Tenkte jeg skulle se Lsk-Molde på web tv i dag, er det noen som har erfaring om hvordan det er¨å se kamper på web tv?
Lsk på web tv?
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
-
-
jeg har også problemer med å registrere meg der..
får aldri mail med den koden nå..
jaja..- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
jeg så kampen på tv2 web tv , det var helt dritt , Dårlig kvalitet og enormt mye hakking , stoppet ofte opp i 30 sek , og enda oftere i kortere pauser , TV2 sucks !!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Rovfugljeg så kampen på tv2 web tv , det var helt dritt , Dårlig kvalitet og enormt mye hakking , stoppet ofte opp i 30 sek , og enda oftere i kortere pauser , TV2 sucks !!!
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Jeg så kampen på NRK Web-Tv og der gikk det meste greit..
Bortsett fra at jeg ikke fikk sett mellom det 29. og 61. minutt, pga stor trafikk på server..
Da kan jeg fortelle om ett stk forbanna supporter foran skjermen..Kommentar
-
Det som er synd med denne Web-TV er at leverandøren ikke har tenkt på at det kommer bare fler og fler som vil se på....
Og konsekvensen blir at kvaliteten blir ræva...
Dere som har betalt dor å se kampen og ikke får sett den pga. "stor trafikk" har faktisk rett på å få tilbake pengene, siden dere ikke mottar det produktet dere har betalt for.... Send leverandøren en "hyggelig" mail som forklarer dette.....Håkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Nrk sin er mye bedre enn tv2, tv2 sin er tragisk.
Dere har nok rett på pengene tilbake ja, men gidder vel ikke pga det er snakk om små summer, men prinsippet. Hvis dere krever penger tilbake (hvis folk begynner å gjøre det), må de nesten lage en bedre tjeneste..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenOpprinnelig skrevet av Rovfugljeg så kampen på tv2 web tv , det var helt dritt , Dårlig kvalitet og enormt mye hakking , stoppet ofte opp i 30 sek , og enda oftere i kortere pauser , TV2 sucks !!!
.Kommentar
-
men jeg ser nå st det er ikke "oss" som brukere som har problemet, det totalen brukere som er blitt for massiv for leverandørene...
"flaskehals"......
.Håkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
jepp, blir å kjøre NRK neste gang.Kommentar
Kommentar