Fler togturer!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Fler togturer!

    Blir det fler togturer i år? Jeg ser at Bergen ikke er aktuelt, hvilke andre steder kan tog være aktuelt å bruke?
    Om ikke det blir mer i år, så håper jeg det blir mulig å oppleve igjen i årene fremover.
    Jeg tror ikke det vil være problem å få til dette med NSB i fremtiden, ettersom de sa at de var veldig fornøyd med oss.
    Jeg tror heller ikke det vil bli problem å få med folk på dette, hvertfall ikke så fornøyde som vi som opplevde Kr.Sand turen er. Vi er vel levende reklame alle mann etter opplevelsen.
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    #2
    Andre aktuelle steder er vel f.eks Stavanger, Hamar og Trondheim, kanskje også Fredrikstad? Og det går jo jernbane til Bodø...
    Knurr...

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #3
      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
      Andre aktuelle steder er vel f.eks Stavanger, Hamar og Trondheim, kanskje også Fredrikstad? Og det går jo jernbane til Bodø...
      Bodø?!? God tur!!

      Tog til Skien bør heller ikke være noe problem!
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #4
        Kommer Moss, Sandefjord eller Tønsberg seg opp i toppen, kan vel båt være aktuelt? En aldri så liten fjordtur hadde vel ikke skadet?

        .. cupkamp mot Fet på Fedrelandet ville også vært hyggelig. MS Øyern kunne fraktet KFL til Fetsund ;-)

        -okb!
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        Working...