Bjørkøy er en god spiller som virkelig ønsker seg til LSK, fra lokalmiljøet, som kan brukes på flere plasser og har gode holdninger, og er landslagsaktuell. Sånne spillere er alltid hjertlig velkommen i LSK, uansett!
John Anders Bjørkøy klar for LSK
Collapse
X
-
Forøvrig er det vanvittig deilig å lese om spillere som virkelig har lyst til å spille for klubben vår.Kommentar
-
I bunn og grunn driter jeg i de pengene man kanskje kan få ved evnt. salg på kort sikt... På lang sikt derimot og ved gjentagende kjøp av spillere man neppe får mye igjen for hvis de skal videre til en annen klubb, er det klart dette har stor betydning. Det vil bli umulig for klubben å cashe ut 15 mill. til spillerkjøp hvert år, hvis man ikke oppnår suksess og i tillegg aldri får igjen det man har brukt ved videresalg.|01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|Kommentar
-
Argumentet holder ikke videre mål, ettersom det ikke er noen som helst garanti for at Hæstad blir solgt videre. Personlig vil jeg heller ha seriegull med Bjørkøy enn et godt medie og salgsobjekt som gir oss nye fjerdeplasser.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Slik jeg ser det vil Bjørkøy neppe være en som kan gi oss 20 mill tilbake senere, men Doffen kan (ja, jeg sier kan... Ikke kommer garantert til å).
Eks. Jeg ville heller betalt 100 mill for C. Ronaldo og beholdt han i klubben 2 år og solgt med kjempeoverskudd, enn å kjøpe Ryan Giggs for 30 mill... Økonomi er jo faktisk et ganske viktig område i fotball for tiden, og vil garantert bli minst like viktig i fremtiden.|01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|Kommentar
-
JA!! For en signering!! Dette gjorde helga bare diggere!! AHHH! Hvis det stemmer med 4 mill er det en kjempe pris! Velkommen Bjørkøy, lykke til og håper du blomstrer videre hos oss!
Og til alle skeptikere: Jeg tror han vil bare bli bedre i Lillestrøm. Lokal gutt, som har hatt store drømmer om å få spille her, motivasjonen er deretter! Tror og håper han kommer til å være en kjempe signering!ET LAND - ET LAG!
----- FUGLA 4 LIFE -----Kommentar
-
Han har jo allerede begynt å vise sin verdi, ved å gå ut å si at han alltid har drømt om å spille for Fugla.
Nå er det jo bare å vente å se at han er like god på banen, som med fansen. Jeg har nå stor tro på det hvertfall, han er jo tross alt lokal
Åh, begynner ikke den serien snart, så går jeg på veggen. 30 mars, kom nå!!!!If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
En veldig positiv nyhet, endelig.
En god, anvendelig og lokal spiller til en relativ lav pris. Liker også uttalelsene han kommer med om at LSK er en klubb han alltid har drømt om å spille for.
En ving nå så begynner jeg virkelig å få trua
Velkommen til oss John Anders. Du har gjort et godt valg!Kommentar
-
Personlig er jeg optimistisk med tanke på signeringen i dag av Bjørkøy.
Dette kjøpet medfører etter mine øyne at klubben får nå større ro til å finne en venstreving, dette på grunn av at Bjørn Helge kan nå brukes som ving.
Min mening er at Bjørkøy har vist seg å være mer målfarlig på løp bakfra enn det Bjørn Helge har vært. Bjørn Helges primamerke har vært hans gode løp langs ned høyrekant og gode innlegg til spissene. Ser ikke at dette skal legge en demper for dette som høyre kant. Talentfull som Riise er tror jeg at han vil finne seg til rette som ving og finne et godt samarbeid med Bjørkøy.
Mykle og Brenne likeledes, JML kan jo bli en hit på plassen uten å argumentere videre for det. Så jeg mener nå at det ikke er et prekært behov for en ving med det første. Dette kan jo også medføre at vi kan skaffe oss Hoff senere uten at prisen er av den sinnsvake karrakter.
Nei dette er et godt kjøp igjen av Fjøra, vi får bare håpe at det medisinske personell ikke har vært totalt blinde under legesjekken.Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!Kommentar
-
Et aspekt jeg ser med blide øyne på er at vi får en spiller som er "sesongoppkjørt" i en annen klubb og dermed kan lykkes fra begynnelsen i LSK. Jeg tror det går mer på treningsmengdene enn spillestilen når spiller etter spiller har brukt åtte-ni måneder på å komme i form i klubben etter å ha blitt kjøpt før nyttår.Kommentar
-
Hurra!
Jeg slenger ut: Bjørkøy er kaptein innen 2 år.
En god leder med godt skuddbein (endelig en som kan skyte) og godt driv på banen.
Gratulerer alle mann, og jeg takker Fjøra for enda en god signering!Kommentar
-
En lokal spiller som vet hva som høres som musikk i våre ører:
– Jeg har selv stått på Åråsen da jeg var mindre. Dette er hjemmeklubben min og derfor er dette veldig spesielt for meg. Som en drøm, sier Bjørkøy.
– Jeg tror helt klart at LSK kan hente hjem seieren til Romerike. Det er en av grunnen til at jeg er her, sier Bjørkøy.
– Jeg ser på LSK som en klubb med en stor framtid.
Da Nordlie var trener i Vålerenga siklet han på Bjørkøy, som da spilte for Skjetten. – Men han ville ikke.Kommentar
-
Du har et bra poeng der, riise er litt dårlig akkurat i avslutningsfasen og det er jo meningen at indreløperne skal stå for noen av målene.. der kan nok bjørkøy bidra mer.Kommentar
-
Spørsmålet er vel hva som skjer hvis vi får folk tilbake ifra skader til sommeren. Midtbanen vår er jo mer overbefolket enn bydelslagets. Kan fort bli bråk til sommeren om ingen blir solgt.
Ønsker forøvrig Bjørkøy hjertlig velkommen, men er skeptisk til at dette er en signering som styrker førsteelleveren vår.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Spørsmålet er vel hva som skjer hvis vi får folk tilbake ifra skader til sommeren. Midtbanen vår er jo mer overbefolket enn bydelslagets. Kan fort bli bråk til sommeren om ingen blir solgt.
Ønsker forøvrig Bjørkøy hjertlig velkommen, men er skeptisk til at dette er en signering som styrker førsteelleveren vår.Kommentar
-
...og vi ønsker selvsagt Bjørkøy velkommen med åpne armer og store smil
En dyktig spiller som VIL hjem og spille for laget han har hjertet i......slike trenger vi :twisted:Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
Kommentar