LSK - Aalborg

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Beatles
    Medlem
    Møteplager
    • Jan 2008
    • 80

LSK - Aalborg

Merker at Nordlie har planlagt å gi de som sonet en kamp (Riseth, Pedersen) spilletid mot danskene. Tror også at JML blir med i kampen (pga. han klarte ikke mer enn 30 min mot Halmstad). Med stiller vi opp med vårt første lag? Det tviler jeg på.

Kan godt tenker meg at spiller som Sundgot og Molskred får kamp, men ellers så blir det at benken og ungene få sjanse i morgen.

Går kampen på TV2 sport forresten?
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Av programoversikten fremgår det at tv2 viser to kamper fra la manga cup i dag: Kampen mellom Tromsø og Fredrikstad klokka 16 og at Kalmar slår søpla klokka 18. Vi er ikke nevnt dessverre, selv om man kan håpe at kampene mellom bunnlagene blir forskjøvet til fordel for en fotballthriller av høy internasjonal klasse.

Kommentar

• KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

Kampen går vel i morgen, fredag? Men den står ikke oppført i kampsenteret til tv2.

Kommentar

• reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13278

Iiiik ! Du kan ha rett, da får jeg sett øllen inn igjen. Men kampen er vel egetlig ikke noe som inngår i la Manga cup, og TV2 vil neppe vise den uansett?

Kommentar

• SAEDbeger
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 421

har vel kanskje noe med at dette ikke er en kamp under turneringen i la manga.

edit: reka var først ute med den ja

ontopic: på tide lillestrøm vinner

Kommentar

• Kimito
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 2602

Opprinnelig skrevet av reka
            Iiiik ! Du kan ha rett, da får jeg sett øllen inn igjen. Men kampen er vel egetlig ikke noe som inngår i la Manga cup, og TV2 vil neppe vise den uansett?
            Det stemmer. Jeg har ikke fått beskjed om at vi skal dekke den (på TV2). Den er jo satt opp på eget initiativ så vidt jeg husker.
            Ferdigskåra

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Gleder du deg ikke til den dagen du kan gi beskjed om at den faktisk SKAL dekkes? Vi får håpe at RB.no tar turen - hvis ikke bør vel noen rigge seg til med wifi og Franco-ADSL på tribunen?

Kommentar

• Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2602

Gleder du deg ikke til den dagen du kan gi beskjed om at den faktisk SKAL dekkes? Vi får håpe at RB.no tar turen - hvis ikke bør vel noen rigge seg til med wifi og Franco-ADSL på tribunen?
                Tenkte jeg skulle høre med noen folk i kveld for sikkerhets skyld, evt. gjøre dem oppmerksom på kampen. Kameraene er jo der, og vi dekker jo andre treningskamper enn på La Manga også om dagen...men jeg vet ikke om man kan håpe for mye.

Klart det er bedre å være budbringeren med de gode nyhetene.
                Ferdigskåra

Kommentar

• Messias
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 624

Rb.no sin sports journalist ( Wegard Bakkegaug ) som var sendt på konge tur til la manga, satt på flyet hjem til norge igår kveld. men de skal visst dekke den... lurer på hvordan. mulig ANB har et journalist der også, som dekker den for RB.... eller kanskje wegard kan trylle seg ned igjen til spania?

Kommentar

• Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

Opprinnelig skrevet av Messias
                    Rb.no sin sports journalist ( Wegard Bakkegaug ) som var sendt på konge tur til la manga, satt på flyet hjem til norge igår kveld. men de skal visst dekke den... lurer på hvordan. mulig ANB har et journalist der også, som dekker den for RB.... eller kanskje wegard kan trylle seg ned igjen til spania?
                    Eventuelt kan Torvik, som også er i Spania, dekke kampen. Blir spennende å se om han skriver Husár riktig denne gangen.

Kommentar

• Messias
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 624

Opprinnelig skrevet av Torolf
                      Eventuelt kan Torvik, som også er i Spania, dekke kampen. Blir spennende å se om han skriver Husár riktig denne gangen.
                      Jeg tror jaggu har rett. Visste jeg faktisk ikke. ser han sjelden på bygget her uansett. I tilegg er Bakkehaug den eneste jeg har snakket med der nede. jaja, takk for rettelsen Torolf

Kommentar

• Kimito
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 2602

Fikk nettopp denne e-posten tilbake:

"Hei
                        Vi undersøker muligheten for å produsere kampen. Har i skrivende stund ikke fått tilbakemelding fra vårt team på La Manga".

M.a.o., det er håp.
                        Ferdigskåra

Kommentar

• Bolsen3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 1061

De to lagene nærmest mitt hjerte møtes, dette blir spennende! Tror AaB, som er meget gode for tiden, har en fordel i denne kampen. De er vel nok også litt lengre fremme i sesongforberedelsene...

Kommentar

• Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                            De to lagene nærmest mitt hjerte møtes, dette blir spennende! Tror AaB, som er meget gode for tiden, har en fordel i denne kampen. De er vel nok også litt lengre fremme i sesongforberedelsene...
                            Og hvem holder du med i morgen?

Kommentar

• Beatles
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Jan 2008
                              • 80

Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                              Aab er ikke "meget gode". Gode på Nordisk nivået, men la oss ikke sammenligne dem med Barcelona her.

Dessuten så har de mistet sin beste spilleren i Jimmy Neilsen til Wigan og Rada Prica befinner seg i Sunderland for tida.

Kommentar

• Bolsen3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 1061

Opprinnelig skrevet av Torolf
                                Og hvem holder du med i morgen?
                                Holder helt klart mest med LSK, men idag kan jeg hvertfall se noe positivt i et tap (hvis det skulle skje)

Kommentar

• Bolsen3
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 1061

Opprinnelig skrevet av Beatles
                                  Aab er ikke "meget gode". Gode på Nordisk nivået, men la oss ikke sammenligne dem med Barcelona her.

Dessuten så har de mistet sin beste spilleren i Jimmy Neilsen til Wigan og Rada Prica befinner seg i Sunderland for tida.
                                  Hvordan du får "AaB er meget gode for tiden" til å bli en sammenligning med Barca er for meg et mysterium.

Det stemmer at de har mistet både Prica og klubblegenden Jimmy Nielsen, men det skal sies at Jimmy forsvant allerede sist sommer, og de har da klart seg meget godt uten ham. De har også hentet en spennende svenske i Lars Nilsson på lån. Ser på AaB's hjemmeside at de stiller med noe som ligner et toppet lag, et sannsynligvis reservepreget LSK skal virkelig få noe å bryne seg på her!

Kommentar

• Emil B
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 5921

Lsk stiller med følgende lag: Moldeskred,Søgård, Andresen,Kippe,Pedersen,Riise, Mouelhi,Brenne, Myklebust, Gundersen, Occean.

Kommentar

• Skinke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2007
                                      • 3914

8 min -
                                      Mål Lillestrøm 1 - 0 Olivier Occean. Målgivende pasning Pål Steffen Andresen. Pål Steffen Andresen slår et frispark fra midt på banen. Occean går opp i feltet, og header ballen i mål. Ut i fra det som har skjedd i åpningsminuttene lå denne scoringen litt i lufta.
                                      Daukjøtt Felt C

Kommentar

• PA
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 500

jan kan ikke si vi stiller med så dårlig lag heller

Kommentar

Working...