Hva synes dere?
Ny LSK.no lansert 6.2.08
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
hvor er nyhetsarkivet??
Fin side, mye bedre design, men slik jeg ser det, så er det samme innhold med nytt design.
Med andre ord, same shit, different wrapping;o)
Men vi er på veg....håper jeg...
PetterKommentar
-
Jeg likte iallefall det nye designet.Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Veldig lekkert design,(kanskje for lekkert?) men som petter sier: (sitert av meg ) Same shit different wrapping.
Ved første øyekast kan jeg peke ut følgende ting jeg mener mangler:
- LSK's historie. "Fakta om klubben" burde inneholde historie, evt. en link til klubbens historie og ikke bare "renspikka fakta"
- Bilde av spillerne, og mer fakta pr. spiller. (kort, skader, fartstid i klubben osv)
Dessuten er det ikke pent med grå tomrom...
Ikke helt symmetrisk opplegg som kan bli slitsomt sammen med fancy bilder osv..
Men absolutt et stort løft!Kommentar
-
-
"
Farge på drakter Gul trøye,Sort bukse,Gule strømper
Reservefarger Sort trøye,Hvit bukse,Sorte strømper
"
Det vil si at lyse blå drakter var piss? Eller er ikke siden 110% oppdatert?
+Fint desgin
+Litt mer å lese om
-Jeg vil lese mer historie
-RSS, HVA FAEN? Vi lever i 2008 og ingen RSS???!"#!"???
-RSS HALLO ???
-Vil ha litt mer info om hver spiller
-Generelt dårlig med lese stoff(er jeg krav stor kanskje?)
Synes det ser ut som det samme innholdet bare med nytt desgin?Daukjøtt Felt CKommentar
-
Førsteinntrykket er at det er rotete. Forsida preges av at masse forskjellig kjemper om oppmerksomheten og minner meg mer om enn en reklameside enn en fotballside (50% av forsida er reklame, og befinner seg i tillegg både til venstre, i midten og til høyre).
Jeg synes headeren er veldig fin, men lurer på om den burde vært mindre for å gi mer plass til stoff i midten.
Alt som ligger i høyre kolonne synes jeg tar for mye plass og har for lite interesse til å forsvare at det skal ta 1/3 av plassen i bredden på alle sider. Dette kunne heller vært slått sammen med den grå venstrekolonnen (slik at LSK-TV, tabellen, etc ble forskjøvet nedover i forhold til hvor mange menyelementer som var på siden - simsalabim, så frigjør man mer plass til presentasjon av det brukeren faktisk forsøker å se på)
Jeg synes også sidene generelt blir for lange (som følge av punktet over). Det er mulig det er kjekt å alltid kunne nå nyhetsarkivet, men slik som det ser ut nå så havner det "en halv kiliometer" med scrolling ned på enkelte sider.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Jeg kjenner en sterk trang til å begynne å rydde på arbeidsbordet mitt når jeg ser den siden! Og det trengs ikke engang.
ROTETE og stygt er min dom. Sorry. Men innholdet er viktig, så det er jo lov å håpe at det blir bra på det området.
Men det skal godt gjøres å overgå kfl.no når det gjelder å få med seg vikitge nyheter som angår LSK (nyhetstråden).Kommentar
-
Alt for hysterisk etter min smak, jeg liker ting enkle og informative.
Det gjenstår å se om oppdateringsfrekvensen bedres nå som designet er "modernisert". At merittlista fortsatt ikke er oppdatert med cupgull 2007 er i så måte dårlig start start for de "nye" sidene.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Synes sia er fin jeg. Og jeg synes det er for tidlig å slakte innholdet ennå. Som sagt så skjer det ting fremover også med både innhold og nye funksjoner. Så inntil sia er 100% ferdig venter jeg med å avsi dom, men jeg er positiv.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar