Viking-Lsk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #21
    Fanden som jeg vil på denne kampen. men såklart kan jeg ikke :roll:
    Blir nettv og pizza på meg
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    • heidar
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2121

      #22
      På tide å diskutere kampen: Viking gikk på en smell mot FFK og er garantert revansjelystne. Spilte mye U hjemme ifjor, bl.a. en viss kamp da Hannes Sigurdsson scora på overtid ifjor
      Viking har sikkert lært av gamle feil og stiller med Mambo og Kovacs fra start denne gangen, så dette blir tøft! Jeg merka meg dog at vikings nye keeper holdt Jamtfall-klasse på tilbakespill, så med en rask Mifsud til å true keeper og en dyktig midtbane til å vinne utsparkene har vi en god sjanse.
      Jeg tipper 2-1 til fugla, med Powell og Kippe som målscorere (Viking er svake på dødball imot...)
      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

      Endelig er mørketida over.

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #23
        Og så er det vel heller ikke umulig at Hodgson har et sterkt ønske om revansj for resultatet i den første kampen han hadde som Viking-trener... :lol:
        Knurr...

        Kommentar

        • bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

          #24
          Ikke for å være negaiv, men jeg tror gutta kan få kjørt seg i Stavanger. Var på kampen i fjor, og må si at selv da (onsdagskamp med få tilskuere) var det et utrolig trykk på tribunen. den stadionen er bygget (virker det som) med det for øye å gjøre det vanskeligst mulig for bortelaget. Viking har et ganske bra lag, en bra trener og, som tidligere sagt, så er det sikkert hypp på å reise kjærringa etter tapet sist.

          jeg mener gutta har et bedre lag enn viking, men trykket fra tribunene kan jo utlinkne noe av dette.

          Med spill som forrige helg (litte effektivt foran og ujevn konsentrasjon bak) mener jeg vi skal være rimelig fornøyde med ett poeng, siden Lyn var fryktelig dårlige og egentlig ikke noen målestokk (og lett kunne tatt med seg et poeng på slutten også). Men dersom gutta leverer det de er gode for (hvilket plutselig skjer uten at man vet hvorfor) er det gode sjanser for seier.

          Men er vi like sløve som i kristiansand kommer helt sikkert Viking til å robbe med seg hele potten.

          Konklusjonen får være at det er en ganske åpen kamp, der lagenes dagsform vil avgjøre hvem som drar poengene.

          Kommentar

          • Kølla Riisa
            Seniormedlem
            • Jun 2004
            • 1021

            #25
            Var på akkuart den samme kampen ifjor og jeg ble ikke imponert over trøkket fra tribunen. " VIKING klapp-klapp-klapp", nei det skremmer ikke noen kanarifugler med hår på brøstet 8)

            Selve synginga fra Hordene var heller ikke noe særlig. Er sikker på at vi synger jevnt med dem, hvis ikke bedre.

            Selve kampen tror jeg blir jevn, og dagsformen har nok en del å si da lagene antageligvis er relativt jevne. Tror alikevel fugla stikker av med seieren etter scoringer av Kippe og Mifsud.
            0-2 klinger bra i mine ører.

            VikingHordene kan forøvrig melde om 11500 solgte billetter til kampen.

            Kølla- på plass i Stavanger som idag stråler med sol og 17,5 grader.

            Kommentar

            • bøllefrø
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2004
              • 462

              #26
              Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
              Var på akkuart den samme kampen ifjor og jeg ble ikke imponert over trøkket fra tribunen. " VIKING klapp-klapp-klapp", nei det skremmer ikke noen kanarifugler med hår på brøstet 8)

              D
              Neida, det jeg mente var at det var bra trykk med tanke på at det var kanskje - tja - 6.000 tilskuere? Det blir nok noe helt annet med full stadion.

              Men det skal innrømmes at "Vikinghordene" hverken har de beste sangene, det beste trykket eller den beste moralen. Leder LSK 1-0 et kvarter før slutt kommer sikkert mange av dem til å gå tilogmed

              Kommentar

              • Kølla Riisa
                Seniormedlem
                • Jun 2004
                • 1021

                #27
                Det var faktisk godt over 11.000 på den kampen ifjor.
                Tribunelivet er det jeg frykter aller minst på søndag. Er mer bekymret for at gamle Østenstad skal finne på noe lurt.

