Skader Tom Nordlies oppførsel LSK?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kimmern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 1174

    #21
    Opprinnelig skrevet av holmiz

    Tom stygg i munnen...? Hallo, det er da for f**n ikke frøkensport vi driver med!

    Der treffer du faktisk blinken. Ta en titt på hva som skjer med fotballen rundt om i verden så begynner den å ta en dreining mot slipsfolket(overklassen) i samfunnet som får stappa sponsorbilletter oppi en hvis plass og som ikke aner hva dem driver med eller hva dem ser på. Ta en titt på årets CL finale som et eksempel hvor de ekte supporterne nesten ikke får noen billetter. Det samme kan man si om cupfinalen også. Fotballen blir mer og mer dreiet over på de dannede i samfunnet som ikke tåler litt hard språkbruk og ekte lidenskapelige fans.. uff jeg føler jeg har gått glipp av noe da jeg ikke har opplevd fotballen på 70 og 80 tallet

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      #22
      Opprinnelig skrevet av kimmern
      Der treffer du faktisk blinken. Ta en titt på hva som skjer med fotballen rundt om i verden så begynner den å ta en dreining mot slipsfolket(overklassen) i samfunnet som får stappa sponsorbilletter oppi en hvis plass og som ikke aner hva dem driver med eller hva dem ser på. Ta en titt på årets CL finale som et eksempel hvor de ekte supporterne nesten ikke får noen billetter. Det samme kan man si om cupfinalen også. Fotballen blir mer og mer dreiet over på de dannede i samfunnet som ikke tåler litt hard språkbruk og ekte lidenskapelige fans.. uff jeg føler jeg har gått glipp av noe da jeg ikke har opplevd fotballen på 70 og 80 tallet
      Kunne ikke vært mer enig! Tenkte jeg skulle ta med noe av det du drar frem i mitt innlegg, men det gikk litt i glemmeboka.

      Drømmescenarioet til NFF er vel noe ala håndballkampene for damer, kjernefamilien på tribunen med kubjeller og klappere fra spar, det alle er snille med hverandre og ingen bruker stygge ord. Og selvsagt kanapeer og en verdsatt vip-tribune.
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        #23
        Opprinnelig skrevet av holmiz
        Ny trener, nye muligheter for å klage?
        Tom stygg i munnen...? Hallo, det er da for f**n ikke frøkensport vi driver med!
        Aldeles enig. De som syns denslags er for ille får begynne med cricket.

        Allikel;
        Det kan hende TomTom skriker litt mye med tanke på "Rope-på-Ulven" effekten. Folk som rauter å bærer seg for ofte står i fare for å ikke oppnå ønsket effekt når det virkelig gjelder.
        Jeg har sett min egen gamle far sint (eller agert sint) to ganger siden jeg kom til verden på 1960-tallet en gang; jeg kan skrive under på at begge gangene ble omgivelsene temmelig påvirket. Det hadde neppe hatt samme effekt om fatter'n dro opp grovmålet daglig.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

          #24
          Opprinnelig skrevet av holmiz
          Drømmescenarioet til NFF er vel noe ala håndballkampene for damer, kjernefamilien på tribunen med kubjeller og klappere fra spar, det alle er snille med hverandre og ingen bruker stygge ord. Og selvsagt kanapeer og en verdsatt vip-tribune.
          Money talks. Og de med penger liker spill som ... cricket. Ille for alle og kanskje særlig for forbundene om slipsfolket finner kampa ubehagelige.
          Fugla mot nye høyder

          Kommentar

          • heidar
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2129

            #25
            Morsomt å se at NFF (og Espelund) reagerer på dette. Men fra et forbund som ønsker en landslagstrener på lykkepiller, og som smiler fittesmilet sitt uansett hvordan det går, og som ønsker at Håndballens Venner skal få fast plass på Ullevaal, er ikke dette overraskende...

            Festlig er det også at NRK er den store stygge ulven i denne saken. Mens TV2 fokuserte på Steinar Pedersen sin knalldebut, velger altså NRK et merkelig fokus. Jeg personlig gleder meg over fotball med engasjement, og er ikke bekymret for dette. Storm i et vannglass igjen, med andre ord.
            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

            Endelig er mørketida over.

