Har vist om dette en stund, men håpet til det siste at det var veldig mange som dro en dårlig spøk. Faan så ekkelt med LSK i blått.
Kick off!!
Collapse
X
-
-
Den blåfargen er bedre enn den røde vi hadde før
Dessuten har den blåfargen like lite med LSK som VIF å gjøre. Syns faktisk det er helt greit.Neste år blir det sikkert en annen farge.
Det enkleste hadde selvølgelig vært og hatt det lik som ifjor.
Men skuffende at de ikke kan ha originallogoen på draktene.Kommentar
-
Det er tydeligvis for kjedelig med det samme gamle. Lyseblå drakter og den der nye gulfargen på setene som ble nevnt.
Blir spennende å se hva det neste blir.
Nye farger på hjemmedrakta og kanskje?If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Det handler om sjel. Det er som om Vif skulle ha spilt i gule og svarte bortedrakter. Hvilken gulfarge spiller ingen rolle, for LSK veit ikke sjøl hvem som er LSK-gul allikevel."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Støtter Henrik her, hvilken rolle spiller det, vi har byttet mange farger opp igjennom årenes løp. Vi kommer til å få bruk for den i en kamp i serien så dette ser jeg på som en utrolig liten krise som mange blåser det opp til. Vi i fansen har 100 ønsker og dermed må klubben bare ta et valg og jeg tipper Diadora har et ord med i spillet.
Ett fett for meg! Det finnes værre tingKommentar
-
Nok engang pisser LSK i buksa og bæsjer seg på leggen. Blått????? Kopi av 2. drakta til Enga fra i fjor? Fikk vi kjøpt settet deres billig?
Tommy løfta kongepokalen i rødt. Kan det være så vanskelig da????Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Den eneste grunnen jeg kan se til at vi skal kopiere Napoli er Lillestrømmafiaen, men har ikke Diego Armando Koren reist?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Selv om denne nye bortedrakta blir brukt i kun et par kamper i løpet av kommende sesong syns jeg vi kunne fortsatt med SVARTE bortedrakter!!
Hvorfor må bortedrakt-fargen forandres i det hele tatt?
Hovedfarge GUL i hjemmedraktene og hovedfarge SVART i bortedraktene burde være noe som burde vært standard for fugla for ALLTID!!
..i tillegg slipper man disse diskusjonene!-= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-Kommentar
-
Kommentar
-
rød eller blå, samma faen! by våpenet til lillestrøm by har denne fargen så hvorfor ikke?? svart hadde jo vært ideelt men ærlig talt, husker dere ikke fjorårets? den var værre... nå gleder jeg meg til sesongen begynner, slik at dere har dårlig spill å sutre over istedet for små bagateller!"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
Kommentar