Bjørkøy vs Sundgot

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • haak
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2007
    • 141

    #41
    Hoff!!

    Selg Sundgot, han passer ikke inn i systemet til Nordlie. Espen Hoff er venstre vingen vi trenger!

    Kommentar

    • Bolsen3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 1061

      #42
      Opprinnelig skrevet av haak
      Selg Sundgot, han passer ikke inn i systemet til Nordlie. Espen Hoff er venstre vingen vi trenger!
      Den blir litt enkel. Jeg synes Sundgot passer glimrende i systemet til Nordlie, som midtspiss med to rene vinger ved siden av seg. At Hoff kan være venstrevingen vi trenger er jeg enig i...

      Kommentar

      • emanem
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2006
        • 100

        #43
        Selge Sungodt?

        Har aldri skjønt hvorfor folk er så ilojale mot en som alltid har vært lojal, scoret mye mål og ytret et ønske om å avslutte i klubben.

        Hva koster en spiss som garantert putter 10-15 mål i sesongen?

        Hva faen skal vi med oppskrytte og overprisa Bjørkøy?

        Og hva er sammenhengen med å bytte Sungodt med Bjørkøy`?

        Ser ut som man kjøper seg et problem for 8-10 mill, med gigantiske lønnskrav.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #44
          Ilojal eller ikke... Fotball er ikke det som en gang var. Fotball er buisness!

          Jeg liker Arild og han fortjener den hyllesten, men for at LSK skal bli bedre må klubben begynne å tenke annerleder.

          Det kan desverre gå utover noen, men tiden vil vise. Arild ser ut til å bli fo de som ønsker det.

          Kommentar

          • PA
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 500

            #45
            Opprinnelig skrevet av Bolsen3
            Flere som sier det der, jeg klarer bare ikke helt å være enig med dere. Hvis Gundersen presterer godt nok over tid, så skal han nok etterhvert "komme en plass frem i rekka". Hvis ikke, så er han bare ikke god nok, så enkelt er det. Nå er vi to sikkert ikke enige i hvor god Arild er, og et evt salg handler selvsagt også om hvor stort budet er. Legger Molde f.eks 10mill på bordet, så er nok også jeg langt mer positiv til salg. Poenget er at jeg ikke skjønner tankegangen "selg en god spiller, slik at talentet kan få sjansen". Talentet skal nok komme foran "gamlingen" (på 30 år) på lista hvis treneren vurderer han som bedre eller like god. Det virker ikke som om Tom synes Gundersen er like god som Sundgot for øyeblikket, hvorfor skulle vi da svekke stallen for at han skal være andrevalg?
            Sånn som jeg ser det nå blir Occean midtspiss, der Sundgot blir sittende på reservebenken. Hvorfor ikke da selge Sundgot for noen få millioner nå når vi kan få de pengene ?
            Da vi selger Sundgot får Gundersen en ekstra dytt når han vet at han har sjanse til og få spille litt i Tipperligaen. ( For om han fortsetter og bare spille på LSK2 stopper utviklingen hans)

            Får du kan ikke si at han er dårlig når han spiller fast på u21 landslaget vårt?
            Om ikke det er en spiller vi burde prøve og beholde i klubben, da vet ikke jeg hvem vi burde holde ekstra godt i og utvikle!?!

            Kommentar

            • blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

              #46
              Opprinnelig skrevet av PA
              Sånn som jeg ser det nå blir Occean midtspiss, der Sundgot blir sittende på reservebenken. Hvorfor ikke da selge Sundgot for noen få millioner nå når vi kan få de pengene ?
              Da vi selger Sundgot får Gundersen en ekstra dytt når han vet at han har sjanse til og få spille litt i Tipperligaen. ( For om han fortsetter og bare spille på LSK2 stopper utviklingen hans)

              Får du kan ikke si at han er dårlig når han spiller fast på u21 landslaget vårt?
              Om ikke det er en spiller vi burde prøve og beholde i klubben, da vet ikke jeg hvem vi burde holde ekstra godt i og utvikle!?!
              Hvordan kan du vite at utviklingen hans stopper med spill på LSK2? U21 er ingen målestokk, kvaliteten der er neppe bedre enn i Adeccoligaen. Jeg synes Gundersen bør overbevise(!) for LSK2 før vi gir han status som kjempetalent og erstatter for Arild.
              Fugla 4 Life!

