Ny LSK.no lansert 6.2.08

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

Nice! Jeg liker den nye siden veldig godt!
    Den er i alle fall 100 ganger bedre enn den gamle.

Kommentar

• veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

Som med alt annet som har med utseendet å gjøre, så er jo alt basert på individuelle preferanser. Det noen vil synes er fint vil garantert andre mislike. Men jeg håper det kan bli litt ryddigere. Om man tar utgangspunkt i et annet lag som har gult/svart, så har jo f.eks. Start klart å lage en side som er mye mer ryddig. http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3

Kommentar

• Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

Opprinnelig skrevet av veiron
        Som med alt annet som har med utseendet å gjøre, så er jo alt basert på individuelle preferanser. Det noen vil synes er fint vil garantert andre mislike. Men jeg håper det kan bli litt ryddigere. Om man tar utgangspunkt i et annet lag som har gult/svart, så har jo f.eks. Start klart å lage en side som er mye mer ryddig. http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3
        Uenig i deg der. Personlig syntes jeg nye LSK.no gir bedre oversikt enn IKStart.no
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

Opprinnelig skrevet av Seb.R
          Uenig i deg der. Personlig syntes jeg nye LSK.no gir bedre oversikt enn IKStart.no
          Du er uenig MED meg.
          Det var ikke det beste eksempelet, jeg ville bare ta utgangspunkt i gult/sort. Men jeg står på at jeg synes Start sin er mer ryddig.

Her er et bedre eksempel på en ryddig og veldig innholdsrik fotballweb:

Kommentar

• rælingen kanaris
            Kaptein Reketråler
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 1446

Synes den nye siden har fått bra design ihvertfall, så får vi se om de er flinke nok til å oppdatere med nyheter utover våren.
            Custodes
            I med og motgang

Kommentar

• hoyt
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 2850

Jeg tror det kommer til å bli kanonbra, bare vi gir det litt tid.

Dette er sakset fra lsk.no:

At vi lanserer ny nettside onsdag, betyr ikke at den er ferdigutviklet. I tiden framover mot seriestart vil det hele tiden komme nye elementer, og integreringen mellom de forskjellige delene vil bli større.
              - Blant annet ønsker vi å bli enda bedre på vår nett-tv. Den skal være en stor del av nettsatsingen vår. Vi sikter blant annet mot å lage et magasinprogram før og etter hver seriekamp. Dessuten vil vi forsøke å vise LSK fra innsiden i et omfang ingen annen norsk klubb tidligere har gjort. Det til både stor begeistring og stor frustrasjon fra vår hovedtrener, Tom Nordlie, sier Bakkene med et stort smil.
              Liker designet, og liker planene de har for siden må jeg si.
              Jeg er positiv!
              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
              - Nosa

Kommentar

• Laksen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 287

Opprinnelig skrevet av holmiz
                Ikke veldig imponert.

Hva er vitsen med å skyve alt innholdet langt ut til høyre, og etterlate et stort svart tomrom på venstreside?
                [......]

Dette skjer i Opera, Firefox og Konqueror....! Noen som kan avkrefte/bekrefte om den ser "riktigere" ut i Internet Explorer?
                Jeg synes sida er stilig som fy, men det å ikke tilpasse nettsiden den vanligste skjermoppløsningen 1024x768 er mildt sagt håpløst.

Gratis nettressurs for deg som jobber med innhold og kommunikasjon på nett

Fører til at siden ser mer rotete ut en hva som er tilfelle.
                Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

Kommentar

• UFM1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 2008

Denne var fin! bedre enn den gamle, den var crap.

Men må innrømme.. kan ta tid å finne ting osv
                  Lillestrøm

Kommentar

• Trofast kanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 355

Lurer på hvorfor nyheter kommer ut på Rb først og ikke på lsk.no

eks

Kommentar

• hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

Opprinnelig skrevet av Trofast kanari
                      Lurer på hvorfor nyheter kommer ut på Rb først og ikke på lsk.no

eks
                      http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3332605.ece
                      Det er jo en avis, og trenger nye saker de og for at de ikke skal miste lesere.
                      Når lsk.no sier at de skal være først ute med nyheter, regner jeg med at de mener de viktigste nyhetene, som f.eks spillerkjøp og spillersalg o.l.
                      - Nosa

Kommentar

• Trofast kanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 355

Hansen har skrevet under en treårskontrakt med LSK – gjeldende fra 1. februar – men 2008-sesongen skal han spille i samarbeidsklubben Skeid. LSK har fulgt stortalentet i snart ett år før kontrakten ble signert denne uka.

