Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kommer det opp noen bilder fra Kristiansand turen her snart??
LiaKanari: Legger du ut link til bildene dine, slik som du pleier?
Hei! Ser jeg kom litt tregt her, men ok. Om jeg har plass å legge de ut på, vil bildene sannsynligvis være klare til titting senere ikveld. Ble mest bilder fra selve turen, og lite fra kampen denne gang, i motsetning til i fjor. Er vel turen de fleste her uansett er interessert i så hva så
hehe...kampen glemmer vi :lol: ...er vel mest interessert i tog-bilder osv ...
Mente ikke å mase med min forrige melding, beklager..men det er jo litt gøy å se bildene
Til sist ville jeg bare si at jeg og sikkert de fleste med meg at arbeidet ditt blir satt pris på (det gjelder resten av dere som gjør alt for oss andre medlemmer (egen fest skulle vi hatt for å hedre dere))...Fortsett slik
hehe...kampen glemmer vi :lol: ...er vel mest interessert i tog-bilder osv ...
Mente ikke å mase med min forrige melding, beklager..men det er jo litt gøy å se bildene
Til sist ville jeg bare si at jeg og sikkert de fleste med meg at arbeidet ditt blir satt pris på (det gjelder resten av dere som gjør alt for oss andre medlemmer (egen fest skulle vi hatt for å hedre dere))...Fortsett slik
Hehe, tok det ikke som masing, men ok. Er bare jeg som ikke har vært på forumet på en stund, og så det ikke før nå. Har jo mye bilder her så..
Har du kommentarer til galleriet post det i denne tråden!
Har du bilder du gjerne vil at vi skal publisere på kfl.no? Send meg en privat melding eller en epost så får du tilgang til å legge opp bilder. Bildene vil selvfølgelig bli sjekket før de blir publisert for offentligheten, for vi vil ikke ha noe møkk i galleriet.
Kommentar