LSKs behandling av egne spillere

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Det er ingenting som henger på greip i denne saken her. Absolutt alt er helt amatörmessig utfört. At man koker opp et jävla helvete for seg selv og ender opp med å tape en masse penger på sluttpakker, istedetfor å la gutta gå gratis för jul og dermed spare penger er jo helt forbanna hinsides all fornuft.
    Jeg håper at det er noen ukjente faktorer inne i bildet som kan forsvare noen av de merkelige aspektene ved denne saken, og hvis det ikkke er tilfelle er jeg alvorlig bekymret for konsekvensforståelsen og planleggingsevnen til ledelsen.
    Nå har jeg for liten kunnskap om skikk og bruk i arbeidslivet til å mene noe om selve degraderingen, men håndteringen av denne saken kunne antakeligvis gjöres bedre av en sirkusape med atferdsproblemer.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      Det mangler vel hverken hjernekraft eller erfaring i ledelsen. I en godt kommuniserende ledelse ville disse problemene blitt forutsett. Sånn som det er nå virker det som ad hoc sololøp-ledelse av verste Sopranosort, hvor det å fatte beslutninger er viktigere enn prosesser.
      Last edited by reka; 14.03.2008, 17:38.

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        Opprinnelig skrevet av Nyhetstråden
        – Jeg kan ikke tenke meg å skifte klubb, jeg vil ta en plass på laget, score mål og være en viktig mann for Lillestrøm. Så det blir ikke noe av en overgang til Molde, sa Sundgot til Romsdals Budstikke.
        – Vil du vurdere saken på ny hvis klubbene skulle komme til deg og være enige om en overgangssum?
        – Nei, det vil ikke forandre situasjonen for min del. Jeg har kontrakt i tre år til, så det er jeg som har siste ord. Jeg blir Lillestrøm-spiller også i 2008, for tolvte sesong på rad, smilte Sundgot.
        Det ser ut som om skadevirkningene fra behandlinga av Påsan/Anton inandad i klubben er overdrevne. At en spiller som Arild som klubben forsøker å selge, velger å bli er vel ett tegn på at det ikke er noen spesielt stor frykt for å bli degradert. Godt å se.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • S.Skywalker
          Medlem
          Møteplager
          • Oct 2007
          • 79

          Har fått høre av noen Kamma supportere at Påsan har hatt en kjembedeby. Spilte bare noen minutter, men har vist puttet og lagt opp til et mål når han var på banen. Ham Kam vant 2-0.

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            Opprinnelig skrevet av S.Skywalker
            Har fått høre av noen Kamma supportere at Påsan har hatt en kjembedeby. Spilte bare noen minutter, men har vist puttet og lagt opp til et mål når han var på banen. Ham Kam vant 2-0.
            Flaks for oss. Hvis dette stemmer så har vel Pål snart brukt opp kruttet for i år .

            Kommentar

            • Martin83
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2007
              • 794

              Jeg tror nok vi alle er enige om at Påsan ikke er god nok for Lillestrøm. Dessverre kunne nok avgangen vært håndtert bedre...

              Når dette er sagt, er jeg glad saken løste seg, og jeg ønsker Påsan all lykke i fremtiden i HamKam. Det varmer mitt hjerte at han har fått/får en ny opptur

              Pål Strand - du er Supermann!

              Kommentar

              • Gullars
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 355

                Mulig han ikke er god nok for Lillestrøm, det får treneren vurdere, men at han i løpet av 15 minutter for kamma legger opp til ett mål, og scorer et på frispark, får meg alikevel til å savne inleggene og frisparkene hans, vi har desverre ingen i troppen i dag med like følsomt bein.

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  Opprinnelig skrevet av Gullars
                  Mulig han ikke er god nok for Lillestrøm, det får treneren vurdere, men at han i løpet av 15 minutter for kamma legger opp til ett mål, og scorer et på frispark, ...
                  Og det mot et topplag fra Dagestan.

                  Kommentar

                  • Martin83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 794

                    Opprinnelig skrevet av Gullars
                    Mulig han ikke er god nok for Lillestrøm, det får treneren vurdere, men at han i løpet av 15 minutter for kamma legger opp til ett mål, og scorer et på frispark, får meg alikevel til å savne inleggene og frisparkene hans, vi har desverre ingen i troppen i dag med like følsomt bein.
                    Jeg er enig at vi ikke i dag har like gode frisparkspesialiser. Der vil Påsan være savnet...

                    Men en spiller på banen må gjøre mer enn å ta frispark. Uansett venter jeg i spenning på en ny ving. Aller helst med følsom fot. Tror neppe nå før seriestart, men til sommeren...

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Vi har totalt feilprioritert. Brenne har ved flere anledninger vist at han kan slå harde, presise dødballer, men han skal på død og liv stå inne i feltet fordi han kan avslutte på hodet. Riise derimot, som ikke blir regnet som noen god avslutter, får derfor slå sine lomper når han tar nesten alle dødballer. Men i siste kamp viste Riise seg som en langt bedre avslutter med hodet enn det brenne har gjort på 12 måneder.

                      Personlig synes jeg Brenne bør ta dødballene. Han har en god skuddfot og et godt fotballhode, og vet hvor bevegelsen kommer. Liten vits i å prioritere hodespillet hans i feltet når ballen aldri kommer frem uansett.

                      Kommentar

                      • blue
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2004
                        • 1429

                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Vi har totalt feilprioritert. Brenne har ved flere anledninger vist at han kan slå harde, presise dødballer, men han skal på død og liv stå inne i feltet fordi han kan avslutte på hodet. Riise derimot, som ikke blir regnet som noen god avslutter, får derfor slå sine lomper når han tar nesten alle dødballer. Men i siste kamp viste Riise seg som en langt bedre avslutter med hodet enn det brenne har gjort på 12 måneder.

                        Personlig synes jeg Brenne bør ta dødballene. Han har en god skuddfot og et godt fotballhode, og vet hvor bevegelsen kommer. Liten vits i å prioritere hodespillet hans i feltet når ballen aldri kommer frem uansett.
                        Dette løser seg når vi henter en venstrespiss med en innleggsfot av rang
                        Fugla 4 Life!

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          Vi får vel kaptein krok tenker jeg, med lapp for øyet, undulat på skulderen og trebein fra kneet og ned. Når man ser hva essediri leverer av dødballer kontra innlegg så skjønner man at en følsom fot ikke er nok.

                          Kommentar

                          Working...