Sundgot på vei bort?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #21
    Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.

    Kanskje vi vet svaret nå? Sundgot forhandler med molde, Fjøra med Stabæk?
    Sundgot var nok på Ahus, fjøra satt sikkert i møter med Molde.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 967

      #22
      At Sundgot bare skal selges for at det skal skaffes penger til andre spillere tror jeg ikke er tilfellet. Tror mer at det ligger noe i at Sundgot kanskje ikke er med i Toms første elver lenger. Synes det er litt merkelig at Tom bruker Gundersen i stedet for Sundgot når Sundgot er tilgjenlig. Kjempe bra at han bruker Gundersen men hadde vel hvert mer viktig å få Sundgot i form igjen hvis han vil bruke han til seriestart.

      Tror ikke Fjørtoft hadde gått ut og sagt at Alanzinho over hodet ikke er aktuell lenger hvis det ikke hadde vært sant. Tror ikke Alanzinho kommer til LSK men skulle gjerne sett han der. Tror han kunne vært med på å få fart på angrepet, noe jeg synes vi til tider har problemer med. Samtidig gjør han at andre får mer spillerom i og med at han drar på seg mange spillere.

      At Somen A. Tchoyi er skadet tror jeg ikke har noe med saken for Stabæk har allrede fått en erstatter i Annan fra start.

      Der i mot Hoff tror jeg blir LSK spiller før eller seinere. Er ikke umulig at han allrede har en avtale med Fjørtoft & Co at han kommer til sommeren. Nok en grunn til at jeg tror det er at Fjørtoft og Co går og kjøper en spiller i midtbane leddet hvor vi har bedre dekning enn vi har på vinger. De har jo også hele tiden sagt at en kant/vingspiller er første prioritert. Med andre ord; jeg tror Hoff eller en annen ving allrede har en eller annen form for avtale med LSK.

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        #23
        Opprinnelig skrevet av WAK
        At Sundgot bare skal selges for at det skal skaffes penger til andre spillere tror jeg ikke er tilfellet. Tror mer at det ligger noe i at Sundgot kanskje ikke er med i Toms første elver lenger. Synes det er litt merkelig at Tom bruker Gundersen i stedet for Sundgot når Sundgot er tilgjenlig. Kjempe bra at han bruker Gundersen men hadde vel hvert mer viktig å få Sundgot i form igjen hvis han vil bruke han til seriestart.

        Tror ikke Fjørtoft hadde gått ut og sagt at Alanzinho over hodet ikke er aktuell lenger hvis det ikke hadde vært sant. Tror ikke Alanzinho kommer til LSK men skulle gjerne sett han der. Tror han kunne vært med på å få fart på angrepet, noe jeg synes vi til tider har problemer med. Samtidig gjør han at andre får mer spillerom i og med at han drar på seg mange spillere.

        At Somen A. Tchoyi er skadet tror jeg ikke har noe med saken for Stabæk har allrede fått en erstatter i Annan fra start.

        Der i mot Hoff tror jeg blir LSK spiller før eller seinere. Er ikke umulig at han allrede har en avtale med Fjørtoft & Co at han kommer til sommeren. Nok en grunn til at jeg tror det er at Fjørtoft og Co går og kjøper en spiller i midtbane leddet hvor vi har bedre dekning enn vi har på vinger. De har jo også hele tiden sagt at en kant/vingspiller er første prioritert. Med andre ord; jeg tror Hoff eller en annen ving allrede har en eller annen form for avtale med LSK.
        Siden Tom også ser på Sundgot på kanten eller Occean på kanten og Sundgot i midten så tror jeg om vi selger Sundgot så er det for å få underskriften til en eller annen ving. Hvem det er snakk om kan man vel bare spekulere i men jeg er nesten bombesikker på at vi ikke hadde gitt slipp på Sundgot om ikke en vingspiller var på vei inn. På en plass vi føler ikke er god nok fra før av kvitter vi oss ikke med et alternativ uten å erstatte det alternativet. Det ville være fryktelig dumt.

        Det JÅF sa angående Alanzinho kan det ligge taktiske grunner bak. Mulig Stabæk har informert JÅF at flere lag ser an situasjonen til Alanzinho for eksempel og dermed vil vi få disse klubbene til å føle seg "trygge".

        Hver gang jeg har kontakt med Espen Hoff og spør han om situasjonen sier han bare rykter. Altså, det ville han nok sagt uansett. Og tro meg, jeg har spurt endel ganger.

        Huff, ble mye hvis, om og men her men spekulasjoner er mye av det vi fotballsupportere lever av!

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #24
          Ryktene går jo om at Alanzhino var Bergs valg fordi man ville ha spillere med "show-appeal". Da ville han i tilfelle kommet for investorpenger uten at det måtte finansieres via spillerkjøp? Ramlezhino er heller ikke Nordlies 1. valg mener jeg å ha hørt - snarere tvert imot. Jeg tror aldri TN ville gått med på å selge Sundgot hvis ikke han fikk inn en spiller som han virkelig har lyst på. Tror og satser på Hoff i tidenes rekordovergang for en norsk spiller.

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #25
            Dere tror ikke heller at et salg av Sundgot er tenkt å finansiere Bjørkøy? Han er tross alt kjøpt med LSK midler, ikke eksterne investorer...

            Nytt medlem i 1000-innleggs klubben!

