Skadesituasjonen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 65`an
    Medlem
    Møteplager
    • Apr 2006
    • 70

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
    Hva faen skjer med Kiesenebner? Send han til Østerrike hvis han ikke klarer å stable seg på beina snart. Snakk om katta i sekken!
    Noen som vet når han er tilbake?
    Da mener jeg fra skaden, ikke Østerrike.

Kommentar

• KimFL
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1410

Opprinnelig skrevet av 65`an
      Noen som vet når han er tilbake?
      Da mener jeg fra skaden, ikke Østerrike.
      Før seriestart antok man vel at han kunne begynne å trene med ball i mai, men han trenger nok noe tid før han blir kampklar. Etter sommerferien, kanskje?

KimFL

Kommentar

• veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

Opprinnelig skrevet av Harix
        Er det noen som kjenner til progresjon for Riise?

Er han tilbake i trening?
        Ja, hvordan ligger det an med Riise?? Det var da faen så lang tid det skulle ta...

Kommentar

• Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

Opprinnelig skrevet av veiron
          Ja, hvordan ligger det an med Riise?? Det var da faen så lang tid det skulle ta...
          Ifølge gilberts sammendrag fra dagens trening så trente Bjørn Helge forholdsvis rolig i dag. Spiller vel sannsynligvis ikke mot Viking på mandag, men kanskje er han aktuell til 16.mai kampen i Bart City. Da begynner nok også Espen å nærme seg.

Kommentar

• tilt
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2007
            • 813

Kippe og Riseth

Hva skjer med Kippe og Riseth ?
            Nå er det vel ikke så farlig med Kippe i og med at han må stå over mot RævBK og har tre uker til neste match, men når han er ute mener jeg Riseths rutine, og inngående kjennskap til Bartebyens skam vil være viktig. Noen som veit noe hva de gikk ut for? Lukta strekk sånn jeg så det. Riseth sto jo bak og tøya hele 1 omgang. Og Kippe gir seg ikke uten at det alvorlig...
            livet er en gamp for de som ikke kan si k
            https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

Riseth sliter med betennelse i ankelen. Han må enten operere eller ta det med ro en god stund. Flaks for oss at det er (nesten) 2 uker til neste viktige kamp.

Kippe sliter med strekk ja, og som han sa selv, hadde denne kampen ikke vært så viktig som den var, så hadde han ikke spilt. I tillegg må han jo sone neste match, så han får tid til å pleie skaden, og er nok 100% igjen til HamKam hjemme.

Riise og Søgård skal vistnok spille 1 omgang hver mot Sandar, og håper da og være klare mot RBK.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3593

Er det lov å håpe at Bertheussen får knuse Iversen på Lerkendal?
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

Noen som kan gi en tilstandsrapport på marius, markus og bjørn helge?
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Kanaris93
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Nov 2007
                    • 232

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Noen som kan gi en tilstandsrapport på marius, markus og bjørn helge?
                    Er ikke sikker på Markus, og Marius, men det meldes jo at hvertfall Johnsen er på vei tilbake, Bjørn Helge er tilbake om ca, 4 til 5 uker,..
                    I med og motgang <3

Kommentar

• gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

Opprinnelig skrevet av Kanaris93
                      Er ikke sikker på Markus, og Marius, men det meldes jo at hvertfall Johnsen er på vei tilbake, Bjørn Helge er tilbake om ca, 4 til 5 uker,..
                      Men vi kan vel neppe regne med noen av dem før etter EM-pausen?
                      Og den er som kjent 9-28 juni. Etter pausen har vi 16 kamper igjen til å berge kontrakten.
                      Jeg regner ikke med at vi tar særlig med poeng i de tre kampene som kommer nå mot HamKam hjemme, Glimt borte og Aalesund hjemme. Til det har disse lagene produsert flere målsjanser (ekstern lenke VG) og vært nærmere flere tre-poengere enn oss hittil.
                      Vi trenger trolig EM-pausen til å få skadde spillere tilbake, og de ikke-skadde spillerne i form.

Mvh
                      Gammer`n (Per T)
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

Synes det er dårlig at ikke LSK kan komme med en regelmessig oppdatering på skadesituasjonen til gutta. Riises skade er vel enda ikke avklart i forhold til forventet tid, det har vært sagt at Kiesenebner skulle være tilbake i full trening i begynnelsen av mai. Jeg synes de hver uke kunne lagt ut en liten notis på nettsiden hvor de kort skrev om framgang på skadde spillere, og hvilke spillere som er tilbake i trening. Det koster dem minimalt, men er interessant for oss supportere som er totalt uvitende i forhold til fremgang osv.
                        Lauken er vår venn!

Kommentar

• mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                          Men vi kan vel neppe regne med noen av dem før etter EM-pausen?
                          Nei. Langtids-skada spillere bruker lang tid på å komme i kampform igjen og Markus, Marius og BH er alle å regne som langtidsskada (Ute lenger enn 3 mnd).
                          Spillere med god grunnfysikk (aka Søgård) og/eller stor rutine (aka Riseth) kommer ofte raskere tilbake etter friskmelding, tviler på om dette gjelder noen av disse tre.

Selv om de blir friskmeldt i dag ville vi høyst sannsynlig ikke hatt dem tilbake i normal kampform før etter pausa.
                          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Bekkis
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 441

Sto en notis i dagens RB om at marius johnsen er foran skjema og ventes klar til kampen mot strømsgodset. det sto dessverre ikke noe om kiesenebner...

Kommentar

• Fjeller'n
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 905

Opprinnelig skrevet av Bekkis
                              Sto en notis i dagens RB om at marius johnsen er foran skjema og ventes klar til kampen mot strømsgodset. det sto dessverre ikke noe om kiesenebner...

Flott. Vi kaster'n innpå så fort som mulig. Gjerne enda litt før. Sånt har vi jo skikkelig god erfaring med.

Stian
                              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7157

Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                                Flott. Vi kaster'n innpå så fort som mulig. Gjerne enda litt før. Sånt har vi jo skikkelig god erfaring med.
                                Stian
                                He-he, nydelig innlegg. Er vi ekstra vågale og bruker ham fra start, klarer vi kanskje å gjøre ham permanent fotballinvalid.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

Opprinnelig skrevet av trigz
                                  He-he, nydelig innlegg. Er vi ekstra vågale og bruker ham fra start, klarer vi kanskje å gjøre ham permanent fotballinvalid.
                                  pfffft, dere har jo ikke fulgt med i det hele tatt.
                                  Vi bruker han på trening så skader han seg der i stedet, så slipper vi alle byttene
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

På dagens trening var alle på plass utenom BHR og Kisen. Hyggelig å se at Marius er med på alt,han er snart klar for kamp på 2 laget.

Kommentar

• dennis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 872

Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                      Mulig klubben veit at han er klar før mens sparer han til Godsetkampen...

Kommentar

• Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

I følge denne artikkelen, skulle Kiesenebner vært tilbake for et par uker siden allerede, mens Johnsen ligger noe foran skjema. Det bekymrer meg at det fortsatt ikke er noe tegn til at Kiesenebner er klar, og det irriterer meg at LSK ikke kommer med en oppdatering på situasjonen. Jeg måtte tilbake til mars for å finne informasjon om når Kiesenebner var forventet tilbake, nå nærmer vi oss juni og fristen er for lengst passert. Gledelig med Johnsen, men jeg er nysgjerrig på Kiesenbner, og jeg skjønner ikke at det kan være så ufattelig vanskelig for LSK å legge ut en liten melding om årsaken til hvorfor han ikke er tilbake, når de for noen måneder siden regnet med at han skulle vært klar allerede. Dersom noen fra LSK leser denne tråden, ville jeg satt veldig stor pris på om dere regelmessig kunne holdt oss oppdaterte på skadesituasjonene i klubben.
                                        Lauken er vår venn!

Kommentar

• gamle-perta
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2418

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                          http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3423876.ece
                                          I følge denne artikkelen, skulle Kiesenebner vært tilbake for et par uker siden allerede, mens Johnsen ligger noe foran skjema. Det bekymrer meg at det fortsatt ikke er noe tegn til at Kiesenebner er klar, og det irriterer meg at LSK ikke kommer med en oppdatering på situasjonen.
                                          Jeg tror jeg dristet meg til en påstand på forumet rundt påsketider i fjor: "Kiesenebner får vi aldri mer se i LSK-drakt".

Kanskje tar jeg feil, men jeg tror det ikke.
                                          Så ham i Lillestrøm i dag, på sykkel sammen med Moldskred mens de andre trente på stadion. Aner ikke hvor langt unna han er, men personlig har jeg gitt opp hele det prosjektet.

Og apropos trening: Banen som gutta bruker på Lillestrøm stadion er så humpet og fæl at det ikke ligner grisen. Tror ikke selvtilliten blir bedre av at ballen spretter akkurat som den selv vil...
                                          Men nå tar man visstnok tak, og banen skal utbedres. Men det resulterer igjen i at den blir stengt i fire uker. Tror jeg.
                                          I tillegg anlegger klubben flere nye baner på feltet nærmest Fetveien, men disse er ennå ikke klare til bruk.
                                          Neste uke skal laget trene på kunstgresset (ute) for å forberede seg til Glimt-kampen.

Mvh
                                          Gammer`n (Per T)
                                          Mvh
                                          Gammer´n (Per T)

Kommentar

Working...