LSKs behandling av egne spillere

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    "... erklært uønsket på Åråsen"

    Meg bekjent ble han da erklært uønsket på A-laget? Mail sendt til jounalisten.

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      Opprinnelig skrevet av reka
      "... erklært uønsket på Åråsen"

      Meg bekjent ble han da erklært uønsket på A-laget? Mail sendt til jounalisten.
      I tillegg er vel også bildebeskrivelsen feil. Så vidt jeg vet er det bildet tatt fra Royal League-kampen hvor Strand putta et pent mål mot FC København.
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        Da har begge deler blitt rettet på. Rett skal være rett!
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • kimmern
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 1174

          følg med på sporten 2125, kippe går hardt ut mot ledelsen ang påsan..
          dette er ikke bra

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            Se på tv2 sporten 21.25 Kippe går knallhard ut mot LSK ledelsen for behandlingen av Pål Strand.

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              Opprinnelig skrevet av kimmern
              følg med på sporten 2125, kippe går hardt ut mot ledelsen ang påsan..
              dette er ikke bra
              Kippe får selvfølgelig mene det han vil, men skulle ønske at sånt som dette kunne blitt tatt internt.

              Kommentar

              • kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1174

                Opprinnelig skrevet av Henrik
                Kippe får selvfølgelig mene det han vil, men skulle ønske at sånt som dette kunne blitt tatt internt.
                nettopp og det er ikke sånt vi trenger(skal ALDRI forekomme etter min mening i en topp profesjonell klubb som lsk) midt i en sesongoppkjøring.. spesiellt ikke hvis man tar en titt på våre innledene kamper

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  Per Mathisen uttaler til RB nå i ettermiddag at klubben jobber med å komme til enighet, og er interessert i at det skal skje så raskt som mulig, ref. nyhetstråden. Bra!

                  Ellers er jeg ikke så veldig bekymret over at Kippe angivelig går ut i nyhetene senere i kveld med kritikk mot LSKs håndtering av denne saken. Det at en medspiller og lagkamerat gjennom mange år reagerer, og gir sin støtte til Pål, er for meg bare et sunnhetstegn. På samme måte synes jeg det var flott med Sundgots støtte til Pål i denne situasjonen, ref. RB 11. febr.

                  Det er nok for sent å ta dette internt. Heldigvis kommer det nå løsningsorienterte signaler fra klubben.

                  Kommentar

                  • morten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2156

                    Opprinnelig skrevet av Henrik
                    Kippe får selvfølgelig mene det han vil, men skulle ønske at sånt som dette kunne blitt tatt internt.

                    Det er akkuratt dette jeg har savnet.Kippe utale seg.Han er vel tillitsmann i spillergruppen om jeg ikke tar feil.Synes det har vært alt for stille fra den fronten.
                    Badekar
                    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                    Kommentar

                    • Henrik
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2006
                      • 2110

                      Opprinnelig skrevet av morten
                      Det er akkuratt dette jeg har savnet.Kippe utale seg.Han er vel tillitsmann i spillergruppen om jeg ikke tar feil.Synes det har vært alt for stille fra den fronten.
                      Syns han uttale seg så mye han vil internt i gruppen, stå på kontoret til Mathisen å skrike om han ønsker. Rasle med sablene og egentlig gjøre hva han vil. Men å ta dette på TV2-sporten det har jeg lite til overs for.

                      Kommentar

                      • S.Skywalker
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Oct 2007
                        • 79

                        Syns det er flott Kippe går ut i media. Sesongoppkjøringen har LSK selv ødelagt med å fryse ut Påsan. For meg er det viktigere å at LSK ordner opp i detta en å ta Gull i årets sesong.

                        Kommentar

                        • Kanarifugl84
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2007
                          • 2319

                          Opprinnelig skrevet av Henrik
                          Men å ta dette på TV2-sporten det har jeg lite til overs for.
                          LSK har da selv valgt media som arena for denne saken, da har jeg små problemer med at Kippe møter på samme arena for å tale en god sak om sin tidligere lagkamerat og forhåpentligvis fortsatt gode personlige kamerat.

                          Kommentar

                          • Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

                            Opprinnelig skrevet av S.Skywalker
                            For meg er det viktigere å at LSK ordner opp i detta en å ta Gull i årets sesong.
                            Jeg er mildt sagt sterkt uenig.

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                              LSK har da selv valgt media som arena for denne saken, da har jeg små problemer med at Kippe møter på samme arena for å tale en god sak om sin tidligere lagkamerat og forhåpentligvis fortsatt gode personlige kamerat.
                              At partene Pål Strand og LSK uttaler seg er nok ikke til å unngå, har noen andre noe de skal si burde de kunne sagt det uten å bruke TV2 som medium.

