Treningskamp LSK-Haugesund 26. januar

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

Treningskamp LSK-Haugesund 26. januar

LSK ledet 2-0 med skoringer av Steinar Pedersen og Myklebust.Stillingen er nå 2-2 har jeg fått bekreftet over tlf.Vennligst oppdater..
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

Kommentar

• morten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2156

Ser man det..
      Badekar

Kommentar

• reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13278

Dette er veldig positivt! Tap eller uavgjort mot et addeccoliga lag vil endelig få oss på nyhetene. Vedder på at tv2 rydder unna øksedrap og sultkatastrofer for å gi oss hovedoppslag i dette øyeblikk

Kommentar

• morten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2156

Opprinnelig skrevet av reka
          Dette er veldig positivt! Tap eller uavgjort mot et addeccoliga lag vil endelig få oss på nyhetene. Vedder på at tv2 rydder unna øksedrap og sultkatastrofer for å gi oss hovedoppslag i dette øyeblikk
          Et Ernst A Lersveen innslag med klipp og lim i tre kvarter hadde vel passet bra her..
          Badekar

Kommentar

• occean-fan!
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 751

Jeg vil ha en ny ving NÅ!!! forresten rart at moldskred sto for a-laget og ikke otto

Kommentar

• blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

Tydelig at Karim er i rute til en ny sesong på benken. Hvis vi ikke sliter med alvorlige skadeproblemer, har jeg vondt for å se at han starter mot Tromsø den 30.mars.
              Fugla 4 Life!

Kommentar

• UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

sykeste og beste spilleren på banen var han med netting på hue for oss som var der. Tallent!
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

Opprinnelig skrevet av UltraFo
                  sykeste og beste spilleren på banen var han med netting på hue for oss som var der. Tallent!
                  Nettingmannen var i en egen klasse, ja.

Kommentar

• Vicarious
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 391

Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Nettingmannen var i en egen klasse, ja.
                    For oss utenforstående: Hvem er Nettingmannen?

Ser forøvrig ut som at Pedersen er en målfarlig back, med 3 mål på 2 kamper.

Kommentar

• tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

Prøver meg på en liten børs igjen.

Moldeskred 5 kan ikke lastes får målene,en bra redning .

Riseth 6(5) får en sekser for 1 omg hvor han har fullkontrol,en 5 som midtstopper hvor 2 baklengs trekker ned.

Steffi 6(4) klart best som midtstopper hvor han med farten sin er helt konge og løper opp alt ,trivdes ikke som back og jeg håper han slipper å spille der noe mer.

Kippe 5 spiller på det jevne,men taper en del hode dueller mot spissen til Haugesund.

Pedersen 7 og bb suveren spiller livsfarlig på alle Lsk dødballer og han virker som han er i veldig bra form nok et mål utrolig at det ikke blei flere.

Brenne 5 gjør noen bra ting men har et stykke igjen til toppformen.

Kiko 4 Mangler mye om dagen ,sinker spillet mye pga at alle pasninger stort sett går bakover på banen.

Søggen 5 løper og løper gjør stort sett ikke noe annet.

Karim 5 får en femmer for gode dødballer,men Karim sett fart og utfordre når du har ballen.Nok en målgivende..

Oliver 5 Sterk men ikke venn med ballen i dag skal sies at han blei godt passet på .

Myklebust 6 Fantastisk mål og veldig god i første omg blei borte som resten av laget i andre.

Kfl 2 Skuffende få som var på plass i dag,håper tromma er med til fredag mot Stabekk.
                      Last edited by tullebukk; 26.01.2008, 18:09.

Kommentar

• occean-fan!
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 751

noen som kan gi en oppsummering av kil kampen? hvilke spillere som imponerte o.l

og hvem er denne nettingmannen:S

Kommentar

• Geirfugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 561

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Prøver meg på en liten børs igjen.

Moldeskred 5 kan ikke lastes får målene,en bra redning .

Riseth 6(5) får en sekser for 1 omg hvor han har fullkontrol,en 5 som midtstopper hvor 2 baklengs trekker ned.

Steffi 6(4) klart best som midtstopper hvor han med farten sin er helt konge og løper opp alt ,trivdes ikke som back og jeg håper han slipper å spille der noe mer.

Kippe 5 spiller på det jevne,men taper en del hode dueller mot spissen til Haugesund.

Pedersen 7 og bb suveren spiller livsfarlig på alle Lsk dødballer og han virker som han er i veldig bra form nok et mål utrolig at det ikke blei flere.

Brenne 5 gjør noen bra ting men har et stykke igjen til toppformen.

Kiko 4 Mangler mye om dagen ,sinker spillet mye pga at alle pasninger stort sett går bakover på banen.

Søggen 5 løper og løper gjør stort sett ikke noe annet.

Karim 5 får en femmer for gode dødballer,men Karim sett fart og utfordre når du har ballen.Nok en målgivende..

Oliver 5 Sterk men ikke venn med ballen i dag skal sies at han blei godt passet på .

Myklebust 6 Fantastisk mål og veldig god i første omg blei borte som resten av laget i andre.

Kfl 2 Skufende få som var på plass i dag,håper tromma er med til fredag mot Stabekk.
                          Har aldri i mitt liv vært så enig i en spillerbørs før. Men jeg ville dessverre gitt Karim bare en firer. Han gir ikke nok. Er ikke på bittet, som det het i militæret.

Steinar P. virker veldig spennende, alltid villig fremover og trygg defensivt. Myklebust er litt for usikker på egne ferdigheter, når han tør så går det bra (jf. vakkert mål). Moldskred har samme svakhet som keepertreneren sin, tilbakespillene.
                          Sist, men ikke minst, Kiko kjæler ALTFOR mye med ballen, og sinker angrepet veldig.

Men det var hyggelig å være på kamp!

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                            noen som kan gi en oppsummering av kil kampen? hvilke spillere som imponerte o.l

og hvem er denne nettingmannen:S
                            Kil ledet 1-0 når jeg gikk etter 1 omg en omg hvor Lsk dominerte stort .Bukken junior var veldig god han kommer til å få kamper for a laget allerede i år det er jeg sikker på.Nettingmannen er en Haugesundspiller som fikk hull i hodet og som fikk nettingstrømpe på hode han var god.

Kommentar

• occean-fan!
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 751

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Kil ledet 1-0 når jeg gikk etter 1 omg en omg hvor Lsk dominerte stort .Bukken junior var veldig god han kommer til å få kamper for a laget allerede i år det er jeg sikker på.Nettingmannen er en Haugesundspiller som fikk hull i hodet og som fikk nettingstrømpe på hode han var god.
                              okei..hehe

men bukken jr? kan han spille ving eller er han kun midtspiss? som midtspiss vil han hvertfall ikke få spille på a-laget...

Kommentar

• Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

i 4-3-3 kan han vel spille ving og indreløper. Han er en typisk offensiv midtbanespiller, hurtig og god teknisk.

Kommentar

• blue
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2004
                                  • 1429

Opprinnelig skrevet av Vicarious
                                  Ser forøvrig ut som at Pedersen er en målfarlig back, med 3 mål på 2 kamper.
                                  Steinar er veldig plasseringsdyktig på dødballer, og får ved flere anledninger heade helt umarkert. Jeg tror vår nye back kan score noen mål i TL.
                                  Fugla 4 Life!

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

Opprinnelig skrevet av Lars
                                    i 4-3-3 kan han vel spille ving og indreløper. Han er en typisk offensiv midtbanespiller, hurtig og god teknisk.
                                    Spilte høyre ving den omgangen jeg så.

Kommentar

• Per Arne
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2347

Vinger vant 2-0. Vi var like farlige i angrep som en seilbåt. Av en eller annen grunn holder jeg Martin Husar som vår beste i den kampen. Gjør seg spillbar og er fart i han framover. 7'ern på laget var kaptein, som jeg tror han var i Jet-turneringa sist jeg så noen rekrutter/juniorer. Hva het nå han? Kongsvinger må ha holdt en bedre standard enn Nybergsund, og hadde god kontroll på dette oppgjøret, selv om heller ikke dem var supergiftige utenom de to måla.
                                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

Hvis du har sett ham på rekruttlaget tidligere må det være Steinar Gjersvoll. Liten lyslugg med veldig bra teknikk og gode pasninger.

Kommentar

Working...