              Kommentar

              • Bolsen3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 1061

                #47
                Opprinnelig skrevet av PA
                Sånn som jeg ser det nå blir Occean midtspiss, der Sundgot blir sittende på reservebenken. Hvorfor ikke da selge Sundgot for noen få millioner nå når vi kan få de pengene ?
                Da vi selger Sundgot får Gundersen en ekstra dytt når han vet at han har sjanse til og få spille litt i Tipperligaen. ( For om han fortsetter og bare spille på LSK2 stopper utviklingen hans)

                Får du kan ikke si at han er dårlig når han spiller fast på u21 landslaget vårt?
                Om ikke det er en spiller vi burde prøve og beholde i klubben, da vet ikke jeg hvem vi burde holde ekstra godt i og utvikle!?!
                Jeg har aldri sagt at han er dårlig, men han må vise at han fortjener en plass på laget. Det må han, som alle andre talenter i andre klubber, gjøre gjennom å prestere på trening og i kamp for reservelaget.

                Du sier at Sundgot blir sittende på benken, og det kan jo sikkert godt skje det, men han spilte mye i fjor, og ingenting tyder på at Tom ikke ønsker å satse på ham i år. Da vi heller ikke har fått en ny ving, så skal du ikke se bort fra at både Occean og Sundgot brukes sammen også i år. Og hva hvis Occean blir skadet? Han brekker beinet og er ute i 5mnd. Kan vi da regne med at Gundersen, med under 90 minutter samlet spilletid i TL skal prestere jevnt over tid?

                Som sagt tideligere; om et salg av Sundgot er fornuftig eller ikke handler også mye om prisen vi får. Men å selge vår i øyeblikket klare andrevalg for å bane vei for en uprøvet unggutt er jeg i utgangspunktet imot...

                Kommentar

                • cyberspud
                  Medlem
                  Møteplager
                  • May 2004
                  • 86

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av kimmern
                  Arild er en konituitetsbærer og en flott reprensentant for lsk. Han er et godt forbilde for de unge også. Så det er flere sider av saken.. ikke bare spilleren Arild Sundgot
                  Jeg er helt enig med deg om det du kimmern men ingen kan vel nekte på at det et bra kjøp for framtiden.
                  Det ihvertfall min mening...

                  IKKE KØDD MED KOMPISEN MIN
                  2004 Lillestrøm

                  spud

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3452

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av KimFL
                    Problemet er vel at det blir vanskelig å utvikle seg videre når de, med Occean og Sundgot i klubben, ikke blir noe annet enn 3. og 4. valg. Blir også minimalt med innhopp på ferskingene, med mindre det blir noen skader.KimFL
                    Problemet er om vi selger Sundgot og Occean blir skadet. Da er ungkalvene plutselig førstevalg, og våre gullabmisjoner får et skudd for baugen. Mulig de er rede for den eventuelle oppgaven, men jeg vil heller være trygg og ha Sundgot i bakhånd. Når det er sagt, så ser jeg gjerne at Gundersen får noen muligheter til å vise seg frem denne sesongen.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • S.Skywalker
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Oct 2007
                      • 79

                      #50
                      Hørt noe rykter, Hvor sanne dem er vet jeg ikke. Men Sungodt har vist takket nei til Molde i dag.
                      Men som sagt, bare hørt d på et annet forum.

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2129

                        #51
                        Å ha en spiller på benken som garantert putter 10 mål i året, er en luksus som ikke mange har. Jeg ville vel heller solgt en av de tusenvis av indreløperne våre...
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        Working...