Har ikke lest hele tråden, så beklager om jeg repeterer det noen andre har skrevet. Jeg så bare 2.omg, og i de første 30min av den spilte LSK bortimot som et gull-lag. Vi spilte Halmstad trill rundt. Fikk rullet ut på kanetene og meget bra innleggskvalitet fra Karim.
Pasningene skar gjennom midtbanen til Halmstad som kniv i varmt smør.
Sundgot kunne og burde ha putta to. Litt ubeslutsom denne gang.
Brenne virker å ha fått mye mer selvtillit og kommer til å bli en av
våre nøkkelspillere iår. Må han forbli skadefri.
Hemskoen idag var det defensive. PSA hadde ikke dagen, og den andre
scoringen kommer av en stygg feil av Karim.
Er Karim vingen vi trenger? Han har utvilsomt kvaliteter som vingspiller.
Idag viste han seg fra en av sine bedre sider. Rask og meget høy innleggskvalitet. Han blir allikevel litt lett og enkel når han skal dra seg fri. Har også et stort forbedringspotensiale defensivt.
Husar gjorde også en meget bra figur. Litt ubeslutsom ved enkelt anledninger, men er flink til å komme fremover og har en bra innleggsfot.
Ingen spesielle trekk for dårlig plasserignsevne eller andre defensive blundere denne gang. Kan meget godt bli vår venstre back iår om han fortsetter i denne stilen.
Pasningene skar gjennom midtbanen til Halmstad som kniv i varmt smør.
Sundgot kunne og burde ha putta to. Litt ubeslutsom denne gang.
Brenne virker å ha fått mye mer selvtillit og kommer til å bli en av
våre nøkkelspillere iår. Må han forbli skadefri.
Hemskoen idag var det defensive. PSA hadde ikke dagen, og den andre
scoringen kommer av en stygg feil av Karim.
Er Karim vingen vi trenger? Han har utvilsomt kvaliteter som vingspiller.
Idag viste han seg fra en av sine bedre sider. Rask og meget høy innleggskvalitet. Han blir allikevel litt lett og enkel når han skal dra seg fri. Har også et stort forbedringspotensiale defensivt.
Husar gjorde også en meget bra figur. Litt ubeslutsom ved enkelt anledninger, men er flink til å komme fremover og har en bra innleggsfot.
Ingen spesielle trekk for dårlig plasserignsevne eller andre defensive blundere denne gang. Kan meget godt bli vår venstre back iår om han fortsetter i denne stilen.
Kommentar