                Blir spennende duell på midten med Hangeland og Wehrman, den tror jeg blir avgjørende.
                Samtidig blir Kippe vs Kovacs viktig, spesielt på dødballer.
                At Stoffe får tak på Kopteff blir nok avgjørende. Har han en god dag kjører han rundt enhver back i Tippeligaen.
                På en middels dag er han ikke noe særlig.
                Mye gode dueller og se frem til, er sikker på at det blir en god kamp![/code]

                Kommentar

                • Nr 17 Sørli
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Jul 2004
                  • 25

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                  Men det skal innrømmes at "Vikinghordene" hverken har de beste sangene, det beste trykket eller den beste moralen. Leder LSK 1-0 et kvarter før slutt kommer sikkert mange av dem til å gå tilogmed
                  Kjenner du til alle sangene vi har ? Og nei, er faktisk ingen Horder som går før kampslutt selv om vi ligger under. Kanskje du snakker av erfaring om hva dere gjør i Kanarifansen, men vi gjør ikke det i Vikinghordene.

                  Kommentar

                  • Do'h
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 1891

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Nr 17 Sørli
                    Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                    Men det skal innrømmes at "Vikinghordene" hverken har de beste sangene, det beste trykket eller den beste moralen. Leder LSK 1-0 et kvarter før slutt kommer sikkert mange av dem til å gå tilogmed
                    Kjenner du til alle sangene vi har ? Og nei, er faktisk ingen Horder som går før kampslutt selv om vi ligger under. Kanskje du snakker av erfaring om hva dere gjør i Kanarifansen, men vi gjør ikke det i Vikinghordene.
                    Såklart er det noen horder som går før kampslutt.
                    LSK FOR GULL 2006

                    Kommentar

                    • Nr 17 Sørli
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Jul 2004
                      • 25

                      #30
                      Det har jeg faktisk ikke sett på Hordenefeltet. Eneste som pleier gå før kampene er slutt er folka på langsiden, men de går 10 min før slutt uansett om vi ligger under eller leder :?

                      Kommentar

                      • Vikingmaen
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Apr 2005
                        • 4

                        #31
                        Haha, 6000 tilskuere på Viking - Lillestrøm i fjord? Hvis eg huske rektigt hva det vel ein 11.000-1200 der...Gjennomsnittet ligge på 12700 som kansje e dobbelt som mye Lillestrøm har ( eller har sitt....) Men angående kampen imårå, så vinne Viking 3-0. Velkommen te Stavanger!

                        Kommentar

                        • fredpet76
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 1227

                          #32
                          Starter vi med det laget som RB gjettet på i dag, vil 11`ern bestå av 6 spillere uten norsk pass. Antar at det nærmest er ny rekord i norsk fotball, men for meg spiller det ingen rolle. Er ikke de norske gode nok, synes jeg det er helt ok at vi stiller med så mange utlendinger. Vet mange er imot akkurat det...

                          Kommentar

                          • Do'h
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 1891

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Vikingmaen
                            Haha, 6000 tilskuere på Viking - Lillestrøm i fjord? Hvis eg huske rektigt hva det vel ein 11.000-1200 der...Gjennomsnittet ligge på 12700 som kansje e dobbelt som mye Lillestrøm har ( eller har sitt....) Men angående kampen imårå, så vinne Viking 3-0. Velkommen te Stavanger!
                            11.000-1200 der?
                            det var 11561 tilskuere.
                            Men hvor mange kommer det ikke på stadion første kampen/året dem har ny stadion?
                            LSK FOR GULL 2006

                            Kommentar

                            • Vikingmaen
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Apr 2005
                              • 4

                              #34
                              Tror du nesten må fylla litt bedre med Viking hvis du ska udtala deg..Viking har solgt 9000 sesongkort, någe som e 1000 mar enn forige år.

                              Kommentar

                              • Do'h
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 1891

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Vikingmaen
                                Tror du nesten må fylla litt bedre med Viking hvis du ska udtala deg..Viking har solgt 9000 sesongkort, någe som e 1000 mar enn forige år.
                                Har kanskje noe med all medieoppmerksomheten i vinter og alle oppslagene i avisene om at "trur viking kan ta gull"
                                "viking klar gullkandidat i år" osv.?
                                LSK FOR GULL 2006

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Do'h
                                  Opprinnelig skrevet av Vikingmaen
                                  Tror du nesten må fylla litt bedre med Viking hvis du ska udtala deg..Viking har solgt 9000 sesongkort, någe som e 1000 mar enn forige år.
                                  Har kanskje noe med all medieoppmerksomheten i vinter og alle oppslagene i avisene om at "trur viking kan ta gull"
                                  "viking klar gullkandidat i år" osv.?
                                  Viking har vel hatt høyere snitt enn oss de siste årene, så passer vel ikke helt å "disse" dem pga det...
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  Working...