RB, en støttespiller??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Blystadlia fugl
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Jan 2005
    • 26

    #21
    Jeg har vært på en del borteturer, og det her var absolut ikke noe ille. Hva gjorde vi som var så gærent?? Fatter ikke det jeg ass!!

    Kommentar

    • Rolergra
      Medlem
      Møteplager
      • Aug 2004
      • 80

      #22
      Torvik har skrevet om LSK i en del år nå, mulig han bør dra inn årene og slippe til litt friskt blod. Syns ikke alltid vinklingene hans er like "heldige". Mener ikke at han ikke skal skrive negativt om LSK/KFL, men da bør det i hvertfall være noe med substans. Dette er noe som skaper unødvendig negativitet omkring LSK og KFL. Sikkert en del mødre som nå ikke tør å sende unga sine på kamp.

      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      KNUSE LYN PÅ SØNDAG!!

      Kommentar

      • general
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1150

        #23
        Opprinnelig skrevet av Blystadlia fugl
        Jeg har vært på en del borteturer, og det her var absolut ikke noe ille. Hva gjorde vi som var så gærent?? Fatter ikke det jeg ass!!
        takk..er faen meg enig..

        Blir vel ganske teit å lage "hvordan støtte laget ditt kampanje" . 98% av oss støtter laget i tykt å tynt på en fin måte.
        Bare fordi et fåtall drikker 1-3 pils mer en visse krf`ere liker så er det ett helevetes rabalder. Hadde vi oppført oss så ille, hadde politiet og vaktene reagert. Det samme med alle medier i hele Norge.

        Greit at grøftefyll er teit, dumt osv. Men det er vel ikke opp til oss å fortelle voksne mennesker hvordan de skal oppføre seg. Er man over 18 står man på egne ben og får stå for det man gjør.

        Ikke selg øl til de under 18 år, så slipper vi fjortiss fylla. Utover det har vi egentlig ikke rett til å gjøre så mye.
        Seriegull 2016!!!

        Kommentar

        • Kimito
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 2600

          #24
          Det jeg sier er ikke basert på at man har oppført seg så ille eller ikke. Det er bare basert på at RB har skrevet den artikkelen som de har skrevet.

          Hvorfor er det teit å lage en sånn kampanje da KFL bare kan tjene på evt. å gjøre det?

          Det jeg prøver å ta til orde for er at man i stedet for å si at:
          det er vel ikke opp til oss å fortelle voksne mennesker hvordan de skal oppføre seg
          så burde man heller nettopp gjøre det. Kanskje det ikke utgjør noen reel forskjell, men man har fått positiv, ansvarsfull og voksen PR allikevel.

          Det virker som enkelte har vanskelig for å forstå hva jeg skriver her. Har man ikke alt å vinne på forslaget?
          Ferdigskåra

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #25
            Nå har vi faktisk fått endel positiv oppmerksomhet som følge av dette her. Kanarifansen berømmes for å ta problemet ved roten, og all omtale vi kan få er bra. Det er knapt noen steder ordtaket "all reklame er god reklame" gjør seg mer gjeldende enn for supporterklubber. Vi trenger å heve profilen vår, og dette er en, om noe pussig, måte å gjøre det på.

            At RB ikke er lojale mot klubben har jeg vel vært inne på før, uten at jeg gidder å grave frem tråden min om det.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

              #26
              Re: RB, en støttespiller??

              Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
              Denne artikkelen sier vel det meste:


              Maken til illojal lokalavis tror jeg du skal lete lenge etter.
              RB sverter LSK og KFL sitt gode rykte kun for å selge mest mulig aviser.

              At de kaller seg en støttespiller er det største tullet jeg har hørt om!

              Har selv sendt en mail herr Torvik og fortalt han hva jeg synes om han artikkel og RB generelt!
              Oppfordrer alle til og gjøre det samme :evil:
              Skjønner ikke at du blir overrasket!!
              RB har jo bare skrevet piss om LSK i mange år!!
              Fugla 4 Life!

              Kommentar

              • Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

                #27
                Fy faen for en gjen sippunger dere er...

                Mediene er til for stille kritiske spørsmål. De tok tross alt opp et problem som vi skildret selv og noen av oss (les:jeg) faktisk satt et noe personlig historisk perspektiv bak.

                Det eneste i denne tråden jeg er enig med er at det Grønlund sa var lavmåls. Ellers syns jeg verken artikkelen eller noen av de som uttalte seg i den sa noen horribelt.

                Jeg husker den tiden da Erlandsen styrte klubben og var bestis med en i RB-sporten (husker ikke hvem i farten). Da var det så forbanna lite kritisk innsikt å finne fra Roseveien at jeg fikk mark i ræva.
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                Kommentar

                • mariusha
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Apr 2005
                  • 53

                  #28
                  Det er en fillesak og fortjener ingen forside med krigsfonter!

                  RB journalistene har lyktes i å koke opp litt ståhei og konstruere bråk innad i klubben, som er meningen med en slik artikkel.

                  Greit nok at noen drikker for mye og ødelegger for andre, men disse personene må bare ignoreres eller puttes i arresten av lovens lange tarm.

                  Å gi bråkete barn oppmerksomhet og ris på baken i full offentlighet er omtrent det beste du kan gjøre for å få dem til å bli mer bråkete!

                  Lavmål av RB? Ja. Det er journalistikk som får Søndag Søndag til å se ut som årsrapporten til Norsk Rederiforbund, og ikke en ronkeklut for gamle menn, som det egentlig er.

                  Det veldig lett å glemme støttespillerene rundt klubben, som putter ned uttallige timer for å skape en god atmosfære på Åråsen og andre steder i landet, så hvorfor ikke lage en sak av det!

                  Positiv tribunekultur omtales like ofte som jeg gir bort genmanipulerte filleryer til mine beste venner. ALDRI!

                  Sukk. Merker at det nærmer seg søndag.... Jeg skal kose meg med Quisen, den lille pilsen og alle de hyggelige folka som gjør fotballkampen til noe positivt.
                  Resten kan pelle seg bort til de 13 tilreisende fra Lyn og gi dem et sykt dårlig rykte!!

                  ---------------------------------
                  Er hat ein knallrotes Gummiboot

                  Kommentar

                  Working...