LSK ledet 2-0 med skoringer av Steinar Pedersen og Myklebust.Stillingen er nå 2-2 har jeg fått bekreftet over tlf.Vennligst oppdater..
Treningskamp LSK-Haugesund 26. januar
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
-
-
Et Ernst A Lersveen innslag med klipp og lim i tre kvarter hadde vel passet bra her..Kommentar
-
-
Prøver meg på en liten børs igjen.
Moldeskred 5 kan ikke lastes får målene,en bra redning .
Riseth 6(5) får en sekser for 1 omg hvor han har fullkontrol,en 5 som midtstopper hvor 2 baklengs trekker ned.
Steffi 6(4) klart best som midtstopper hvor han med farten sin er helt konge og løper opp alt ,trivdes ikke som back og jeg håper han slipper å spille der noe mer.
Kippe 5 spiller på det jevne,men taper en del hode dueller mot spissen til Haugesund.
Pedersen 7 og bb suveren spiller livsfarlig på alle Lsk dødballer og han virker som han er i veldig bra form nok et mål utrolig at det ikke blei flere.
Brenne 5 gjør noen bra ting men har et stykke igjen til toppformen.
Kiko 4 Mangler mye om dagen ,sinker spillet mye pga at alle pasninger stort sett går bakover på banen.
Søggen 5 løper og løper gjør stort sett ikke noe annet.
Karim 5 får en femmer for gode dødballer,men Karim sett fart og utfordre når du har ballen.Nok en målgivende..
Oliver 5 Sterk men ikke venn med ballen i dag skal sies at han blei godt passet på .
Myklebust 6 Fantastisk mål og veldig god i første omg blei borte som resten av laget i andre.
Kfl 2 Skuffende få som var på plass i dag,håper tromma er med til fredag mot Stabekk.Last edited by tullebukk; 26.01.2008, 18:09.Kommentar
-
noen som kan gi en oppsummering av kil kampen? hvilke spillere som imponerte o.l
og hvem er denne nettingmannen:SKommentar
-
Prøver meg på en liten børs igjen.
Moldeskred 5 kan ikke lastes får målene,en bra redning .
Riseth 6(5) får en sekser for 1 omg hvor han har fullkontrol,en 5 som midtstopper hvor 2 baklengs trekker ned.
Steffi 6(4) klart best som midtstopper hvor han med farten sin er helt konge og løper opp alt ,trivdes ikke som back og jeg håper han slipper å spille der noe mer.
Kippe 5 spiller på det jevne,men taper en del hode dueller mot spissen til Haugesund.
Pedersen 7 og bb suveren spiller livsfarlig på alle Lsk dødballer og han virker som han er i veldig bra form nok et mål utrolig at det ikke blei flere.
Brenne 5 gjør noen bra ting men har et stykke igjen til toppformen.
Kiko 4 Mangler mye om dagen ,sinker spillet mye pga at alle pasninger stort sett går bakover på banen.
Søggen 5 løper og løper gjør stort sett ikke noe annet.
Karim 5 får en femmer for gode dødballer,men Karim sett fart og utfordre når du har ballen.Nok en målgivende..
Oliver 5 Sterk men ikke venn med ballen i dag skal sies at han blei godt passet på .
Myklebust 6 Fantastisk mål og veldig god i første omg blei borte som resten av laget i andre.
Kfl 2 Skufende få som var på plass i dag,håper tromma er med til fredag mot Stabekk.
Steinar P. virker veldig spennende, alltid villig fremover og trygg defensivt. Myklebust er litt for usikker på egne ferdigheter, når han tør så går det bra (jf. vakkert mål). Moldskred har samme svakhet som keepertreneren sin, tilbakespillene.
Sist, men ikke minst, Kiko kjæler ALTFOR mye med ballen, og sinker angrepet veldig.
Men det var hyggelig å være på kamp!Kommentar
-
Kil ledet 1-0 når jeg gikk etter 1 omg en omg hvor Lsk dominerte stort .Bukken junior var veldig god han kommer til å få kamper for a laget allerede i år det er jeg sikker på.Nettingmannen er en Haugesundspiller som fikk hull i hodet og som fikk nettingstrømpe på hode han var god.Kommentar
-
Kil ledet 1-0 når jeg gikk etter 1 omg en omg hvor Lsk dominerte stort .Bukken junior var veldig god han kommer til å få kamper for a laget allerede i år det er jeg sikker på.Nettingmannen er en Haugesundspiller som fikk hull i hodet og som fikk nettingstrømpe på hode han var god.
men bukken jr? kan han spille ving eller er han kun midtspiss? som midtspiss vil han hvertfall ikke få spille på a-laget...Kommentar
-
Kommentar
-
Vinger vant 2-0. Vi var like farlige i angrep som en seilbåt. Av en eller annen grunn holder jeg Martin Husar som vår beste i den kampen. Gjør seg spillbar og er fart i han framover. 7'ern på laget var kaptein, som jeg tror han var i Jet-turneringa sist jeg så noen rekrutter/juniorer. Hva het nå han? Kongsvinger må ha holdt en bedre standard enn Nybergsund, og hadde god kontroll på dette oppgjøret, selv om heller ikke dem var supergiftige utenom de to måla.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar