Landslagskanaris 2008

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BlodigHøne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 729

Kah er det værste jeg har sett på landslaget på år å dag. Kippe virker også helt ute av det, selv om det ikke er lett å spille med de brødhuene han har rundt seg.
    Oh, fishy, fishy, fishy fish!
    That went wherever I... did go!

Kommentar

• kinstad
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2007
      • 406

Huff da.

Det er kjipt for kippe og få en i ræva et minutt etter at han kom inn. særlig når han var sistemann. Ikke en god søknad, men kan jo hende det blir skygget over av enda mer elendige spillere.
      ________
      -Life is what happens while you are busy makeing plans.

Kommentar

• Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

Ingen stor match av Kippe idag. Grådig på etterskudd på Koumas sin 2-0 scoring, men var jo i utgangspunktet ikke hans mann. Kah var griselatterlig, utrolig at han fikk spille hele matchen.
        Lauken er vår venn!

Kommentar

• erlando
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 858

Verken Kah eller Kippe kan ha styrket sine sjanser etter denne kampen, men Kippe MÅ ha kommet "best" fra det.

Kippe var ikke overbevisende, men han er i det minste bare i starten av sesongoppkjøringa. Kah var elendig, enda han er midt i sesong.
          Ja til pause i pausen!

Kommentar

• Kimito
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 2602

Kan nevne at Gundersen spilte hele kampen mot Sveits for U21 sist, men uten å markere seg i det hele tatt. Han hadde vel én brukbar mulighet, men jeg syntes ikke han imponerte. Det er et apropos til de som maser på at han skal få prøve seg og at Sundgot står i veien.

Som nevnt i nyhetstråden, spilte han fra det 89. min. i dag mot Finland. Han rakk å vinne en hodeduell i et angrep som endte opp med å bli en sjanse for Norge
            Ferdigskåra

Kommentar

Working...