Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nå har han vært skada siden han kom for en god tid tilbake og ettersom jeg synes Mouehli er altfor ustabil til å være anker på et gull-lag så er det å håpe at han får litt konkurranse.
Noen som vet hvordan skadesituasjonen hans ligger an? Når forventes han å være 100% klar for innsats?
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Kan godt tenke meg at han blir brukt fra benken (sjølsagt) ellers blir lånt ut i begynnelsen av denne sesongen.
Han trenger spillertid likemye som vi trenger ham i toppslag for å være med i EM08.
Dios mio!
Det må være innlegget jeg har sett som gir like mye fornuft som svaret "pølse" på et spørsmål om hvilket moralsk grunnlag fotballspillere velger å gå til erkerivalen på.
Kiesenebner er vel fortsatt på vei tilbake etter operasjonen, men etter det jeg mener å huske så burde han bli frisk til sesongstart (men formen hans er vel neppe topp da). Riseth kommer til å gi Mouelhi konkurranse i mellomtiden (hvis ikke han må brukes på venstrebacken).
Etter et så langt skadeavbrekk er det ikke sikkert han kommer tilbake i det hele tatt. Kiesenebner kan bli en bonus på benken for oss i år, å tro at han skal ta opp kampen med kiko er i overkant optimistisk. I så tilfelle vil nok neppe det skje før i siste halvdel av sesongen.
Jeg tror ikke klubbledelsen har regnet med Kiesenebner i 2008 sesongen. Kjøpet av Riseth ble nok dels en realitet som følge av Kisens skadesituasjon.
Det kommer vel an på hvem du spør, men jeg har inntrykk av at han ikke er med i planene for denne sesongen. Selv stod han vel frem i RB før jul og var optimist før denne sesongen. Fjøra har vel sagt noe om at den mannen trenger tid, og kommer når han er klar på medlemsmøtet.
Dette er vel en klassisk situasjon da ingen kan vite helt når han blir klar. For det første så har han hatt flere skader påfølgende. For det andre så er det ofte individuelt hvor lang tid enkelte trenger for å komme seg i form. For det tredje må man vokte seg for eventuelle tilbakefall, som skjer altfor ofte med spillere som har pådratt seg alvorlige skader.
Det lureste er dermed ikke å gi noen forhåpninger til seg selv eller andre, men å regne det som en bonus hvis vi plutselig har en toppspiller klar for førstelaget. Det er i alle fall sånn jeg ser på situasjonen, og det ser ut å være det offisielle perspektivet til klubben. Det er ganske godt for sjelefreden og anbefales. Forventninger og påfølgende skuffelser kan være en tærende greie, selv om jeg tror på gull hvert år...
(Men jeg har til og med blitt mer realistisk der. Laget må heve seg for å holde følge med Brann, og vi trenger en venstreving til).
I tilfelle er det en mindre sykestønad - 6 x grunnbeløpet?. Men Kiesenebner er neppe medlem av folketrygden uansett. Han gjør nok forefallende arbeid, som å bære pinner, plastkrus, slike gummikjegler det er så mange av på trening, trakte kaffe og holde tyskkurs i bordtennisrommet på hotellet. Eller kanskje gjør han ingenting.
Kommentar