Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Som med alt annet som har med utseendet å gjøre, så er jo alt basert på individuelle preferanser. Det noen vil synes er fint vil garantert andre mislike. Men jeg håper det kan bli litt ryddigere. Om man tar utgangspunkt i et annet lag som har gult/svart, så har jo f.eks. Start klart å lage en side som er mye mer ryddig. http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3
Som med alt annet som har med utseendet å gjøre, så er jo alt basert på individuelle preferanser. Det noen vil synes er fint vil garantert andre mislike. Men jeg håper det kan bli litt ryddigere. Om man tar utgangspunkt i et annet lag som har gult/svart, så har jo f.eks. Start klart å lage en side som er mye mer ryddig. http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3
Uenig i deg der. Personlig syntes jeg nye LSK.no gir bedre oversikt enn IKStart.no
Uenig i deg der. Personlig syntes jeg nye LSK.no gir bedre oversikt enn IKStart.no
Du er uenig MED meg.
Det var ikke det beste eksempelet, jeg ville bare ta utgangspunkt i gult/sort. Men jeg står på at jeg synes Start sin er mer ryddig.
Her er et bedre eksempel på en ryddig og veldig innholdsrik fotballweb:
Jeg tror det kommer til å bli kanonbra, bare vi gir det litt tid.
Dette er sakset fra lsk.no:
At vi lanserer ny nettside onsdag, betyr ikke at den er ferdigutviklet. I tiden framover mot seriestart vil det hele tiden komme nye elementer, og integreringen mellom de forskjellige delene vil bli større.
- Blant annet ønsker vi å bli enda bedre på vår nett-tv. Den skal være en stor del av nettsatsingen vår. Vi sikter blant annet mot å lage et magasinprogram før og etter hver seriekamp. Dessuten vil vi forsøke å vise LSK fra innsiden i et omfang ingen annen norsk klubb tidligere har gjort. Det til både stor begeistring og stor frustrasjon fra vår hovedtrener, Tom Nordlie, sier Bakkene med et stort smil.
Liker designet, og liker planene de har for siden må jeg si.
Jeg er positiv!
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Det er jo en avis, og trenger nye saker de og for at de ikke skal miste lesere.
Når lsk.no sier at de skal være først ute med nyheter, regner jeg med at de mener de viktigste nyhetene, som f.eks spillerkjøp og spillersalg o.l.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Hansen har skrevet under en treårskontrakt med LSK – gjeldende fra 1. februar – men 2008-sesongen skal han spille i samarbeidsklubben Skeid. LSK har fulgt stortalentet i snart ett år før kontrakten ble signert denne uka.
Når lsk.no sier at de skal være først ute med nyheter, regner jeg med at de mener de viktigste nyhetene, som f.eks spillerkjøp og spillersalg o.l.
Enig med deg der. De nyhetene lsk.no bør ha som klar ambisjon å være først ute med, er nyheter som klubben selv har kontroll over - som de eksemplene du nevner. Det blir spennende å se om lsk.no lykkes med dette.
Hansen har skrevet under en treårskontrakt med LSK – gjeldende fra 1. februar – men 2008-sesongen skal han spille i samarbeidsklubben Skeid. LSK har fulgt stortalentet i snart ett år før kontrakten ble signert denne uka.
Er ikke dette en ny spiller???
Ikke A-lagsspiller. Skal lsk.no være proppfull av nyheter om juniorspillere da?
Folk kan ikke forvente at alt skal stå på lsk.no før det kommer i avisene. Om RB vil lage en sak på hva Mini jakobsen synes om behandlinga Påsan har fått så har LSK ingen mulighet ei heller en interesse av å publisere dette på lsk.no. Det LSK kan gjøre er å offentliggjøre nye spillere, ting som skjer rundt i klubben, stadionplaner, skader osv. Altså nyheter man har kontroll på.
Gratis nettressurs for deg som jobber med innhold og kommunikasjon på nett
Fører til at siden ser mer rotete ut en hva som er tilfelle.
Hva? Er det virkelig den mest vanlig skjermoppløsningen? Ville faktisk tro at 1280x1024 er mer vanlig, jeg...ihvertfall nå, som det begynner å bli mer og mer vanlig med store LCD-skjermer (19" og større).
Hva? Er det virkelig den mest vanlig skjermoppløsningen? Ville faktisk tro at 1280x1024 er mer vanlig, jeg...ihvertfall nå, som det begynner å bli mer og mer vanlig med store LCD-skjermer (19" og større).
KimFL
Vanlig blant de som er interessert i teknologi og duppeditter, ja. Vanlig blant de som ikke oppgraderer pc'en jevnlig, nei.
Førsteinntrykket er at det er rotete. Forsida preges av at masse forskjellig kjemper om oppmerksomheten og minner meg mer om enn en reklameside enn en fotballside (50% av forsida er reklame, og befinner seg i tillegg både til venstre, i midten og til høyre).
Ser faktisk ikke noe reklame der jeg, bortsett fra et lite felt helt i bånn, og det er vel bare en oversikt over sponsorene. Jo, forresten...der fant jeg en liten inneklmet flashreklame for RB...
I Firefox, med AdBlock, så ser sida ganske pen og ryddig ut, faktisk.
Kommentar