noen som har en oppdatering på bjørkøy også?
Skadesituasjonen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
John Anders har trent for fullt de ni siste dagene og er på grensen til å bli spilleklar. Men han er ennå ikke helt i mål. Marius spilte sin første rekruttkamp på tirsdag, men vi ønsker å matche ham i 2.divisjon en stund. Han trener fortsatt alternativt og er bare med laget tre ganger i uka, sier Kåsene.Kommentar
-
På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Utrenskningene tok kanskje litt av mot slutten av mars, men selv helte jeg 60-40 i favør av utlån av Peders. Vi hadde jo god dekning på h-backen. Så det ut til.
Hvis vi ser på sannsynligheter for å få en spiller klar for kamp: Kippe 90%, Nordtveit 90%, Riseth 80%. Eriksen 80%, Steffi 70%, Johnsen 20%. Hvis vi i tillegg ser for oss de to unggutta holder én plass (tenkt før sesongen), gir dette totalt 5,3 spillere klar for forsvarsrekka på et gitt tidspunkt. Noe tynt (regner bort Søgg/Bjørk). Men ta nå dette med en klype salt da..
Likevel viser dette at vi ikke bare har uflaks hele tiden. Usikkerhet bak sprer seg jo. For egen del skulle jeg så veldig gjerne ha beholdt Stålemann med venstreslegga til august hvertfall. Han var jo kvalitet og spisskompetanse! Men inget att gjöra med den saken.
Tenk også på at en trygg S.Ped hadde bidratt mot voff på sleipt underlag. HVIS vi hadde fått uavgjort, hvor mye hadde vi vært villige til å betale for det? 200kr på 5000 mann = 1 mill ?? Jeg hadde gått bøssebærer glatt.
Dette er sjølsagt tankespinn, B-gjengen er kolossale, men får et lite minuspoeng her (og for laguttaket på plastic og regn-stadion). Men det er virkelig en fæl reservebenk defensivt som skuer mine øyne fra Alfheim.
Det MÅ ikke bli verre nå. Men det kan det faktisk. Ingen garantier gis. Regner med Bergdøl har tatt fram joggingshoes.Kommentar
-
Det er snakk om at Pål kanskje må operere kneet, men har ikke info om omfang eller evt når."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Edwin fikk en strekk mot Brenn, visstnok bak på låret. I forbindelse med treningen søndag 3 mai ble det antydet at han kanskje trengte "et par uker" på å bli frisk.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Jeg var en tur innom dagens trening. Edwin, Bjørn Helge og Lars Kristian jogget rundt treningsfeltet. Bjørn Bergmann er tilbake for fullt.Kommentar
-
Kommentar
-
Occean har ikke trent de siste dagene. Sliter visstnok med ei tå.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
-
Riise kjente litt kramper bak i låret og stod derfor over, han blir vel skada igjen nåKommentar
-
Ikke godt nytt!
Liker ikke denne situasjonen. Syns det ser tynt ut blandt de bakre fire, med tanke på at Nordtveit kun er på lån.
Håper det får til en utvida låneavtale ut sesongen...
Riseth er jo heller ikke bankers gjennom en hel sesong med tanke på skader.
Liker ikke at vi er så plaga med skader. Trodde det fysiske støtteapperatet hadde god kontroll på dette i år?Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
Kommentar