hallo alle kanari fans.burde vi ikke dra igang ei gruppe som samler inn penger eller att vi drar igan div ting og pengene gir vi til lsk med merknad spiller kjøp?
pengeinnsamling til lsk
Collapse
X
-
takk fot tipset.d hadde j faan meg helt glemt.er d noen her som vet hvor d ble av de pengene?regner med at styret i kanarifansen vet noe om dette??folkets spiller hadde jo vært moro d,men vi burde kanskje få vist hvor d ble av de pengene som ble gitt til folkets spiller sistKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Det! DET, for faen!!! Dette er ikke en jævla mobiltelefon!
forøvrig en god idé.Kommentar
-
Fair enough det, men sms-språk er og blir en sykdom. Komplett utålelig og helt og holdent ubrukelig. Når norsklærere landet rundt tydeligvis ikke gjør jobben sin, så må noen trå til. I dette tilfellet meg.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
det du kan gjøre for å skaffe LSK penger er å melde deg inn i coop, og be om at kjøpsutbytte ditt går til LSK istedet for til deg.. dem har en avtale på gang, dere får sikkert noe skriv om detta i posten etterhvert.
hvordan det er for de som evt allerede er medlem av coop vet jeg ikke, om de kan gjøra om så de gir til LSK istedet..Kim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar