Opprinnelig skrevet av Tony
Dra på bortekamper også for faen!
Collapse
X
-
Siden denne tråden handler om turopplegget, og ikke mangelen på begrensing av alkoholinntaket får jeg være ganske positiv. Tog er en kongelig måte å reise på. Bedre beinplass, mulig å bevege seg rimelig fritt og man slipper alt for lange buss-stopp på et utall bensinstasjoner.
Det som trekker ned er:
-Folk som ikke klarer å la være å røyke uansett hva som blir sagt
-Toalettkapasiteten fra Hælvete
-Sinte damer i skogen som ikke tåler å starte søndagen med 200 pissende mennesker utenfor huset sitt
Men alt i alt: Ja til mere tog!
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fjeller'nSiden denne tråden handler om turopplegget, og ikke mangelen på begrensing av alkoholinntaket får jeg være ganske positiv. Tog er en kongelig måte å reise på. Bedre beinplass, mulig å bevege seg rimelig fritt og man slipper alt for lange buss-stopp på et utall bensinstasjoner.
Det som trekker ned er:
-Folk som ikke klarer å la være å røyke uansett hva som blir sagt
-Toalettkapasiteten fra Hælvete
-Sinte damer i skogen som ikke tåler å starte søndagen med 200 pissende mennesker utenfor huset sitt
Men alt i alt: Ja til mere tog!
Stian
Hu sutrete dama borti skogkanten kunne jeg ikke brydd meg mindre. Det er ihvertfall ikke vår skyld at toget stoppa der da.
Ett toalett er for lite, men det gikk faktisk veldig greit i og med at de stoppa hver andre time. De gangene jeg sto i do kø så sto jeg der bare i noen få minutter før det ble ledig.Kommentar
-
hu dama skremte livet av meg.. jeg stod ved et tre og pissa, plutselig kommer hu i vinduet og ser rett på meg og roper: "det er det jæveligste jeg har sett,makan til oppførsel"... så da bare snudde jeg meg og gikk stille og rolig.. jeg trute ihvertfall ikke og gjøre meg ferdigKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyVar rundt 200 på toget. At det bare var en do er jo selvsagt for dårlig av nsb, men konduktørene løste dette på en glimrende måte og tror at den løsningen gikk greit for de fleste!LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Men hvorfor ble det ikke satt opp buss(er) i tillegg? kfl har jo mye fans i Buskerud, vestfold, telemark osv. som kunne hoppet på, istedenfor var det mange som ikke kom seg ned, bilene vi tok var overfylte.
Tog pleier jo være en magnet når det gjelder å få med seg folk, men synes 200 var mindre enn jeg håpet på til en seriestart.
poenget er ikke å klage, jeg og mine reiser uansett, men jeg vet om mange som ikke gadd pga sen retur og at hvis ikke du bodde i oslo/lillestrøm omegn var det ingen alternativ enn å reise privat.
En buss med retur rett etter matchen hadde jo gjort at folk var hjemme minst et par timer før toget, og muligens fått med flere folk som droppa det pga jobb/skole dagen etterpå.
Men nå er det Lyn, tre poeng skal vinnes. Ok kfl skal vise hvem som regjerer ikke bare når det gjelder å drikke mest men å Synge høyest klappp
100% STØTTEKommentar
Kommentar