Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Takk for en knalltur til Kristiansand Vil gi masse ros til dere som har jobbet for å få til et så bra turopplegg til serieåpningen.Selv om det ikke ble poeng sutrer jeg ikke, for dette var knall!
Enig! Jeg reiste uten kompiser, men det var jo ikke noe problem med en så fin gjeng med Kanarifolk!
Dritbra tur, gleder meg til flere turer. Og jeg håper det bli mer tog!
ja en kjempetakk til dere som arrangerte denne turen og alle som bidro til at den ble det den ble. Toget, utestedet, synginga på toget alt var gjennomført bra.
I tillegg var det helt rått at dere fikk togsjåføren til å ha røykestopp/dostopp da vi hadde ca. 5 timer med tog foran oss og ett toalett på deling.
Jeg håper virkelig at det blir flere togturer fremover, skulle faktisk ønske jeg satt på tog til kamp nå .
en knall tur. Utrolig sosial. Bra med pauser osv. Bra med litt god plass, litt frihet til å bevege seg, frihet til å oppleve turen slik man vil i og med at man kunne benytte sge av valgfrie avdelinger.
Håper på flere togturer....dette var bra.. All honør til de som fikset dette. Setter stor pris på det
Kommentar