier ikke så rent lite.

      Han slår livsfarlige tversover pasninger, lange upresise baller, og klarer sjelden å slå fra seg ballen riktig i situasjoner som kan gi kontring. Kan vel ikke akkurat si han er tryggehten selv i forsvar heller.

      Kommentar

      • ap4
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 271

        #23
        Er vel litt tidlig å trekke noen slutninger etter en kamp, men hadde sett for meg en litt annen serieåpning enn det der. Særlig at det ikke er 110% innsats er litt skremmende!!Men i 1990 var vel LSK det eneste laget som vant de tre først kampene og endte på kvalik... :wink:

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #24
          Men hvorfor endre et vinnerlag?? Hvorfor gå over til 4-4-2 når 4-3-3 har fungert i hele vinter? Erlandsen gjorde det samme i fjor høst, etter at vi hadde spilt samba med 4-3-3.

          Kommentar

          • scages
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1292

            #25
            Søren klype 1: Fugla tapte, og leverte en grusom forestilling.
            Søren klype 2: Jeg tapte personlig 3 halvlitere i veddemål med en Starfan.
            Søren klype 3: Jeg tapte 700 spenn på at Helstad utligna 3 minutter på overtid mot Ålesund,- hadde nemlig satsa 50 lappen på Ålesund seier på centerbet.

            Ham- Kam redda noe av stumpene på en ellers svart dag 8)
            Blæ....
            Nå får dem brette opp arma mot Liin!!!

            Et lite PS til slutt: Kan vi ikke opprette 1 kamptråd til hver kamp?? Er liksom litt kjipt når en kamp skal diskuteres i 4-5 ulike tråder....
            Bare et forslag!

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #26
              Opprinnelig skrevet av ap4
              Er vel litt tidlig å trekke noen slutninger etter en kamp, men hadde sett for meg en litt annen serieåpning enn det der. Særlig at det ikke er 110% innsats er litt skremmende!!Men i 1990 var vel LSK det eneste laget som vant de tre først kampene og endte på kvalik... :wink:
              Hvordan er det mulig å yte mer enn 100%? :wink:

              Men ærlig talt, dette er da ikke verdens undergang, er det vel? Det er 75 poeng igjen å spille om, og det er mer enn nok til å vinne serien. Og nå har det vel gått opp for spillerne at de faktisk må jobbe på jobben. Jeg tror det faktisk på en måte var positivt at de gikk på en skikkelig smell i den første kampen. Kanskje også treneren lot seg lure av at det var meldt om dårlig gressmatte, og derfor valgte å satse på både Powell og Sundgot på topp i en 4-4-2, istedetfor den 4-3-3 de har spilt med store deler av vinteren?

              Jeg satser på at læring har funnet sted på mange plan i klubben, og at laget i våre hjerter kommer sterkere tilbake allerede til helgen.

              (Og da er det noe dr... å sitte i Bergen og ikke kunne komme seg til Åråsen... #-o )
              Knurr...

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #27
                Verken kippe eller wehrmann spilte noen god kamp, kippe putta tidlig, etter det ble han rundlurt av Balla Garba resten av matchen, noe han også innrømmer i et intervju.


                Jeg tåler at Sportsklubben ryker på et tap men det er måten det skjer på, ikke mange av spillera som var møkkete på strømpene etter matchen. Greit å ha en dårlig dag, men innsatsen var langt unna 100 % i denne kampen. Blø for drakta!!




                KJEMPE STOLTE LSK
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • ap4
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 271

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                  Opprinnelig skrevet av ap4
                  Er vel litt tidlig å trekke noen slutninger etter en kamp, men hadde sett for meg en litt annen serieåpning enn det der. Særlig at det ikke er 110% innsats er litt skremmende!!Men i 1990 var vel LSK det eneste laget som vant de tre først kampene og endte på kvalik... :wink:
                  Hvordan er det mulig å yte mer enn 100%? :wink:
                  hehe! Man yter alt man klarer, og så litt til! :wink:

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7097

                    #29
                    Det jeg lurer mest på er hvorfor Rösler velger Sundgot/Powell på topp og ikke slenger innpå Myklebust før kampen langt på vei er kjørt. Og Müller virka ganske usikker mellom stengene synes jeg, men nå har jeg bare sett de største sjansene på tv.

                    Måtte nøye meg med å høre på radio selv, og det virket som om det var endel undervurdering inne i bildet også. Men hva burde LSK ventet? At Start IKKE jobba som rabide bikkjer i seriestarten hjemme foran 10000 tilskuere?

                    Det er uansett ikke noe vits i å mane frem noen krisestemning. Dette var bare èn kamp som gutta sikkert kommer til å lære av og ikke gjenta. Men tendensen fra første serierunde ser jo ut til å være at ingen lag skiller seg ut som veldig mye dårligere enn resten i årets tippeliga, så jeg håper det læres fort...

