Drikking på bortetur

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Ja i motsetning til dere, Jølle, så er vi gamle nok til å få kjøpt alkohol.
    Dere får fylle opp minibussen med deg og de 10 andre drittungene og se LSK slakte Lyn på Åråsen.

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      Opprinnelig skrevet av veiron
      Ja i motsetning til dere, Jølle, så er vi gamle nok til å få kjøpt alkohol.
      Dere får fylle opp minibussen med deg og de 10 andre drittungene og se LSK slakte Lyn på Åråsen.
      De drikker litt eplecider, fyller 5-6 limmoer så er dem her.

      Slaktinga sparer vi til trøndra, Lyn skal kokes levende, gidder ikke fikle med småplukk.

      Kommentar

      • strømmen gutten
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Apr 2005
        • 6

        for full

        jeg ser her at dere vil få slutt på flat fylla. jeg var nok en av di som var mest drita i kristiansand, men vil også si det at jeg oppførte meg ganske bra. husker alt som skjedde på turen. men etter jeg har lest alle innleggene her har jeg tatt til meg det at folk ønsker mindre drita fulle folk på kamp. jeg vil nok ikke slutte å drikke på turer eller på hjemmekamper men vil drikke mye mindre. bare for å få opp stemningen litt. jeg hadde det helt konge på denne turen og det trur jeg vel di fleste hadde. kjempe opplegg av dere i styret. men til sist vil jeg beklage oppførslen til meg og di jeg var med.
        Jeg har dyseleksi men også meninger. Fugla for Life

        Kommentar

        • Jølle
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Apr 2005
          • 2

          Opprinnelig skrevet av veiron
          Ja i motsetning til dere, Jølle, så er vi gamle nok til å få kjøpt alkohol.
          Dere får fylle opp minibussen med deg og de 10 andre drittungene og se LSK slakte Lyn på Åråsen.

          Hehe, flatfylla er vel en bygdegreie som passer dere bra, i likhet med råning og annet man fyller tida med på bøgda. Vi andre har vokst fra sånt. Er ikke så veldig redd for slakt etter deres imponerende forestilling mot småtassene fra bibelbeltet. Vi vinner alltid mot dere uansett...

          Lyn for alltid - Alt for Oslo

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            Opprinnelig skrevet av Jølle
            Hehe, flatfylla er vel en bygdegreie som passer dere bra, i likhet med råning og annet man fyller tida med på bøgda. Vi andre har vokst fra sånt. Er ikke så veldig redd for slakt etter deres imponerende forestilling mot småtassene fra bibelbeltet. Vi vinner alltid mot dere uansett...
            1. Ja, det er ingen andre supportere som drikker på borteturer. Og hva mener du med vokst fra? Først må du begynne å vokse. Jeg har sett dere latterlige vestkantnisser, maksalderen er 14 år og dere bruker pannebånda deres til å tørke snørra med.
            2. Gratulerer med en kjempekamp mot gigantene fra Østfold. Vi skjelver.
            3. "Vi vinner alltid mot dere uansett", haha! Say no more. Når du presterer å si det så sier det alt om deg.

            Pell deg tilbake til Lyn forumet nå, så kan du leke med de andre barna, Preben og Joachim og Dorthe.

            Deg gidder jeg ikke prate mer med. Lyn og deres stakkarslige og tallrike supportere er bare en liten fis i norsk fotball uansett.

            Kommentar

            • okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

              [quote="veiron"]
              Opprinnelig skrevet av Jølle
              Pell deg tilbake til Lyn forumet nå, så kan du leke med de andre barna, Preben og Joachim og Dorthe.
              Kjenner folk fra Romerike som heter både Preben og Joachim, så ikke føkk med de navnene ;-)

              -okb!
              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

              Kommentar

              • veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

                Opprinnelig skrevet av okb
                Kjenner folk fra Romerike som heter både Preben og Joachim, så ikke føkk med de navnene ;-)
                Må være spioner fra vestkanten :wink:

                Kommentar

                • blue
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2004
                  • 1429

                  Personlig hadde jeg en herlig tur til Kristiansand! Jeg er glad for at det var så mange som valgte å bli med på togturen, en tur som var utrolig vellykket!! Gleder meg allerede til neste gang KFL setter opp tog på bortetur!

                  Jeg var på 12 borteturer ifjor, og forstår ikke hvorfor noen klager spesielt på akkurat denne borteturen. Synes faktisk dette var en av de roligere turene. Det går selvfølgelig an å diskutere "bortefyll" på et generelt grunnlag, men det blir feil å dra fram denne turen som et skrekkeksempel. Opplever at det er mange sarte sjeler i KFL som helst skulle sett at alle var A4 og nøyaktig som dem selv. Personlig er jeg glad for mangfoldet!!

                  Og til slutt vil jeg bare si til alle dere som bruker dette forumet til å syte: Takk for god underholdning!!
                  Fugla 4 Life!

                  Kommentar

                  • cyberspud
                    Medlem
                    Møteplager
                    • May 2004
                    • 86

                    Opprinnelig skrevet av Kimito
                    JO det kan man. Puber kan selge alkohol uten å forvente seg flatfyll og dårlig oppførsel. Jeg kan holde en fest uten å forvente meg at folk spyr, slår og veiver omkring seg...og jeg burde skulle kunne ha spandert en pils på deg uten å forvente at du gikk bananas.
                    Ser gjerne at du spanderer den ølen, skal jeg vise deg folkeskikk,

                    En ting jeg lurer på; jølle: partypooper?
                    2004 Lillestrøm

                    spud

                    Kommentar

                    • cyberspud
                      Medlem
                      Møteplager
                      • May 2004
                      • 86

                      Opprinnelig skrevet av Jølle
                      Opprinnelig skrevet av veiron
                      Ja i motsetning til dere, Jølle, så er vi gamle nok til å få kjøpt alkohol.
                      Dere får fylle opp minibussen med deg og de 10 andre drittungene og se LSK slakte Lyn på Åråsen.

                      Hehe, flatfylla er vel en bygdegreie som passer dere bra, i likhet med råning og annet man fyller tida med på bøgda. Vi andre har vokst fra sånt. Er ikke så veldig redd for slakt etter deres imponerende forestilling mot småtassene fra bibelbeltet. Vi vinner alltid mot dere uansett...

                      Lyn for alltid - Alt for Oslo
                      "Borte for alltid"
                      2004 Lillestrøm

                      spud

                      Kommentar

                      • gamle-perta
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2418

                        Ros til KFL

                        Bra tiltak av KFL som delte ut skriv om holdninger, tribunekultur og ikke minst alkohol foran Lyn-kampen.

                        Gjør det samme på neste bortetur !

                        mvh
                        perta
                        Mvh
                        Gammer´n (Per T)

                        Kommentar

                        Working...