Riseth sykmeldt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • UFM1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 2008

    #21
    på tv'n istad sa dem at riseth måtte ta tabletter mot hjertet resten av livet
    Lillestrøm

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #22
      Opprinnelig skrevet av UFM1
      på tv'n istad sa dem at riseth måtte ta tabletter mot hjertet resten av livet
      Eller for.

      Kommentar

      • semper fi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 823

        #23
        Opprinnelig skrevet av forzakanaris
        Et forstørret hjerte som følge av høyt blodtrykk kan oppstå relativt raskt. Er enig i at en 35-åring bør sjekkes med en medisinsk test, men dette kunne altså ha oppstått etter denne sjekken uansett.

        Her er jeg redd du bommer litt. Riseth har etter alle solemerker en Venstre ventrikkelhypertrofi (forstørret venstre ventrikkel som en følge av høyt BT over tid), og dette kommer IKKE over natta, eller iløpet av noen måneder. Det er bra man avdekker det, men man kan jo spørre seg om fastlegen til Riseth bør ta et hurtigkurs i kardiologi.
        -After Dark Ultras-

        Kommentar

        • forzakanaris
          Medlem
          Møteplager
          • Feb 2007
          • 92

          #24
          Opprinnelig skrevet av semper fi
          Her er jeg redd du bommer litt. Riseth har etter alle solemerker en Venstre ventrikkelhypertrofi (forstørret venstre ventrikkel som en følge av høyt BT over tid), og dette kommer IKKE over natta, eller iløpet av noen måneder. Det er bra man avdekker det, men man kan jo spørre seg om fastlegen til Riseth bør ta et hurtigkurs i kardiologi.
          Jepp, ser det står skrevet i dag at han har hatt det over lengre tid, samt at han er arvelig belastet.
          Det var heller ingen bastant påstand fra min side at dette har oppstått etter overgangen, men muligheten for at en slik tilstand KAN oppstå på kort tid er helt klart tilstede (men altså ikke i dette tilfellet).
          -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

          Kommentar

          Working...