Jeg var faktisk inne på tanke om å ta med eldstemann på 11 med toget til Kristiansand, da jeg syntes det virket som en særdeles kjekk måte å løse utfordringen mtp avstand på. Når jeg nå har lest det som er skrevet her, er jeg særdeles glad for at det aldri ble noe av!!!
Når man drikker før man har kommet på toget, på toget, og på puben etter togturen er det det egentlig ikke rart at folk lurer på om vi er der for å støtte sportsklubben eller for å gjennoppleve russetiden.
Først kan dere stoppe med å servere alkohol på toget. (for det gjorde dere vel?) kan kan også sørge for at man ikke får mer enn 2 pils på utestedet og dere kan kaste folk som drikker ut av toget.
Enklere kan det ikke gjøres.
Enklere kan det ikke gjøres.
Jeg har lyst til å reise på noen bortekamper i løpet av sesongen med nevøen min på 11, men med slike tilstander blir vel det tvilsomt.
- Jeg synes dette temaet burde blitt tatt litt mer på alvor.
Jeg vet til og med om folk som ikke tør å stå på Kanari-feltet pga. de er redde for fulle, gærne folk...Men det er det jo ikke mange av under en kamp, så kunne vi fått bort det feile inntrykke enkelte folk har om oss hadde vi tjent på det.
Hadde vi fått bort den værste fylla på turer/kamper er jeg sikker på at mange fler hadde blitt med på borteturer, meldt seg inn, og stått på feltet. - Og det hadde vi tjent VELDIG på!
Jeg synes dette problemet burde blitt tatt om mye mer, ettersom det er så mange som er plaget av dette problemet.
Kommentar