                              Kommentar

                              • S.Skywalker
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Oct 2007
                                • 79

                                Opprinnelig skrevet av Henrik
                                Jeg er mildt sagt sterkt uenig.
                                Håper alltid på gull, men ikke for en vær pris. Begyner nå å skjønne hva folk mener med usympatisk sutreklubb. Skjønner at jeg har hatt på Kanaribriller for lenge. Selv om hele gjengen her inne mener det er feil måte å reagere på, så står jeg for d. Blir ikke noe Åråsen på meg før klubben ordner opp.

                                Kommentar

                                • Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

                                  Saken er helt ute av proporsjoner, spør du meg.

                                  Her snakker vi om gutter og menn som tjener like mye penger som en adm.dir i et mellomstort selskap, men som har et arbeid nesten uten ansvar. Gutter og menn som tar meg seg agenter og jurister i lønnsforhandlinger og som i høy grad har elendig arbeidsmoral.

                                  Hva skjer i privat sektor om en ansatt ikke leverer? Hvis det er litt tak i selskapets leder så plasserer man vedkommende på en plass hvor han/hun ikke står i veien for selskapets videre utvikling, innenfor juridiske og moralske grenser, men alikevel såpass kynisk at vedkommende kanskje velger å gå frivillig. Dette er hardt, men når man ikke leverer så må man bare innse virkeligheten. Man har en pris som ikke er i balanse med hva man (ikke) leverer. Beklager altså, men vi driver ikke butikk subsidiert av den norske stat - dette er ikke helsevesenet.

                                  Jeg er overbevist om at denne saken er kommet i media som en konsekvens av at Pål Strand har takket nei til ett eller flere tilbud om å gå til en annen klubb grunnet misnøye med sine nye personlige betingelser. Sportsklubben har tatt saken ut i media for å 1: statuere et eksempel og/eller 2: for å prøve saken for de rettslige instanser. I et marked hvor spillerne blir mer og mer grådige, mindre lojale og har en fullstendig urealistisk holdning til egen markedsverdi, så har LSK valgt å ta denne kampen. Tøft gjort. Men veldig lite klokt. Faktisk så minner saken meg litt om "mafiatiden" fra 70-tallet.

                                  Så vil jeg også si at Pål Strand var en kanonbra spiller de 5 første årene i Sportsklubben! Han har vært min favorittspiller i mange år. Han er en av få som virkelig har spisskompetanse, noe jeg er en stor tilhenger av. Det var alikevel for meg en bombe at han fikk fornyet kontrakt før '06. Og en kontrakt skal holdes, noe også LSK gjør i denne saken.

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    Opprinnelig skrevet av Kimito
                                    Det irriterer meg også, men dette var en sak som Strand var med å blåse opp på nytt ved å la seg intervjue på den måten. Det er ikke klubbens skyld at saken plutselig fikk mer vind i seilene. Det ansvaret får andre ta.
                                    Ja, det er jo helt uhørt at Påsan snakker med media og gir sitt syn og får ut sin frustrasjon i en sak hvor han føler seg blodig urettferdig behandlet. Ikke bare mangler du empati, du har en egen oppvisning i manglende forståelse for elementære menneskelige handlinger.

                                    Ref. tråden om GrusomB som fikk totalt dominere dette forumet i et par dager. Da følte du at Grusom ble urettferdig behandlet og engasjementet ditt i den tråden var meget høyt.

                                    Jeg tør ikke tenke tanken på støynivået fra deg dersom du skulle selv bli utsatt for en slik urettferdighet som Påsan nå føler han blir. Jeg har flere ganger spurt hvorfor han ikke kjører saken hardere i media, hver gang har svaret vært at han ikke orker og at han på tross av alt er glad i denne klubben.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • Henrik
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2006
                                      • 2110

                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Jeg har flere ganger spurt hvorfor han ikke kjører saken hardere i media, hver gang har svaret vært at han ikke orker og at han på tross av alt er glad i denne klubben.
                                      Flott gjort av Påsan, illojalt av de supportere som måtte oppfordre han til å gjøre det. Sportklubben kommer først, og det kommer ikke noe postivt for sportsklubben ut av å ta dette i media. Syns nå jeg da.

                                      Kommentar

                                      • S.Skywalker
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Oct 2007
                                        • 79

                                        LSK er en arbeidsgiver uanseth hvor godt fotballspillere har d. Å fryse ut noen kan man bli straffet for i det vanlige arbeidsliv. Tror de fleste hadde reagert hvis arbeidsgiveren forteller deg at nå har du blitt så dårlig så du må begyne å vaske her på kontoret på kveldstid.
                                        For all del, skjønner at man kan bli sett på som for dårlig. men fins bedre måter å løse situasjonen på. Lillestrøm må da fortsatt betale lønna, kan vel fortsatt få trene med a-laget da.

                                        Kommentar

                                        • Henrik
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2006
                                          • 2110

                                          Det var da ikke mye kraftig kritikk av klubben. Her skyter TV2 over mål med sin teaser. Han ber dem om å komme til enighet. Det er langt derfra til å "gå kraftig ut mot klubben".

                                          Kommentar

                                          Working...