Sundgot på vei bort?
Collapse
X
-
At Sundgot bare skal selges for at det skal skaffes penger til andre spillere tror jeg ikke er tilfellet. Tror mer at det ligger noe i at Sundgot kanskje ikke er med i Toms første elver lenger. Synes det er litt merkelig at Tom bruker Gundersen i stedet for Sundgot når Sundgot er tilgjenlig. Kjempe bra at han bruker Gundersen men hadde vel hvert mer viktig å få Sundgot i form igjen hvis han vil bruke han til seriestart.
Tror ikke Fjørtoft hadde gått ut og sagt at Alanzinho over hodet ikke er aktuell lenger hvis det ikke hadde vært sant. Tror ikke Alanzinho kommer til LSK men skulle gjerne sett han der. Tror han kunne vært med på å få fart på angrepet, noe jeg synes vi til tider har problemer med. Samtidig gjør han at andre får mer spillerom i og med at han drar på seg mange spillere.
At Somen A. Tchoyi er skadet tror jeg ikke har noe med saken for Stabæk har allrede fått en erstatter i Annan fra start.
Der i mot Hoff tror jeg blir LSK spiller før eller seinere. Er ikke umulig at han allrede har en avtale med Fjørtoft & Co at han kommer til sommeren. Nok en grunn til at jeg tror det er at Fjørtoft og Co går og kjøper en spiller i midtbane leddet hvor vi har bedre dekning enn vi har på vinger. De har jo også hele tiden sagt at en kant/vingspiller er første prioritert. Med andre ord; jeg tror Hoff eller en annen ving allrede har en eller annen form for avtale med LSK.Kommentar
-
At Sundgot bare skal selges for at det skal skaffes penger til andre spillere tror jeg ikke er tilfellet. Tror mer at det ligger noe i at Sundgot kanskje ikke er med i Toms første elver lenger. Synes det er litt merkelig at Tom bruker Gundersen i stedet for Sundgot når Sundgot er tilgjenlig. Kjempe bra at han bruker Gundersen men hadde vel hvert mer viktig å få Sundgot i form igjen hvis han vil bruke han til seriestart.
Tror ikke Fjørtoft hadde gått ut og sagt at Alanzinho over hodet ikke er aktuell lenger hvis det ikke hadde vært sant. Tror ikke Alanzinho kommer til LSK men skulle gjerne sett han der. Tror han kunne vært med på å få fart på angrepet, noe jeg synes vi til tider har problemer med. Samtidig gjør han at andre får mer spillerom i og med at han drar på seg mange spillere.
At Somen A. Tchoyi er skadet tror jeg ikke har noe med saken for Stabæk har allrede fått en erstatter i Annan fra start.
Der i mot Hoff tror jeg blir LSK spiller før eller seinere. Er ikke umulig at han allrede har en avtale med Fjørtoft & Co at han kommer til sommeren. Nok en grunn til at jeg tror det er at Fjørtoft og Co går og kjøper en spiller i midtbane leddet hvor vi har bedre dekning enn vi har på vinger. De har jo også hele tiden sagt at en kant/vingspiller er første prioritert. Med andre ord; jeg tror Hoff eller en annen ving allrede har en eller annen form for avtale med LSK.
Det JÅF sa angående Alanzinho kan det ligge taktiske grunner bak. Mulig Stabæk har informert JÅF at flere lag ser an situasjonen til Alanzinho for eksempel og dermed vil vi få disse klubbene til å føle seg "trygge".
Hver gang jeg har kontakt med Espen Hoff og spør han om situasjonen sier han bare rykter. Altså, det ville han nok sagt uansett. Og tro meg, jeg har spurt endel ganger.
Huff, ble mye hvis, om og men her men spekulasjoner er mye av det vi fotballsupportere lever av!Kommentar
-
Ryktene går jo om at Alanzhino var Bergs valg fordi man ville ha spillere med "show-appeal". Da ville han i tilfelle kommet for investorpenger uten at det måtte finansieres via spillerkjøp? Ramlezhino er heller ikke Nordlies 1. valg mener jeg å ha hørt - snarere tvert imot. Jeg tror aldri TN ville gått med på å selge Sundgot hvis ikke han fikk inn en spiller som han virkelig har lyst på. Tror og satser på Hoff i tidenes rekordovergang for en norsk spiller.Kommentar
-
Ryktene går jo om at Alanzhino var Bergs valg fordi man ville ha spillere med "show-appeal". Da ville han i tilfelle kommet for investorpenger uten at det måtte finansieres via spillerkjøp? Ramlezhino er heller ikke Nordlies 1. valg mener jeg å ha hørt - snarere tvert imot. Jeg tror aldri TN ville gått med på å selge Sundgot hvis ikke han fikk inn en spiller som han virkelig har lyst på. Tror og satser på Hoff i tidenes rekordovergang for en norsk spiller.
Tror heller ikke Espen Hoff ville vært noe i nærheten av tidenes rekordovergang for en norsk spiller med tanke på at LSK har lov å gjøre en deal med han til sommeren grunnet kontraktlengden.
Men men, den som lever får se!Kommentar
-
Tror det er et poeng, husk også at vi har økt lønsutgiftene våre ganske kraftig med han og Riseth. Ved siden av regner jeg vel med at både Marius, JML og Steinar gjør at vi dette året har langt høyere lønnsutgifter enn vi hadde i fjor.Kommentar
-
Tror nok ikke at lønnsutgifter er grunnen til at vi selger en spiller. For det første hadde vi MJ i fjor, så han er ingen ny "lønnskostnad". Vi har også kvittet oss med spillere som har tjent ganske greit. Kostnadene for lønn har selvfølgelig økt, men ikke så mye at vi trenger å selge en spiller. Selger vi sundgot er det for å få kapital til en ny spiller.-Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!Kommentar
-
Jeg tror nok vingen er på plass så fort Sundgot blir solgt. Tom har nå vært i LSK i litt over ett år uten et "komplett" lag. Derfor tror jeg Tom ønsker en ny ving på plass så fort som mulig for at han skal få sitt fullstendige lag.-Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!Kommentar
-
Med tanke på Arild's familiesituasjon tviler jeg sterkt på at han har ønske om å flytte til Molde eller ett annet sted.
Er ikke kona hans også fra Romerike?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
-
Liker dårlig at Arild selges, han er en garantist for mange mål, Gundersen holder pr.dd ikke samme nivå.
Det må være en ving på plass omgående om han skal selges, helst Hoff.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Kommentar
-
Mulig det, men motstanderne vår skal få slite med å demme opp for en Myklebust på hver side.Kommentar
-
Kommentar
-
men hoff har vært fast på et lyn lag, mens mykle ble fast på laget først i fjor og gjorde da 7 mål..Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar