var faktisk ikke klar over at vi har hatt lilla/fiolette bortedrakter
Kick off!!
Collapse
X
-
-
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Kommentar
-
-
Da synes jeg det er verre at logoen er feil.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Du finner sikkert noen andre Diadoraeffekter som passer.Ta en prat med Nordlie,men han henvender deg sikkert til OB WiikKommentar
-
Til feiten: Kjøp et telt i gult. Problem solved.
Jeg synes formen på draktene så bra ut jeg! Og som sagt så likte jeg den lyseblå, og jeg har faktisk ikke noe forhold til hvilken bortedrakt LSK spiller med. Så lenge hjemmedrakta er gul er jeg fornøyd. Men jeg drømmer fortsatt om en renere drakt med bare sorte logoer.Kommentar
-
Kikket litt på gamle bilder i dag. La merke til at i de første kampene i 2004 var Nordealogoen svart på draktfargen. Men ble glorieblå utover i sesongen.
Skjønner ikke at d ikke jobber for og få til det igjen. Alle ser jo navnet tydelig.
Syntes det ødelegger drakta og frembringer bæreposeinntrykket.
Dette er 2008. Bør forvente litt mer. Mange lag i tippeligaen som har renere enn våres.fine drakter.
Stå på krava for faan.....
Har faktisk kommet frem til at drakten i år ser for jævlig ut. Og det er pga store sponsorlogoer nesten limt oppå hverandre. Amatørmessig.
Får håpe det er mulig og prsse opp prisen noe og kutte to av sponsorene på 09 drakten samt Ha nordea uten blå bakgrunn. Trist at det blir sånn. Skjønner at penga rår og alt det der, men må da for pokker settes en grense.......... Er ikke 3 div heller dette.
Last edited by glasgow; 21.03.2008, 00:41.Kommentar
-
Var ikke 2004 det året vi slet så veldig med å finne sponsor? mener å huske at det var ett år vi spilte uten sponsor noen kamper og at en avtale ble inngått raskt. Mulig dette er en årsak? At de "riktige" nordealogoene ikke var tilgjengelige med en gang.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
2003 sikter du til, året før Nordea ble hovedsponsorKommentar
Kommentar