Laget mot Lyn

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Laget mot Lyn

    Vi må ta poeng hjemme mot Lyn - helst tre. Men vi møter helt sikkert et bedre lag nå, enn vi gjorde i Kristiansand. Derfor må det skjerping til. Jeg håper på følgende i et 4-3-3-system:

    Müller
    Stoffe, Pål Steffen, Kippe, Anders R
    Espen, Kasey, Koren
    Mykle, Gilbert, Påsan

    Vi har oppnådd flest gode resultater med denne formasjonen i vinter. At Myklebust evt ikke trives på kanten, må det være mulig å gjøre noe med. Gutten er ung, har stor fart og god teknikk. Bra egenskaper å ha ute på kanten hvor det er bedre plass og rom enn inne i midten.

    mvh
    perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Tror også på det laget som gamle perta nevnte, Uwe spiller nok ikke med 4-4-2 til denne kampen, håper vi får igang spillet på samme måte som vi har gjort i mange av treningskampene i vinter...
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • Bolsen3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 1061

      #3
      Håper også på samme formasjon og spillere.. Er sikker på at Uwe har lært av Start kampen!

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        spiller vel med en slags skeiv 442/433?

        Kommentar

        • Sem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2005
          • 1626

          #5
          Laget som gruser Lyn: Müller - Andersson, Andresen, Kippe, Rambekk - Søgård, Wehrman, Koren, Strand - Myklebust, Sundgot

          Med en Andersson som flyr opp og ned som en jo-jo på høyresida, er det ikke noe problem uten en utprega høyrekant. Som back er det jo nydelig å ha en hel kant å boltre seg på!

          En skjeiv 4-4-2/4-3-3 er helt suverent! Føler de beste spillerne får utnytta egenskapene sine på best mulig vis der per i dag...

          Heia Fugla!


          (Også moro at IFK med Arne E gjør det bra om dagen)

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #6
            [quote="Sem"]Laget som gruser Lyn: Müller - Andersson, Andresen, Kippe, Rambekk - Søgård, Wehrman, Koren, Strand - Myklebust, Sundgot

            En skjeiv 4-4-2/4-3-3 er helt suverent! Føler de beste spillerne får utnytta egenskapene sine på best mulig vis der per i dag...quote]

            Ved bruk at utgangsposisjon 4-3-3 så blir den vel ikke "skjev". I 4-4-2 derimot så blir den skjev, men direkte suverent synes ikke jeg det er... For det er jo bare en konsekvens av at vi mangler en god høyre flankespiller.

            Kommentar

            • SuperErik
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 535

              #7
              Håper iallefall at Myklebust får sjansen fra start.
              - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

              <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7056

                #8
                Det blir en skjev 4-3-3 hvis Mykle trekker inn mot midten og Stoffe får fritt spillerom offensivt langs kanten. Det blir hvertfall viktig å komme inn bak backene til Lyn. Å spille langt opp mot Berntsen/Lüstü så vi i semien i fjor at er meningsløst. Tror det blir jevnt og få mål på søndag.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Sem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2005
                  • 1626

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Ola
                  Ved bruk at utgangsposisjon 4-3-3 så blir den vel ikke "skjev". I 4-4-2 derimot så blir den skjev, men direkte suverent synes ikke jeg det er... For det er jo bare en konsekvens av at vi mangler en god høyre flankespiller.
                  Synes det er positivt at vi lar Andersson få herje fritt på kanten sin. Gutten har jo massivis av offensive fibre i kroppen. Det er lettere for motstanderen å stoppe en ving som har utgangsposisjon høyt i banen enn en som kommer bakfra. Det er hvertfall egen erfaring som rutinert back i lavere divisjoner :wink:

                  I 4-3-3 blir formasjonen også litt skjeiv, gjør den ikke? Ved at Myklebust antakelig vil bli trukket mye inn i midten og innleggene i stor grad vil komme fra Strand og Andersson. Vi (jeg) vil jo helst ha de gode målscorerne inn i boksen! Hva du kaller formasjonen, bryr jeg meg forsåvidt mindre om...

                  Dette er hvertfall sånn jeg ser det for meg. Kanskje vil det se annerledes ut i praksis? Hva vet vel jeg...

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #10
                    Ser ut som Myklebust allerede er blitt fugla`s spissyndling.
                    Kanari-Fansen BLI MED OG STØTT FUGLA BLI MEDLEM SE BORTETURER NYHETER Se Nyhetsarkiv NESTE TUR


                    Håper virkelig han starter kampen.

                    Kommentar

                    • andee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 1191

                      #11
                      Etter gode innhopp både mot Tromsø og Start vil det nok overraske de fleste (gilbert veit allerede, men er taushetsbelagt av Rösler ) om Myklebust ikke starter mot Lyn. Lite ville glede meg mer i mårra enn om den gutten putter foran oss!
                      TS05 - Felt C

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        #12
                        Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Pål Strand, Espen Søgård, Kasey Wehrman, Arild Sundgot, Christoffer Andersson, Robert Koren, Heinz Müller, Anders Rambekk, Magnus Myklebust

                        laget i følge lsk.no, ingen store overaskelser akkurat.
                        blir spennende å se om lsk klarer å hente de tre poengene de burde nå. Selv kommer jeg vel til å isolere meg et par timer ettersom tåpelige nrk webtv sin direktesending av en eller annen grunn nekter å virke hos meg. Virker først når det ikke er direkte lenger.

                        Kommentar

                        Working...