Riseth koster LSK 6 mill over 2 år

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    #41
    Så du poster i tråden for å si at du ikke har en mening?? Bør ikke vi andre ha det heller?

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #42
      Opprinnelig skrevet av glasgow
      Samme for meg hvem som spiller på de forskjellige plassene.
      Tom tar ut laget, og regner med at han tar hensyn til de som er best til en hver tid og ikke oss forumnisser.
      Godt vi har en trener da dere
      Så du mener at fansen ikke skal mene noen ting om hvem som skal spille?? Er jo helt tåpelig å si noe slik glasgow.

      Kommentar

      • glasgow
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1252

        #43
        Opprinnelig skrevet av reka
        Så du poster i tråden for å si at du ikke har en mening?? Bør ikke vi andre ha det heller?
        Jeg skriver jo hva jeg mener.
        Mener det er godt Tom N tar ut laget og ikke oss forumnisser.
        Om kiko må vike for Riseth betyr jo det at han er bedre i følge treneren.
        Det samme gjelder jo for hele laget.
        Det er det jeg mener.

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          #44
          Opprinnelig skrevet av Toro
          Er enig i at det kan se ut som TN vil bruke VR som sentral midtbane, og det er skremmende med tanke på at Kiko kan bli tippeligaens beste midtbanespiller sentralt, dersom han får fortsette der han er best. Nemlig sentralt i banen.
          Hvem Nordlie velger som førstevalg i rollen i tellende kamp må vi vente med etter 1. mars til å ha kvalifiserte formeninger om, det gjelder også Torvik.

          All erfaring fra tidligere (skader/suspensjoner) tilsier uansett at det neppe er et minus å ha minst to spillere som kan bekle ankerrollen (og andre sentrale posisjoner) med samme trygghet og ro. Derfor syns jeg det er rimelig udramatisk at Kiko blir drillet i indreløperrollen på La Manga i februar måned. Hvis Riseth ligger sentralt, og Kiko beviser gode indreløperegenskaper har laget totalt sett blitt bedre enn om man skal tviholde på Kiko sentralt i alle kamper.

          Kommentar

          • Fugla
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 1718

            #45
            Opprinnelig skrevet av xeR
            Jeg tolka det som om du kommenterte mitt innlegg siden det var mitt innlegg du siterte....
            Jeg skrev "minst like mye over-the-top". Tegnet "" betyr at jeg siterer... Så vidt jeg vet sto ikke det jeg siterte i ditt innlegg. Mitt første innlegg startet med et svar på det innlegget jeg sist siterte fra...
            Homer Simpson.



            www.ultrassarp.no

            Kommentar

            Working...