                    Det blir spennende å se hva som skjer fram mot Lynkampen nå. Noen som er innom treninga i dag som kan gi noen tilbakemeldinger? Jeg tviler på at Uwe kommer til å være spesielt tilgivende på treningsfeltet denne uka.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Torshovkanari
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jan 2005
                      • 102

                      #30
                      Og da var jeg våken etter gårsdagen..

                      En ting er å tape en kamp, det er fair nok det..Men å tape på måten vi gjorde i går, er helt uakseptabelt!

                      Startspillerne ga absolutt alt i vær eneste duell, var oppi spillerne våre med en gang vi hadde ballen, mens vi så ut som komakameratene hver gang en startspiller hadde ballen..

                      Regner med at Uwe og Gunnar pisker spillerne (gjerne bokstavelig) til neste kamp mot FC Skiogfotballlubben Liin Oslo Sportsklubb!

                      Som andre også har sagt.Er bare spilt en kamp, og får satse på at gutta får en wake-up call..

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Ola
                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        og tildels Wehrman får godkjent:wink:
                        Da er du en av mange som har sett deg blind på Wehrman, og som sitter med den sinnsyke følelsen av at Wehrman faktisk er en god spiller, til tross for at han aldri har bevist dette i Fugla-drakt. Wehrman spilte en av sine dårligste kamper, og DET sier ikke så rent lite.

                        Han slår livsfarlige tversover pasninger, lange upresise baller, og klarer sjelden å slå fra seg ballen riktig i situasjoner som kan gi kontring. Kan vel ikke akkurat si han er tryggehten selv i forsvar heller.
                        Da så, synes han spilte sånn passe greit jeg, og at han hvertfall prøvde å finne løsninger, men folk ser forskjellig på ting...

                        Jeg har ikke nevnt at jeg synes han er en god spiller, så jeg vet ikke hvor du tar det fra, jeg sa at han spilte tildels godkjent, er en viss forskjell på det. Hvis du aldri har sett Wehrman spille bra så tror jeg du har gått glipp av noen kamper...
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • hoyt
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 2850

                          #32
                          Faen å skuffa jeg var i går. Jeg er rett og slett skremt. Taper med glans mot et lag som er tippet til nedrykk. Greit nok, det er aldri lett å spille borte mot et nyopprykket lag i de første kampene, men måten vi taper på er skremmende. For det første, Müller var katastrofal. 50% av utspillene er ræva, og utboksinger kan han ikke. Skyld i 2 av målene. For det andre, uwe driter i det vi har trent på i vinter, og begynner med 2 trege spisser på topp. For det tredje, Søgård er ingen kant. Hvorfor ikke bruke sasa og påsan på hver sin kant? Det har vi jo også terpet på i vinter.
                          Er fornøyd med 2 spillere i går. Myklebust og Pål Strand. Jeg håper vi ikke er så dårlige som vi var i går. Da rykker vi rett og slett ned.
                          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                          - Nosa

                          Kommentar

                          • christoffer
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2004
                            • 326

                            #33
                            Alle som var i krsand kan faktisk ikke si så mye om kampen, man får bare inntrkk av spillerne når de hadde ballen, vi kunne ikke se hvordan lagdelene jobbet sammen. Ok, vi spiller ikke noen god fotballkamp, Start er ikke så dårlige, selv om dem ikke har de mest kjente spillerne i TL. Var jo ikke mange i Norge som visste hvem Baron, Strand, Heidar og Torjus var i 99 heller.

                            Det at vi spilte med Arild og Powell var rett og slett fordi disse gutta har vist best form i det siste.. Mykle fikk 30min ble jo ikke særlig bedere av den grunn, eller?? Noen ganger er det sånn i fotball at hele laget svikter. Håper dette er tilfelle, men nå blir det jævlig viktig å vinne mot Lyn!!!

                            Kommentar

                            • Ola
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1651

                              #34
                              Jeg liker egentlig ikke Bengt Eriksen, men jeg synes dagens innspill i Nettavisen var såpass bra og relevant...



                              "Den vanligste feilen mange lag gjør i innledende runder, er å spille for ambisiøst i forhold til baneforholdene. De har øvd og spilt på gode baner vinter og vår – kunstgressbaner og La Manga-baner, spilt med små marginer, og så opplever de at dette ikke går på norske vårbaner. Det er mange som glemmer å banejustere spillet sitt."

                              Dette føler jeg kan være noe av grunnen til at LSK aldri kom inn i kampen. Men nå er det kampen mot FC LYN OSLO som gjelder! Sees på søndag!

                              Kommentar

                              Working...