At noen kan påstå at det ikke var mange søpledrita supportere er for meg en bragd, og sier kanskje litt om fenomenet ølbriller. Folk ramlet rundt, klarte knapt å stå for egen maskin og måtte ha spypauser på vei til stadioen. Jeg vil påstå at nærmere 50 av de som slapp inn ikke fikk med seg en dritt av kampen. ( Nå var det vel strengt talt ingen av oss som SÅ noe særlig, men det er av andre grunner) I tillegg kommer de som ikke kom seg til stadioen, og de som ikke kom inn på stadioen. De fleste aldersgrupper var representert. Rølpefylla kjenner ingen aldersgrenser.
Men sitter jeg med noen konkrete forslag til løsning? Nei, dessverre. Jeg kan bare oppfordre folk til å være mer bevisst på at de representerer klubben sin når man er på slike turer. Man driter ikke bare ut seg selv, men klubben sin.
Stans av ølsalg på buss og tog er nok ikke løsningen. Folk tar bare med seg mere selv, og for å slippe å bære seg skakke blir det lommelerker o.l. Spritfylla er IKKE mer delikat enn ølfylla.
Men at noen kvier seg for å ta med unga på Kanarifeltet har jeg liten forståelse for. Det er på borteturene søplefylla er synlig. På Åråsen en søndag ettermiddag er det kun noen svært sjeldne unntakstilfeller å se.
Stian
-Men tross alt var selve kampen dagens nedtur
Men sitter jeg med noen konkrete forslag til løsning? Nei, dessverre. Jeg kan bare oppfordre folk til å være mer bevisst på at de representerer klubben sin når man er på slike turer. Man driter ikke bare ut seg selv, men klubben sin.
Stans av ølsalg på buss og tog er nok ikke løsningen. Folk tar bare med seg mere selv, og for å slippe å bære seg skakke blir det lommelerker o.l. Spritfylla er IKKE mer delikat enn ølfylla.
Men at noen kvier seg for å ta med unga på Kanarifeltet har jeg liten forståelse for. Det er på borteturene søplefylla er synlig. På Åråsen en søndag ettermiddag er det kun noen svært sjeldne unntakstilfeller å se.
Stian
-Men tross alt var selve kampen dagens nedtur
Kommentar