Noen som har oversikt over assist de siste par årene?
Sundgot på vei bort?
Collapse
X
-
Det har du rett i. En annen side av saken er at kun de beste spiller fra start i TL. (Les: Jeg tror Hoff har mer å by på enn Mykle i en kantrolle)Fugla 4 Life!Kommentar
-
Men nok om det. Denne diskusjonen finnes flere steder på forumet. Dette er vel en tråd om Gilbert.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Er det da riktig å selge Arild?
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
slik blir det!
Vår nr 18 byttes mot Hoff....
Da blir alle fornøyde.. Lyn trenger en ny spiss.. Powell er vel på hell så...
-Samtidig får de da inn en som er garantist for en del mål som jeg tror Lyn sårt vil trenge, og Sundgot kan bygge videre på huset sitt i Rælingen.. -Og være med både kone og barn! ( og samtidig være såpass nærme Åråsen at han vil trives!)
-Så får vi Hoff på venstreving. Vinn-vinn!
Denne handelen tror jeg skjer til sommeren, men tipper den er tenkt allerede av JAF.Kommentar
-
Den har jeg hørt mange ganger, og jeg blir like kvalm hver gang! En spiller som kan garantere 10+ seriemål i en sesong hvis han får spille fast er mer enn god nok for hvilket som helst tippeligalag. Om ikke som klart førstevalg, så hvertfall som en meget sterk back up. Utover målene er han også veldig flink til å gjøre medspillerene gode, en kvalitet som kanskje ikke alltid er like lett å se, men som like fullt er ekstremt viktig for ethvert lag...Kommentar
-
Jeg stiller meg på sidelinjen i denne diskusjonen, siden vi trenger en ny venstreving men det skal bli vemodig å se sundgot gå etter så mange år i klubben.
Synes også Sundgot har fått alt for mye pepper i denne tråden , og at han ikke er god nok for å få oss til seriemesterskap er jo rett og slett tull. Spilt med Arild på topp med vinger som bidrog med bredde? Det hadde vært en meget god kombinasjon. Vi skal også tenke på at han har vært vår toppscorer i mange mange gode år.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
Kommentar