Vil det blir noe organisert busstur til denne kampen?
Viking-Lsk
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Re: Viking-Lsk
Opprinnelig skrevet av King_RaymondVil det blir noe organisert busstur til denne kampen?
Les mere på vår bortetur-sider på kfl.no
Petter -
Okey, er det noen spesiell grunn til at det ikke blir organisert busstur til denne kampen, med tanke på at den er på en søndag så burde det vel være marked for att rundt 40-50 stykker hadde meldt seg på?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
-
Viking Stadion er et syn for øye, anbefaler alle som har tenkt til å dra og gjøre det.
Det er vel så langt fra de fasilitene vi ble tilbudt hos Start som det er mulig og komme, i en positiv forstand
Kanon bra plasser og et kjempe stadion som jeg vil påstå er en av de beste stedene for bortesupportere i Norge,hvis ikke den beste.
Håper å se mange gul-svarte i Stavanger selvom det ikke blir noe organisert tur.Kommentar
-
Hvor på Viking Stadion skal vi samles? og er det noen som skal ha noen timer i stavanger før kampen? Kan anbefale stavanger nå, nå har endelig go været kommet hit.Terje Bekkelund
----------------------
For alle Kanaris i Bergen sjekk ut:
Kanaris i Bergen på KFL-Forumet og
Bergen Kanaris på FacebookKommentar
-
Okey, blir litt for dyrt for min lommebok, får heller ta meg turen neste sesong...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Håper dere klarer å samle en gjeng til Viking - LSK, alltid gøy med Kanarifansen på besøk, selv om det ikke har vært så mange de siste åra :wink: Bortesupporterne og hjemmesupporterne møtes somregel på Beverly før kampstart, og det går båt fra Beverly opp til stadion, men er bare ett visst antall ledige plasser, men om ikke alle får plass på båten, så går det tog til stadion. Pris for båt er 50,- og 70,- kroner. Vil du ta tog så koster det 25 kroner
Tenkte det var litt greit å gi litt informasjon til dere som kommer :wink:Kommentar
-
Takk for informasjonen. du kan kanskje svare meg på en annen liten ting også. Vet ikke om jeg rekker pub før kampen, er for tiden på KNM Harald Haarfagre.. Vet du hvordan det er med forbindelse herfra? Må jeg da innom sentrum, eller hvordan er det?
-Terje, som gleder seg til å se LSK i aksjon igjen-Terje Bekkelund
----------------------
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mannschaft RöslerUansett Sørli, du får hilse så masse til Druå!!!
Hilsen Mannschaft Rösler v/ Krenz & Ulbricht.Kommentar
-
Frister veldig med en Stavanger-tur!
Hvordan har folk tenkt å komme seg dit? Noen som tar hele helga?Kommentar
-
Sasa kommer sikkert inn siden Pål Strand var møkk uheldig å dro på seg skade, men hvem starter på topp denne gangen. Sundgot og Myklebust eller Powell og Misud, eller får vi se en annen kombinasjon av dem :?:
Jeg hadde en drøm inatt så jeg tipper at Lillestrøm ihvertfall vinner 1-0 over Viking på søndag, Kacey putter 1 med en skikkelig druser, resten veit jeg ikke for det var da jeg våkna opp og skrikende "JAAAHH".\/Kommentar
-
Billigste flyet jeg fant nå var: søndag 10.45 fra Gardermoen.
Dette koster 645,- med Norwegian.
Da kan du ta nattoget hjem med NSB til 299,-. fra stavanger 22.45
Selv reiser jeg i uniform og betaler latterlige 80 kroner fro turen en vei.
Tog vel og merke. :P
Håper og se mange gule sanglade kanaris, ifjor sang vi jo ut hele stadion med 50 stk så det blir nok overkjøring i år også.
Dette blir gøy!Kommentar
-
Bra det er noen som kommer.. Gleder meg masse til å se kanarifans igjen. Håper vi knuser viking.Terje Bekkelund
----------------------
Kommentar