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              #26
              Opprinnelig skrevet av reka
              Ryktene går jo om at Alanzhino var Bergs valg fordi man ville ha spillere med "show-appeal". Da ville han i tilfelle kommet for investorpenger uten at det måtte finansieres via spillerkjøp? Ramlezhino er heller ikke Nordlies 1. valg mener jeg å ha hørt - snarere tvert imot. Jeg tror aldri TN ville gått med på å selge Sundgot hvis ikke han fikk inn en spiller som han virkelig har lyst på. Tror og satser på Hoff i tidenes rekordovergang for en norsk spiller.
              Som sagt så blir det mye rykter, hvis , om og kanskje her nå!

              Tror heller ikke Espen Hoff ville vært noe i nærheten av tidenes rekordovergang for en norsk spiller med tanke på at LSK har lov å gjøre en deal med han til sommeren grunnet kontraktlengden.

              Men men, den som lever får se!

              Kommentar

              • cave
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Nov 2006
                • 108

                #27
                Opprinnelig skrevet av Ola
                Dere tror ikke heller at et salg av Sundgot er tenkt å finansiere Bjørkøy? Han er tross alt kjøpt med LSK midler, ikke eksterne investorer...

                Nytt medlem i 1000-innleggs klubben!
                Tror det er et poeng, husk også at vi har økt lønsutgiftene våre ganske kraftig med han og Riseth. Ved siden av regner jeg vel med at både Marius, JML og Steinar gjør at vi dette året har langt høyere lønnsutgifter enn vi hadde i fjor.

                Kommentar

                • cave
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Nov 2006
                  • 108

                  #28
                  Hadde helst sett at de overrasket oss totalt og presenterte Tarik Elyounoussi. Men det er meg da.

                  Kommentar

                  • Kjelstad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2007
                    • 352

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av cave
                    Tror det er et poeng, husk også at vi har økt lønsutgiftene våre ganske kraftig med han og Riseth. Ved siden av regner jeg vel med at både Marius, JML og Steinar gjør at vi dette året har langt høyere lønnsutgifter enn vi hadde i fjor.

                    Tror nok ikke at lønnsutgifter er grunnen til at vi selger en spiller. For det første hadde vi MJ i fjor, så han er ingen ny "lønnskostnad". Vi har også kvittet oss med spillere som har tjent ganske greit. Kostnadene for lønn har selvfølgelig økt, men ikke så mye at vi trenger å selge en spiller. Selger vi sundgot er det for å få kapital til en ny spiller.
                    -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                    Kommentar

                    • Henrik
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2006
                      • 2110

                      #30
                      Jeg tipper Sundgot går før sesongen starter, og at en ny ving tidligst kommer til sommeren.

                      Kommentar

                      • Kjelstad
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 352

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                        Jeg tipper Sundgot går før sesongen starter, og at en ny ving tidligst kommer til sommeren.
                        Jeg tror nok vingen er på plass så fort Sundgot blir solgt. Tom har nå vært i LSK i litt over ett år uten et "komplett" lag. Derfor tror jeg Tom ønsker en ny ving på plass så fort som mulig for at han skal få sitt fullstendige lag.
                        -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          #32
                          Med tanke på Arild's familiesituasjon tviler jeg sterkt på at han har ønske om å flytte til Molde eller ett annet sted.

                          Er ikke kona hans også fra Romerike?
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #33
                            LSK med ambisjoner selger ikke Arild uten å ha en erstatter klar.... Garantert

                            Kommentar

                            • LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

                              #34
                              Liker dårlig at Arild selges, han er en garantist for mange mål, Gundersen holder pr.dd ikke samme nivå.

                              Det må være en ving på plass omgående om han skal selges, helst Hoff.
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                              Kommentar

                              • Ghostwriter
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 254

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                Det må være en ving på plass omgående om han skal selges, helst Hoff.
                                Håper ikke det er Hoff vi går etter, og skjønner ikke hvorfor så mange vil at vi skal bruke masse penger på han. Han er god, for all del, men i spillestil er han jo omtrent 100 % lik Myklebust!

                                Kommentar

                                • Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Ghostwriter
                                  Håper ikke det er Hoff vi går etter, og skjønner ikke hvorfor så mange vil at vi skal bruke masse penger på han. Han er god, for all del, men i spillestil er han jo omtrent 100 % lik Myklebust!
                                  Mulig det, men motstanderne vår skal få slite med å demme opp for en Myklebust på hver side.

                                  Kommentar

                                  • blue
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2004
                                    • 1429

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Mulig det, men motstanderne vår skal få slite med å demme opp for en Myklebust på hver side.
                                    Hoff har dessuten vært mer målfarlig i Tippeligaen de siste 3 sesongene, med 14 mål (2-6-6), mot Magnus sine 11 (3-1-7).
                                    Fugla 4 Life!

                                    Kommentar

                                    • Ballkunstneren
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 780

                                      #38
                                      men hoff har vært fast på et lyn lag, mens mykle ble fast på laget først i fjor og gjorde da 7 mål..

                                      Kommentar

                                      • Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                                        men hoff har vært fast på et lyn lag, mens mykle ble fast på laget først i fjor og gjorde da 7 mål..
                                        Man kan vel argumentere for at det burde være lettere å lage mål for et topplag som LSK fremfor Lyn.

                                        Kommentar

                                        • blue
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2004
                                          • 1429

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Henrik
                                          Man kan vel argumentere for at det burde være lettere å lage mål for et topplag som LSK fremfor Lyn.
                                          Interessant er at Mykle gjorde étt mål under Uwe i 2006 i 4-4-2, og 7 mål under Tom i 2007 i 4-3-3.
                                          Fugla 4 Life!

                                          Kommentar

                                          Working...