            Kommentar

            • LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

              #26
              Opprinnelig skrevet av kimmern
              Der treffer du faktisk blinken. Ta en titt på hva som skjer med fotballen rundt om i verden så begynner den å ta en dreining mot slipsfolket(overklassen) i samfunnet som får stappa sponsorbilletter oppi en hvis plass og som ikke aner hva dem driver med eller hva dem ser på. Ta en titt på årets CL finale som et eksempel hvor de ekte supporterne nesten ikke får noen billetter. Det samme kan man si om cupfinalen også. Fotballen blir mer og mer dreiet over på de dannede i samfunnet som ikke tåler litt hard språkbruk og ekte lidenskapelige fans.. uff jeg føler jeg har gått glipp av noe da jeg ikke har opplevd fotballen på 70 og 80 tallet
              Bortsett fra i Italia, der rømmer vanlige folk fra tribunene og kun de "lidenskapelige" er igjen...

              En mellomting, der det både er plass til ekte supportere og pengefolka(et nødvendig onde) er den perfekte løsning.

              Så lenge pressen er i mot Nordlis oppførsel, er jeg det også, for det er nemlig pressen som påvirker folks mening og Nordlis oppførsel er dermed ødeleggende for klubben.
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

              Kommentar

              • kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1174

                #27
                det er ingen problemer å reise på en vanlig italiensk serie kamp foruten derby kampene. det du sier om nordlie blir for meg tullball. lsk har ansatt hele nordlie ikke halve, husker i fjor da han liksom skulle være litt stille og rolig på benken.. ja da begynnte vi å tape og spille dårlige kamper..

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                  Så lenge pressen er i mot Nordlis oppførsel, er jeg det også, for det er nemlig pressen som påvirker folks mening og Nordlis oppførsel er dermed ødeleggende for klubben.
                  Jøje meg, dersom du hele tiden skal bøye deg for media vil det eneste du får bli en veldig krom rygg.
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

                    #29
                    Det jeg synes Tom kan bli bedre på er å fokusere mer på det han kan gjøre noe med. Kjeft heller på Kiko i denne situasjonen, det han gjør er meget stygt, selvom han ikke treffer. La Erlandsen og Kamma ta seg av den ynkelige filminga til Kristofferesen. Tror han blir en enda bedre trener hvis han kan bruke all energien sin på eget lag...

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av kimmern
                      det er ingen problemer å reise på en vanlig italiensk serie kamp foruten derby kampene. det du sier om nordlie blir for meg tullball.
                      Det var vel tre personer som ble knivstukket i derbyet mellom Roma og Catania på søndag.

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        #31
                        Det er to ting som er sikkert.

                        Det ene er at Nordlie og Fjørtoft kommer til å ha mikrofon på seg bortimot 24 timer i døgnet fra ulike medium. Så får de selv avgjøre hvordan de skal tackle det.

                        Det andre er at motspillere kommer til å prøve seg med å utnytte vårt griselagstempel som vi pådro oss i fjor. Så får vi se hvordan spillerne har tenkt å tackle det.

                        Kommentar

                        • kimmern
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2005
                          • 1174

                          #32
                          når man snakker om oppførsel på sin trener så er det verdt å ta en titt på disse: http://www.youtube.com/watch?v=YE5mEDcjM6s



                          den første der er sinnsyk
                          hadde en av de vært i norge hadde de fått utdelt et eget magasin hver dag

                          Kommentar

                          • e.d
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 688

                            #33
                            La nå Nordlie få være i fred og få lov til å oppføre seg akkurat slik han gjør på sidelinja. Dette er kun et utrykk for et levende engasjement under kampene og jeg mener dette ikke har noe med LSK sin imagebygging å gjøre.

                            Andre ting er mye mer relevant i forhold til imagebygging eks:

                            -fair play på banen.-ingen filming( her synes jeg faktisk Lsk er de beste i Norge å det er kjempebra. Men det får de selvfølgelig ingen annerkjennelse for i media)

                            Ha en grunnleggende respekt for motstander, dommer og media. Uansett om disse har gjort seg fortjent til respekten eller ikke. Jeg hater fotballdekninga til tv2. men dette handler ikke om tv2, men om den fotballinteresserte del av befolkningen som ser på og de fortjener å bli respektert.
                            synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              #34
                              Den eneste idiotiske uttalelsen jeg virkelig ble irritert over det siste året var Eldar Hansens unødvendige og nedsettende bemerkninger om Nordlie i adresseavisen sist sommer. Han kan verken skylde på sinnsykdom i gjerningsøyeblikket eller å ha blitt filmet på dass. Skulle vært pisket på torvet eller i det minste tvunget til å unnskylde seg på en skikkelig måte.

                              Kommentar

                              Working...