Er ikke dette en ny spiller???

Kommentar

• RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

Opprinnelig skrevet av hoyt
                          Når lsk.no sier at de skal være først ute med nyheter, regner jeg med at de mener de viktigste nyhetene, som f.eks spillerkjøp og spillersalg o.l.
                          Enig med deg der. De nyhetene lsk.no bør ha som klar ambisjon å være først ute med, er nyheter som klubben selv har kontroll over - som de eksemplene du nevner. Det blir spennende å se om lsk.no lykkes med dette.

Kommentar

• hoyt
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 2850

Opprinnelig skrevet av Trofast kanari
                            Hansen har skrevet under en treårskontrakt med LSK – gjeldende fra 1. februar – men 2008-sesongen skal han spille i samarbeidsklubben Skeid. LSK har fulgt stortalentet i snart ett år før kontrakten ble signert denne uka.

Er ikke dette en ny spiller???

Ikke A-lagsspiller. Skal lsk.no være proppfull av nyheter om juniorspillere da?
                            - Nosa

Kommentar

• sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

Opprinnelig skrevet av hoyt
                              Ikke A-lagsspiller. Skal lsk.no være proppfull av nyheter om juniorspillere da?
                              Ja, jeg synes at dersom LSK signerer landslagsspillere, uansett alder, så skal det offentliggjøres på lsk.no.

Petter

Kommentar

• xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

Folk kan ikke forvente at alt skal stå på lsk.no før det kommer i avisene. Om RB vil lage en sak på hva Mini jakobsen synes om behandlinga Påsan har fått så har LSK ingen mulighet ei heller en interesse av å publisere dette på lsk.no. Det LSK kan gjøre er å offentliggjøre nye spillere, ting som skjer rundt i klubben, stadionplaner, skader osv. Altså nyheter man har kontroll på.
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Skinke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2007
                                  • 3914

Synes unasett at det er helt utrolig at det ikke er rss på siden. Latterlig dårlig. Det trekker ned utrolig mye for min del
                                  Daukjøtt Felt C

Kommentar

• KimFL
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 1410

Opprinnelig skrevet av Laksen
                                    Jeg synes sida er stilig som fy, men det å ikke tilpasse nettsiden den vanligste skjermoppløsningen 1024x768 er mildt sagt håpløst.

Gratis nettressurs for deg som jobber med innhold og kommunikasjon på nett

Fører til at siden ser mer rotete ut en hva som er tilfelle.
                                    Hva? Er det virkelig den mest vanlig skjermoppløsningen? Ville faktisk tro at 1280x1024 er mer vanlig, jeg...ihvertfall nå, som det begynner å bli mer og mer vanlig med store LCD-skjermer (19" og større).

KimFL

Kommentar

• erlando
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 858

Opprinnelig skrevet av KimFL
                                      Hva? Er det virkelig den mest vanlig skjermoppløsningen? Ville faktisk tro at 1280x1024 er mer vanlig, jeg...ihvertfall nå, som det begynner å bli mer og mer vanlig med store LCD-skjermer (19" og større).

KimFL
                                      Vanlig blant de som er interessert i teknologi og duppeditter, ja. Vanlig blant de som ikke oppgraderer pc'en jevnlig, nei.
                                      Ja til pause i pausen!

Kommentar

• KimFL
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1410

Opprinnelig skrevet av erlando
                                        Førsteinntrykket er at det er rotete. Forsida preges av at masse forskjellig kjemper om oppmerksomheten og minner meg mer om enn en reklameside enn en fotballside (50% av forsida er reklame, og befinner seg i tillegg både til venstre, i midten og til høyre).
                                        Ser faktisk ikke noe reklame der jeg, bortsett fra et lite felt helt i bånn, og det er vel bare en oversikt over sponsorene. Jo, forresten...der fant jeg en liten inneklmet flashreklame for RB...
                                        I Firefox, med AdBlock, så ser sida ganske pen og ryddig ut, faktisk.

KimFL

Kommentar

• Rønnern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6690

Jeg blir fysisk kvalm å lese følgende setning, sett i lys av de siste dagers hendelse:

"På denne måten vil vi kunne vise at LSK er en generøs, uredd, lojal og leken klubb."

Kunne like gjerne lagt til kynisk, tøffest i bransjen og går over lik for å bli best....

Men jeg synes siden ser bedre ut enn tidligere og den er mer oversiktlig og det er lettere å finne frem.
                                          Mvh Ronnie "The Runner"
                                          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

Working...